Hij kan toch sorry zeggen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als Kayleigh oh Kayleigh maar niet wordt afgekapt
Tevergeefs wachten op die naadloze albumovergang naar Lavenderquote:
1989 was ook niet zo’n geweldig muziekjaarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:35 schreef Tussle266 het volgende:
Er is nog wel een derde te gaan he @:Mexicanobakker, maar nummers uit 1989 in de top 100: 1, nummers uit 1980 in de top 100: 2.
Volgens mij komt er van beide jaren nog maar eentje bij (gejengel over Belfast en de nummer 1 van de Mex2000). Ik ga zondag of zo de hele lijst doornemen, maar toch.
Allemaal even lachen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
1989 was ook niet zo’n geweldig muziekjaar
In het Top 40 licht is 1989 wel bijzonder matigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal even lachen.
Disintegration, Doolittle, The Stone Roses zou ik niet zo bij het grofvuil zetten.
In het top 40 licht ben je al snel matigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In het Top 40 licht is 1989 wel bijzonder matig
Eerste dag - laatste dagquote:
Sta je in één overzicht met Europe. Daar word je ook niet per se vrolijk vanquote:
Met z'n mopjes. Daar is Somertijd al voor zou je zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eddy Keur is echt een heel vervelende DJ. Ik word nog liever GIJZED
Eddy heeft de envelop met de Top 10 duidelijk nog niet ontvangenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo;n vermoeden dat we ook nog Brothers in Arms krijgen hoor
Dit is toch gewoon peak 80s? Dit zou niet zo goed scoren in een meer generieke lijst. Maar wel erg hoog jaquote:
Volgens mij vorig jaar randje top 100, dus sowieso wel hoog. Maar toch wel een docu-bonusje erbij, lijkt me.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon peak 80s? Dit zou niet zo goed scoren in een meer generieke lijst. Maar wel erg hoog ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |