Je weet nu dat er geen engelbewaarder bestaatquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor het eerst de Engelbewaarder gehoord omdat ik de radio te vroeg aan heb
Ik weet alleen dat ik het kut vond en verder niet geluisterd eigenlijk. Hopelijk heeft mijn onderbewustzijn niets opgeslagen anders wordt het hele dure therapiequote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet nu dat er geen engelbewaarder bestaat
Ik ook. En toen ik vervolgens zag dat Spandau Ballet de eerste na 09.00 zou zijn heb ik de radio maar weer even uitgezet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor het eerst de Engelbewaarder gehoord omdat ik de radio te vroeg aan heb
Onder Nikita mogen ze best nog meer knallenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo hoor je de muziek natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
Zucht, wie is de lul van de dag in ons team en mag alle openstaande problemen gaan nabellen en oplossen. PippenScottie
Veel plezier met de lijst allemaal. Ik ga werken voor mijn geld
Sterktequote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
Zucht, wie is de lul van de dag in ons team en mag alle openstaande problemen gaan nabellen en oplossen. PippenScottie
Vervelend man. Ik zou de rekening vereffenen in week 53 als ik jou was.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
Zelfde ja. En dan vergeet je Dire Straits nogquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees wel voor de vele U@, Queen en George platen die we nog gaan krijgen
7x U2, 6x Queen, George maar 4x denk ik want veel is ook net 90s dus dat valt mee, Dire Straits zal ook nog 4x zijn? Maar wel 1 hele langequote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfde ja. En dan vergeet je Dire Straits nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |