Ik plaats zelfs een grote hoezeequote:Op donderdag 8 februari 2024 14:53 schreef Tussle266 het volgende:
Ik werd gisteren keihard voor huisvrouw uitgemaakt omdat ik APP wel goed kan verteren, maar ik ga hier gewoon weer een klein hoezeetje plaatsen.
Die staan er niet in.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah we zijn eindelijk toe aan het ouevre van de Maiden. Maar is dit de laagste ja? Ik zou Wasted Years of The Trooper verwachten
Dan hebben we ruimte voor 2 extra platen! @Tussle266quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben we ruimte voor 2 extra platen! @:Tussle266
Het zijn gewoon random omissies die vorig jaar niet in de lijst stonden maar wel in de (bovenste helft) van de afgelopen Top 2000.quote:
Dat is echt extreem lastig te beantwoorden als labrador. Wel is die zeroeslijst extreem veilig tegenwoordig, dat maak hem iets minder.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De meesten hier volgen zowel deze en de 90s lijst alsmede de zeroes van de buren.
Wat is nu jouw favo decenniumlijst?
De Zeroes lijst heeft wel een groot "die hoor je bijna nooit meer" gehalte. Als je verder nooit naar 3FM luistert tenminste. Dat vind ik wel een plus. Maar wat Tussle al zegt, die lijst wordt met het jaar veiliger helaas.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De meesten hier volgen zowel deze en de 90s lijst alsmede de zeroes van de buren.
Wat is nu jouw favo decenniumlijst?
dat herken ik wel idd..de 90s lijst is voor mij vaak alternatief ok, hits mwa en daardoor de minste.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Zeroes lijst heeft wel een groot "die hoor je bijna nooit meer" gehalte. Als je verder nooit naar 3FM luistert tenminste. Dat vind ik wel een plus. Maar wat Tussle al zegt, die lijst wordt met het jaar veiliger helaas.
Die 80’s heb ik ook wel graag, al heerste ik toen zelf vooral over de zandbak. Dus het meeste is pas later doorgedrongen. Bij die 90’s zou ik jeugdsentiment moeten hebben, maar dan zullen ze eerst Dominica en OT Quartet erin moeten stemmen. Of LL en Mos Def.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat herken ik wel idd..de 90s lijst is voor mij vaak alternatief ok, hits mwa en daardoor de minste.
Uit de 80s lust ik het meeste
Die draaiden ze als eerste van het uur bij Kink 80s, waardoor ik Joe Jackson miste. Je kunt het erger treffen.quote:
Als het nou een keer de normale versie was.. Maar die oehoe versie is goed misbaar ja.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die draaiden ze als eerste van het uur bij Kink 80s, waardoor ik Joe Jackson miste. Je kunt het erger treffen.
Dan stond ie sws niet in deze lijstquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als het nou een keer de normale versie was.. Maar die oehoe versie is goed misbaar ja.
spreiding?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat ook relatief laag. Heb daar echt geen verklaring voor, Dire Straits zijn wmb echt typisch 80s
Of ze moeten in de top 10 staan,quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Dit mag toch wel de laatste Stones zijn, neem ik aan?
quote:Mark Knopfler neemt samen met 54 artiesten, onder wie grote namen als Bruce Springsteen en Sting, één van zijn liedjes opnieuw op. De Britse muzikant doneert alle opbrengsten aan twee liefdadigheidsinstellingen.
Naast Springsteen doen onder anderen Eric Clapton, Brian May (Queen), Ronnie Wood (The Faces en The Rolling Stones), Slash (Guns N' Roses) en David Gilmour (Pink Floyd) mee. De supergroep noemt zichzelf Guitar Heroes.
Het instrumentale nummer opent met de laatste opname van Jeff Beck, die vorig jaar overleed. Op de speciale opname doen ook Roger Daltrey (The Who) op mondharmonica, Sting op basgitaar en Ringo Starr (The Beatles) op drums mee.
https://www.nu.nl/muziek/(...)-voor-goed-doel.html
Toch heeft een Simple Minds daar totaal geen last van en die hebben ongeveer evenveel nummers in de lijst.quote:
Er bestaat een kans dat Clapton en May elkaar te lijf gaan, dus ik blijf dit graag volgen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of ze moeten in de top 10 staan,
Dit is niet de laatste van Dire Straits maar Mark Knopfler is druk bezig op het moment.
Gitaren veilen voor het goede doel en er komt een re-make van de #739 uit deze lijst voor het goede doel.
[..]
Zozo, daar doet niet alleen Brian Mayquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of ze moeten in de top 10 staan,
Dit is niet de laatste van Dire Straits maar Mark Knopfler is druk bezig op het moment.
Gitaren veilen voor het goede doel en er komt een re-make van de #739 uit deze lijst voor het goede doel.
[..]
Boeijen heeft voor mij heel veel goede nummers maar dit blijft toch de beste.quote:
We lachen wat af om dit nummer maar toch blijft het wel een ijzersterke song met een mooie tekstquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dierinnebloed op de achterbank
Ik lach meer om Drank dan om dat nummer hoor. Ik vind zijn muziek prima, maar hij is gewoon een soort vleesgeworden cartoon.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We lachen wat af om dit nummer maar toch blijft het wel een ijzersterke song met een mooie tekst
Het zou leuk zijn als er dan ook camera`s bijstaan. Dan kunnen ze over 35 jaar (maar liefst eerder) een Netflix documentaire maken..quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er bestaat een kans dat Clapton en May elkaar te lijf gaan, dus ik blijf dit graag volgen.
Ik vind Our House wel nog beter, maar daarna Embarrasment wel de beste jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:14 schreef Tussle266 het volgende:
Als deze week mij iets geleerd heeft, dan is het wel dat Embarrasment oneindig veel beter is dan al deze carnavalskrakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |