Ik plaats zelfs een grote hoezeequote:Op donderdag 8 februari 2024 14:53 schreef Tussle266 het volgende:
Ik werd gisteren keihard voor huisvrouw uitgemaakt omdat ik APP wel goed kan verteren, maar ik ga hier gewoon weer een klein hoezeetje plaatsen.
Die staan er niet in.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah we zijn eindelijk toe aan het ouevre van de Maiden. Maar is dit de laagste ja? Ik zou Wasted Years of The Trooper verwachten
Dan hebben we ruimte voor 2 extra platen! @Tussle266quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben we ruimte voor 2 extra platen! @:Tussle266
Het zijn gewoon random omissies die vorig jaar niet in de lijst stonden maar wel in de (bovenste helft) van de afgelopen Top 2000.quote:
Dat is echt extreem lastig te beantwoorden als labrador. Wel is die zeroeslijst extreem veilig tegenwoordig, dat maak hem iets minder.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De meesten hier volgen zowel deze en de 90s lijst alsmede de zeroes van de buren.
Wat is nu jouw favo decenniumlijst?
De Zeroes lijst heeft wel een groot "die hoor je bijna nooit meer" gehalte. Als je verder nooit naar 3FM luistert tenminste. Dat vind ik wel een plus. Maar wat Tussle al zegt, die lijst wordt met het jaar veiliger helaas.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De meesten hier volgen zowel deze en de 90s lijst alsmede de zeroes van de buren.
Wat is nu jouw favo decenniumlijst?
dat herken ik wel idd..de 90s lijst is voor mij vaak alternatief ok, hits mwa en daardoor de minste.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Zeroes lijst heeft wel een groot "die hoor je bijna nooit meer" gehalte. Als je verder nooit naar 3FM luistert tenminste. Dat vind ik wel een plus. Maar wat Tussle al zegt, die lijst wordt met het jaar veiliger helaas.
Die 80’s heb ik ook wel graag, al heerste ik toen zelf vooral over de zandbak. Dus het meeste is pas later doorgedrongen. Bij die 90’s zou ik jeugdsentiment moeten hebben, maar dan zullen ze eerst Dominica en OT Quartet erin moeten stemmen. Of LL en Mos Def.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat herken ik wel idd..de 90s lijst is voor mij vaak alternatief ok, hits mwa en daardoor de minste.
Uit de 80s lust ik het meeste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |