Ik kijk alleen highlights en volg het verder niet echt, maar wil de Super Bowl zoals in principe elk jaar wel kijken: waarom zitten hier weinig mensen op te wachten?quote:Op maandag 29 januari 2024 10:53 schreef bambino het volgende:
Dit wordt inderdaad weer een superbowl waar weinig mensen op zitten te wachten.
Volgens mij is die al wel beantwoord, maar zal hem vooral zitten in replay van 4 jaar geleden en in de laatste 4 van de 5 edities van de super bowl speelde telkens de Chiefs.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk alleen highlights en volg het verder niet echt, maar wil de Super Bowl zoals in principe elk jaar wel kijken: waarom zitten hier weinig mensen op te wachten?
Omdat mensen for dumb reasons zowel iets tegen de Chiefs als de Niners hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk alleen highlights en volg het verder niet echt, maar wil de Super Bowl zoals in principe elk jaar wel kijken: waarom zitten hier weinig mensen op te wachten?
Is het zoals bij voetbal dat 9 van de 10 keer het grote geld wint ? Daarom aversie opwekt ? Verder valt het me op dat de Bears maar één keer hebben gewonnen. In m'n verkeerde geheugen was dat vaker. Komt denk ik dat ik voor het eerst echt in aanraking kwam met AF dat in 85 was. Gelijk een legendarisch team met the Fridge en Mcmahon en zo. Zelfs de coach is volgens mij een legende. Scula ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 02:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Omdat mensen for dumb reasons zowel iets tegen de Chiefs als de Niners hebben.
Harde salary cap (dus zonder luxury tax zoals in de NBA) dus in principe heeft iedereen hetzelfde te besteden en doet iedereen dat ook.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het zoals bij voetbal dat 9 van de 10 keer het grote geld wint ? Daarom aversie opwekt ? Verder valt het me op dat de Bears maar één keer hebben gewonnen. In m'n verkeerde geheugen was dat vaker. Komt denk ik dat ik voor het eerst echt in aanraking kwam met AF dat in 85 was. Gelijk een legendarisch team met the Fridge en Mcmahon en zo. Zelfs de coach is volgens mij een legende. Scula ?
Dank je. Vanwaar dan de aversie ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Harde salary cap (dus zonder luxury tax zoals in de NBA) dus in principe heeft iedereen hetzelfde te besteden en doet iedereen dat ook.
In Amerika is de aversie er tegen de Chiefs oa doordat ze laatste 5 jaar nu redelijk dominant zijn en natuurlijk Taylor/Travisquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Vanwaar dan de aversie ?
Natuurlijk Taylor/Travis ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:28 schreef franklop het volgende:
[..]
In Amerika is de aversie er tegen de Chiefs oa doordat ze laatste 5 jaar nu redelijk dominant zijn en natuurlijk Taylor/Travis
Travis Kelce en Taylor Swift relatie. Swift wordt 'veel' in beeld gebracht enzoquote:
Oh, natuurlijk. Ik snap het. Zoals in Amerika Beckham wordt beschouwd als één van de beste voetballers ooit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Travis Kelce en Taylor Swift relatie. Swift wordt 'veel' in beeld gebracht enzo
Ik ga het ook wel kijken. Maar hoe mooi de wedstrijd ook is, dit zijn niet de teams waar je van hoopt om iets te laten zien in de SuperBowl.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus met deze Super Bowl moet ik eigenlijk blij zijn dat ik het op wekelijkse highlights na verder niet volg, dus dat ik ook geen voorkeuren enzo hebquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel kijken. Maar hoe mooi de wedstrijd ook is, dit zijn niet de teams waar je van hoopt om iets te laten zien in de SuperBowl.
KC staat er nu al voor de 4e keer in 5 jaar in.
49ers stonden er in 2020 in, tegen KC.
Je hoopt met Ravens, Bills en Lions in de playoffs dat zo'n team doortrekt naar de SB.
49ers - KC is eigenlijk te voorspelbaar, al was vooraf Ravens juist een van de teams die de SB zou moeten halen.
Met andere woorden. Dit is wat teleurstellend.
En waar je normaal in een wedstrijd altijd wel soortvan een voorkeur hebt (omdat je het ze gunt of whatever), wil ik nu eigenlijk dat ze beide verliezen.
KC nog een keer winnen gun ik ze gewoon echt niet. En persoonlijk ben ik al helemaal geen fan van de 49ers.
Elk ander team in de playoffs had ik boven een van die 2 gekozen (op de Eagles na).
Bills, Ravens, Texans, Browns, Dolphins. Die had ik graag in de SB gezien.
Uiteraard ook de Cowboys, maar als fan is dat een logische keuze.
Als de SB Cowboys KC was geweest, waren alle non Cowboys Fans voor KC geweest gok ik :-P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus met deze Super Bowl moet ik eigenlijk blij zijn dat ik het op wekelijkse highlights na verder niet volg, dus dat ik ook geen voorkeuren enzo hebDat mensen het liever anders hadden gezien zegt niets over de kwaliteit van de Super Bowl. KC had een lastige start maar sinds ze Rice goed benutten, Pacheco fit is zijn ze aanvallend weer machtiger dan daarvoor, zelfs een betere defense dan de jaren ervoor (waardoor ze gelukkig niet alle Super Bowls wisten te winnen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
49ers is voornamelijk een run team met CMC & Deebo, maar Purdy durft ook echt wel te gooien en heeft met Aiyuk en Kittle ook leuke wapens. Zelf ben ik voor de 49ers en niet alleen tijdens deze Super Bowl. Zelf denk ik dat we het verdedigend niet goed genoeg zijn, gezien de lastige wedstrijden tegen Packers & Lions, maar hoop uiteraard dat we eindelijk weer eens een Super Bowl winnen.
Cowboys heeft een grote aanhang en die ziet of Niners een extra titel pakken tov hen of Chiefs weer dichterbij komen die zagen liever Lions vs Bills als Super Bowl.
Ik dacht even dat hij de halftime show zou doen, maar in plaats van wel te kijken gaat hij dus nu niet kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:51 schreef hole1988 het volgende:
Wat entertainment nieuws rondom super bowl.
[ twitter ]
[..]
Dus met deze Super Bowl moet ik eigenlijk blij zijn dat ik het op wekelijkse highlights na verder niet volg, dus dat ik ook geen voorkeuren enzo hebIk vroeg altijd aan Popolon voor wie ik moest zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dit is zo jammer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:51 schreef hole1988 het volgende:
Wat entertainment nieuws rondom super bowl.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg altijd aan Popolon voor wie ik moest zijn.
[..]
Dus met deze Super Bowl moet ik eigenlijk blij zijn dat ik het op wekelijkse highlights na verder niet volg, dus dat ik ook geen voorkeuren enzo hebOf je er blij mee moet zijn weet je pas maandagochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit een all defense game is, en het uiteindelijk 3-7 eindigt. Dan niet.
Een redelijk high score game, met minder dan 6 punten verschil in het 4e kwart met nog 5-8 minuten op de klok.
Dan is het in ieder geval spannend, en valt er wat te zien.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
All defense is juist spannender, omdat het ieder moment kan omslaan met een interception of een enkele touchdown.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Of je er blij mee moet zijn weet je pas maandagochtend.
Als dit een all defense game is, en het uiteindelijk 3-7 eindigt. Dan niet.
Een redelijk high score game, met minder dan 6 punten verschil in het 4e kwart met nog 5-8 minuten op de klok.
Dan is het in ieder geval spannend, en valt er wat te zien.
https://www.ran.de/sports(...)sen-mccaffrey-348373quote:Update, 9. Februar, 9:29 Uhr: Falscher Alarm reißt 49ers aus dem Schlaf
Die Nacht von Mittwoch auf Donnerstag endete für die Profis der San Francisco 49ers ungemütlich. Im Teamhotel wurde um 6:03 Uhr ein Feueralarm ausgelöst, der sich aber als Fehlalarm entpuppte.
Während Tight End George Kittle ohnehin zu den Frühaufstehern gehört, waren wohl besonders Running Back Christian McCaffrey und Defensive End Nick Bosa nicht gerade erfreut über den lauten und vor allem frühen Weckdienst.
Kittle berichtete, dass beide beim Frühstück nicht gut gelaunt waren: "Man will keinen schlafenden Bären wecken. Aber Christian war auch nicht glücklich."
Gegenüber der Presse machte McCaffrey seinem Ärger Luft - und unterstellte der Person, auf deren Konto der Alarm ging, volle Absicht.
"Das war ganz sicher kein Zufall", sagte der 27-Jährige, nahm es aber sportlich und zog sogar eine Extramotivation daraus. "Es gehört dazu. Es treibt uns nur noch mehr an", stellte er klar.
Serieus, zijn er mensen die hem daarom niet mogen? Vind het zelf alleen maar een fantastisch verhaalquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:47 schreef Arnhemunited het volgende:
Het zijn beide ook mijn teams niet, maar als ik moet kiezen dan toch voor de 49ers en dan vooral voor CMC en Purdy. De haat die Purdy krijgt slaat nergens op. Alleen maar omdat hij als laatste gedraft is.
Zekers, luister maar eens naar clowns als Nick Wright. Als hij in de 1e ronde was gedraft zou er veel minder kritiek op hem zijn. Nu is weer het narratief dat hij alleen maar een 'gamemanager' zou zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Serieus, zijn er mensen die hem daarom niet mogen? Vind het zelf alleen maar een fantastisch verhaal
Cool, dit wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:47 schreef Arnhemunited het volgende:
Het zijn beide ook mijn teams niet, maar als ik moet kiezen dan toch voor de 49ers en dan vooral voor CMC en Purdy. De haat die Purdy krijgt slaat nergens op. Alleen maar omdat hij als laatste gedraft is.
Was Brady ook niet ergens in die contreien gedraft? 200 ofzo?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:05 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Zekers, luister maar eens naar clowns als Nick Wright. Als hij in de 1e ronde was gedraft zou er veel minder kritiek op hem zijn. Nu is weer het narratief dat hij alleen maar een 'gamemanager' zou zijn.
Gelukkig zijn alle grote QB's van weleer, deze week nog Joe Montana en Kurt Warner, het wel eens dat Purdy gewoon een uitstekende QB is.
Dat hij geen game manager is, zag je al tegen de Lions, toen hij vanuit de pocket een flink aantal geimproviseerde running yards haalde. Ik ga geen statistiek erbij halen, want daar word ik een beetje moe van. Maar hij had op een aantal momenten wat weg van Josh Allen, head-first sliding enzoquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:05 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Zekers, luister maar eens naar clowns als Nick Wright. Als hij in de 1e ronde was gedraft zou er veel minder kritiek op hem zijn. Nu is weer het narratief dat hij alleen maar een 'gamemanager' zou zijn.
Gelukkig zijn alle grote QB's van weleer, deze week nog Joe Montana en Kurt Warner, het wel eens dat Purdy gewoon een uitstekende QB is.
quote:I see more people asking about why is Purdy being hated on than I see hate on Purdy, but regardless:
people wanted the 49ers to suffer from an all-time draft blunder in trading up for Lance. Lucking out on Purdy with the last pick in the draft ruined that.
popular and successful teams, and their most visible/notable players, are almost always hated to an extent, whether for good reasons or not
some people didn't like Purdy being anointed the god king of QBs by certain other fans based on his statistical performances, and are pushing back by hating on him in a "counter jerk", if you will
Had zeker de Lions graag gezien, maar die hebben het helaas zelf uit handen gegeven.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:28 schreef RudyL het volgende:
[..]
Volgens mij is die al wel beantwoord, maar zal hem vooral zitten in replay van 4 jaar geleden en in de laatste 4 van de 5 edities van de super bowl speelde telkens de Chiefs.
Men ziet gewoon graag iets nieuws, dit jaar grote gun factor richting de Lions en Ravens grote favoriet aan de andere kant van het schema. Dan is het teleurstellend dat het Niners - Chiefs wordt.
Uit Tokyo bedoel je?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is Taylor al vertrokken uit LA?
In de VS 700.000.000 kippen, zeiden ze in het journaalquote:Op zondag 11 februari 2024 20:03 schreef tjoptjop het volgende:
En wat staat er vanavond vannacht allemaal op het drank- en snackmenu?
Ik heb toastjes, kruidenboter en een paar soorten patéquote:Op zondag 11 februari 2024 20:03 schreef tjoptjop het volgende:
Ik hoor net op NFL Network dat ze is aangekomen in Las Vegas dus we kunnen ontspannen.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is Taylor al vertrokken uit LA?
CBS zendt 'm uit. En Paramount+, geloof ik. Ga gewoon voor die gamepass joh, dan ben je er vanaf.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:08 schreef Treinhoer het volgende:
Ik twijfel nog om de NFL gamepass te kopen. Ik zag wel dat 'ie volgens mij maar een euro is. Ik heb aardig wat TV zenders. Welke Amerikaanse zender is het beste om te kijken inclusief de reclames? CNBC?
Ahh zonde, jammer dat je er niet bij bent!quote:Op zondag 11 februari 2024 21:10 schreef Evenstar het volgende:
Vandaag eerste keer in afgelopen 10 jaar dat ik niet live kan kijken
Veel plezier iedereen. Ik ga er morgen middag voor zitten en hopelijk kom ik geen spoilers tegen.
Ik kan die zender gewoon op de TV kijken ^_^ Mocht het een lag hebben dan schaf ik hem alsnog aan.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
CBS zendt 'm uit. En Paramount+, geloof ik. Ga gewoon voor die gamepass joh, dan ben je er vanaf.
Oké! Ik heb ook Amerikaanse TV hier via IPTV maar ik gok dat vanavond veel mensen gaan kijken en ik wil geen frustratiequote:Op zondag 11 februari 2024 21:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik kan die zender gewoon op de TV kijken ^_^ Mocht het een lag hebben dan schaf ik hem alsnog aan.
Same here. Als het echt ellende is dan wordt het de gamepass.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké! Ik heb ook Amerikaanse TV hier via IPTV maar ik gok dat vanavond veel mensen gaan kijken en ik wil geen frustratie
Bier, Whisky, Broodje worst met veel mosterdquote:Op zondag 11 februari 2024 20:03 schreef tjoptjop het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2024 18:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ga hem helaas niet live kunnen zien, even niet bij nagedacht om de weekenden goed te verdelen tijdens de scheiding een maand of 2 geleden![]()
Nachtje doortrekken en 2 kinderen zijn niet echt een werkende combinatieScheelt dat geen van beide teams me dermate aanspreken om er een nachtje overslaan voor over te hebben
Twee oudgedienden die we moeten missen vannachtquote:Op zondag 11 februari 2024 21:10 schreef Evenstar het volgende:
Vandaag eerste keer in afgelopen 10 jaar dat ik niet live kan kijken
Veel plezier iedereen. Ik ga er morgen middag voor zitten en hopelijk kom ik geen spoilers tegen.
Je hebt uitgelegd dat er in NFL meestal geen mol is dus dat ze niet op hints hoeft te letten?quote:Op zondag 11 februari 2024 21:20 schreef Treinhoer het volgende:
Ik hou het vrij degelijk met een paar biertjes en ik denk dat ik zo nog wat pasta maak. Ik had geen zin om weer allerlei dingetjes te halen_! We kijken thuis met z'n tweetjes, al moet @:Moira wel op tijd beginnen morgen, dus die valt misschien halverwege in slaap
Ik heb American Cookies, eventueel een American Snack Box van de lidl en wat biertjes, waarvan eentje van de legendarische Anchor Brewery, uit San Francisco. En een banaan.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:03 schreef tjoptjop het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt uitgelegd dat er in NFL meestal geen mol is dus dat ze niet op hints hoeft te letten?
Zo dat doe je goedquote:Op zondag 11 februari 2024 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb American Cookies, eventueel een American Snack Box van de lidl en wat biertjes, waarvan eentje van de legendarische Anchor Brewery, uit San Francisco. En een banaan.
quote:Op zondag 11 februari 2024 21:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik haar ga laten turven hoe vaak Taylor Swift in beeld gaat zijn. Dan heeft ze een extra doel om goed op te blijven letten
Beide, op 1 met NL en op 4 met Amerikaansquote:Op zondag 11 februari 2024 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens op ESPN gekeken? En zo ja, is dat met Amerikaans of NL commentaar?
Hoe vaker zij in beeld is, hoe meer ik voor de 49ers zal zijn. Niet dat ik iets tegen haar heb hoor maar er zijn grenzen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:49 schreef RudyL het volgende:
Nu even indrinken en dan straks thuis met een chippie hup Niners.
Taylor vaker in beeld dan catches van Kelce
Een drankspelletje lijkt me ook onverantwoordquote:Op zondag 11 februari 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe vaker zij in beeld is, hoe meer ik voor de 49ers zal zijn. Niet dat ik iets tegen haar heb hoor maar er zijn grenzen.
quote:Op zondag 11 februari 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe vaker zij in beeld is, hoe meer ik voor de 49ers zal zijn. Niet dat ik iets tegen haar heb hoor maar er zijn grenzen.
Dan wordt dit tegen een uur of 4 een heel raar topic ja.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Een drankspelletje lijkt me ook onverantwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wachten op boze tweets tijdens rust als Taylor Swift niet optreed en ze het moeten doen met Usher.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
De eerste miljonairs nemen inmiddels plaats in de goedkoopste stoeltjes.
Als ik in de trein de gesprekken zo hoor op maandag is iedereen tussen 16-20 elk weekend hun gok uitslagen aan het bespreken.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:07 schreef PirE het volgende:
Wat een gedoe. Wil even legaal wat geld op de Niners gooien maar dat is allemaal moeilijk tegenwoordig in Nederland. Nu heb ik het maar viavia op stake gedaan.
Online weddenschapje plaatsen was een stuk makkelijker toen het nog illegaal was.
Sinds ik m'n peuken in de sigaarwinkel moet halen valt het me pas op hoeveel mensen gokkenquote:Op zondag 11 februari 2024 22:28 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Als ik in de trein de gesprekken zo hoor op maandag is iedereen tussen 16-20 elk weekend hun gok uitslagen aan het bespreken.
Uiteraard moet de overheid dat de kop indrukken maar dan zijn de volwassenen die af en toe eens wat inzetten inderdaad de klos.
69ers tegen de Swifties.quote:
En als de Swifties winnen dan gaat Kelce met pensioen en gaat hij als running mate van Taylor voor het Witte Huisquote:
Eerst nog het circus geloof ik, maar da's ook wel weer vermakelijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:48 schreef tjoptjop het volgende:
0:30 kick off of eerst nog dat hele circus?
Misschien gebruikt Tom Brady vergezeld door zijn advisor Bill Belichick zijn Money in the bank om er een triple threat van te maken.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:57 schreef RudyL het volgende:
En anders gaat Kittle naar WWE en pakt dan de titel op Wrestlemania
Kickoff is 19.30 AST, 18.30 ET, 00.30 CETquote:Op zondag 11 februari 2024 22:48 schreef tjoptjop het volgende:
0:30 kick off of eerst nog dat hele circus?
Ja echt jammerquote:Op zondag 11 februari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh zonde, jammer dat je er niet bij bent!
Nee! #WeWantCody verdommequote:Op zondag 11 februari 2024 22:57 schreef RudyL het volgende:
En anders gaat Kittle naar WWE en pakt dan de titel op Wrestlemania
Ja maar wij zijn ook al uren bezig met opwarmen op de bank. Ik heb er zelfs een deken bij gepakt.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat beginnen ze vroeg met de warming-up zeg, al ruim 2 uur van tevoren....
Kick off is toch om 0:40?quote:Op zondag 11 februari 2024 23:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gelukkig is de frituur in 10 minuten opgewarmdquote:Op zondag 11 februari 2024 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn ook al uren bezig met opwarmen op de bank. Ik heb er zelfs een deken bij gepakt.
Volgens mij is dat redelijk normaal, dit was vd Chargers uit 2020: https://imgur.com/a/zFGLBU9quote:Op zondag 11 februari 2024 23:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2024 23:47 schreef RipCity het volgende:
Pfff zet espn aan en meteen weer Swift
Ik hoop vooral gewoon op een leuke, spannende wedstrijd. En dan zou ik het niet heel erg vinden als San Francisco wint ondanks dat ze mijn team hebben uitgeschakeld.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:03 schreef Tweek het volgende:
Heb met beide teams niet zoveel, dus dan ben ik toch maar voor het team van Taylor's vriendje.
Geen van tweeën maar haar vriend speelt voor de Chiefs.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:04 schreef superniger het volgende:
Dagjesmens hier. Welke team is van Taylor Swift?
Klopt.quote:
Kansas City Chiefs.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:04 schreef superniger het volgende:
Ja hopelijk blijft het spannend tot het eind en is de soundmix tijdens de halftime show een keer goed.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop vooral gewoon op een leuke, spannende wedstrijd. En dan zou ik het niet heel erg vinden als San Francisco wint ondanks dat ze mijn team hebben uitgeschakeld.
De Tennessee Swiftsquote:Op maandag 12 februari 2024 00:04 schreef superniger het volgende:
De duurste gingen gewoon voor 70kquote:Op maandag 12 februari 2024 00:06 schreef RipCity het volgende:
Deze tickets werden afgelopen 5min nog verkocht:
[ link | afbeelding ]
Lekker 7k aftikken per kaartje.
Die heeft zich ingekocht bij de Las Vegas Raiders, dus dat zal wel niet...quote:
Dat is Nederlands? Ik kan sowieso geen Nederlandse coverage kijken van dit soort dingen. De Nederlandse sfeer haalt je echt volledig uit de Amerikaanse sfeer, het past gewoon niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zap nu tussen 3 zenders (ESPN, RTL en ITV) en het valt me op hoe suf de voorbeschouwing van ESPN inderdaad is. Geen verstand van zaken, focussen op TS en vooral niet echt over de sport praten...
Die mensen zijn toch in Las Vegas, denken 'goh is er nog iets te doen vanavond' en dan kiezen ze hiervoor.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:06 schreef RipCity het volgende:
Deze tickets werden afgelopen 5min nog verkocht:
[ link | afbeelding ]
Lekker 7k aftikken per kaartje.
Vegas heeft het over +/- 500.000 bezoekers dit weekendquote:Op maandag 12 februari 2024 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch in Las Vegas, denken 'goh is er nog iets te doen vanavond' en dan kiezen ze hiervoor.
Voor 0,99 cent kijk je de Amerikaanse uitzending bij Dazn.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zou het liefst de CBS uitzending kijken, die vond ik afgelopen seizoen het prettigst. ESPN 4 dan maar
ESPN 4 is de CBS uitzending.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zou het liefst de CBS uitzending kijken, die vond ik afgelopen seizoen het prettigst. ESPN 4 dan maar
Dat valt me eigenlijk nog mee. Ik woonde lang in een Spaans dorpje van 11.000 inwoners en die hadden een jaarlijkse markt waarop in drie of vier dagen hetzelfde aantal af kwam.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vegas heeft het over +/- 500.000 bezoekers dit weekend
Taylor Swift is in Las Vegas volgens TMZ en er is wat in dat stadion te doen. 7k voor last minute kaartjes voor een concert. Mooi toch.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch in Las Vegas, denken 'goh is er nog iets te doen vanavond' en dan kiezen ze hiervoor.
Haha dat zou wat zijnquote:Op maandag 12 februari 2024 00:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Taylor Swift is in Las Vegas volgens TMZ en er is wat in dat stadion te doen. 7k voor last minute kaartjes voor een concert. Mooi toch.
Lekker genieten.
Haha ik dacht ook eerst dat het CBS zou zin, maar de voorbereiding was anders. Maar nu dus wel CBSquote:
De voorbereiding kwam van ESPN Amerika. Wat trouwens niet live maar een uitzending van eerder op de dag.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Haha ik dacht ook eerst dat het CBS zou zin, maar de voorbereiding was anders. Maar nu dus wel CBS
Ik ben blij
Op de stream zit behoorlijk wat vertraging van wel een minuut.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Haha ik dacht ook eerst dat het CBS zou zin, maar de voorbereiding was anders. Maar nu dus wel CBS
Ik ben blij
Edit: Snap er geen moer meer van, heb even een illegale CBS stream bijgehaald maar die is weer anders
World Championsquote:Op maandag 12 februari 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
Ik hou echt van dat Amerikaanse gevoel voor show hoor. Niks van dat calvinistische, gewoon alles groots en meeslepend.
Ja dat was het, en ze zenden ook de reclames niet uitquote:Op maandag 12 februari 2024 00:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De voorbereiding kwam van ESPN Amerika. Wat trouwens niet live maar een uitzending van eerder op de dag.
Nee we mogen blacks weer racistisch bejegenen.quote:
Mijn whisky gaat ook hard zo, toch maar even een goedkope fles erbij pakken zo.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:28 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik doe mee, halve dram whisky elke keer dat ik Taylor zie
Ik heb nu Lagavulin, fles gaat niet op want dan lig ik al lang op de grondquote:Op maandag 12 februari 2024 00:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mijn whisky gaat ook hard zo, toch maar even een goedkope fles erbij pakken zo.
Haters gonna hate hate hatequote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef Rnie het volgende:
Die Taylor Swift heeft 20 bekende vriendjes gehad, allemaal minder dan een jaar.![]()
Wat heeft die griet joh? Het stelt ECHT geen ene fuck voor.
Sinds de gok ban is opgeheven zie je net zo veel gok reclames als fastfoodquote:Op maandag 12 februari 2024 00:30 schreef RipCity het volgende:
ESPN loopt gokken weer flink te promoten
Tja, het is de ideale glamour-partner om te hebben.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef Rnie het volgende:
Die Taylor Swift heeft 20 bekende vriendjes gehad, allemaal minder dan een jaar.![]()
Alleen maar witte vriendjes.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef Rnie het volgende:
Alles voor die badjasquote:Op maandag 12 februari 2024 00:35 schreef Strani het volgende:
Jongens als jullie een keer als ere-aanvoerder op het veld willen staan bij de finale van de KNVB-Beker, gewoon even je hele dorp in de fik zetten.
Ik heb een Meikle Toir the Sherry one, Peated Speyside whisky, aanrader als je van Lagavullin houdt.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik heb nu Lagavulin, fles gaat niet op want dan lig ik al lang op de grond
Disney+ heeft ooit een proef gedaan dat live de spelers werden ingewisseld voor Toy Story-figurenquote:Op maandag 12 februari 2024 00:35 schreef hole1988 het volgende:
Nickelodeon Amerika zend ook SB uit met Spongebob
[ afbeelding ]
Er waren lui die gingen voor het stadion bij de repetitie luisteren ergens bij een brug.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef bambino het volgende:
Nou. Anthem over under was makkelijk dit keer. Damn wat snel.
85 seconden ongeveer.
Alles met Peat is goed voor mijquote:Op maandag 12 februari 2024 00:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb een Meikle Toir the Sherry one, Peated Speyside whisky, aanrader als je van Lagavullin houdt.
Het is toch over 90.5 geworden.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef bambino het volgende:
Nou. Anthem over under was makkelijk dit keer. Damn wat snel.
85 seconden ongeveer.
quote:Op maandag 12 februari 2024 00:38 schreef RipCity het volgende:
Wayne Newton was ook in het hemeltje in Volendam?
Alleen een pick-6 was een slechter begin geweest ja.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:45 schreef RudyL het volgende:
F*ck ik denk heerlijke drive, geen field goal maar door voor TD, krijg je dit
Zo ja tegen de Lions was het direct gatenkaas.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:49 schreef RudyL het volgende:
Lekker defense, dit is al zoveel beter gewenst dan tegen Lions
Ook dat haalt je helemaal uit de sfeer ja.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:51 schreef tjoptjop het volgende:
Als hoer van de commercie toch maar een gamepass gekocht, dat schakelen van espn4 naar hun eigen stukjes (die naar mijn idee ook een stuk luider zijn) is ook niet alles
Hoe doe je dat dan, stream naar je tv en wat is de vertraging?quote:Op maandag 12 februari 2024 00:51 schreef tjoptjop het volgende:
Als hoer van de commercie toch maar een gamepass gekocht, dat schakelen van espn4 naar hun eigen stukjes (die naar mijn idee ook een stuk luider zijn) is ook niet alles
En wie wil er nou geen Jezus reclames zienquote:Op maandag 12 februari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook dat haalt je helemaal uit de sfeer ja.
Hij snápt ons, tjoptjop!quote:Op maandag 12 februari 2024 00:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En wie wil er nou geen Jezus reclames zien
Via DAZN voor 0,99quote:Op maandag 12 februari 2024 00:52 schreef RudyL het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, stream naar je tv en wat is de vertraging?
Ps. Ook uitzetten he dat abonnement anders in augustus -130 dollar
Wel met een mooi muziekje erbijquote:Op maandag 12 februari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
Zo, meteen een reclame over Jezus. Ook hij heeft de commercie gevonden.
Waarschijnlijk heb ik die al eens gezien tijdens Indycarquote:Op maandag 12 februari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
Zo, meteen een reclame over Jezus. Ook hij heeft de commercie gevonden.
Jezus is ook overal hèquote:Op maandag 12 februari 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik die al eens gezien tijdens Indycar
Oh zo, kijk via pc.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:55 schreef RudyL het volgende:
[..]
Oke die snap ik, maar dazn heb je dat direct op je tv? Enige vertraging of geen idee
Er is een app voor je smart tv, maar zoals met al die streaming diensten heb je wel wat vertraging.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:55 schreef RudyL het volgende:
[..]
Oke die snap ik, maar dazn heb je dat direct op je tv? Enige vertraging of geen idee
Is Liberty Mutual ook al geweest?quote:
Te herkennen aan een geel scherm met de jingle Liberty liberty liberty, liberty, libertyquote:Op maandag 12 februari 2024 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Staat me zo snel niet bij maar ik ben er niet zeker van.
Ergens tegen tweeën gok ikquote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Hoelaat begint de halftime? Ik doe echt mijn best (dit is mijn eerste NFL wedstrijd ooit) maar het kan mij nog niet bekoren.
Logisch, American Football is niks aan als je niet weet wat er gaande is.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Hoelaat begint de halftime? Ik doe echt mijn best (dit is mijn eerste NFL wedstrijd ooit) maar het kan mij nog niet bekoren.
Ze zijn een half uur bezig en hebben 9 minuten gespeeld, dus ergens tussen 2 en 2:30 als het niet sneller gaat.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Circa Stadium Swimquote:Op maandag 12 februari 2024 00:59 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Blijft toch een van de vetste plekken om potje te kijken.
I'm learningquote:Op maandag 12 februari 2024 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch, American Football is niks aan als je niet weet wat er gaande is.
Valt me mee dat jan-Joost er niet zit.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef TjjWester het volgende:
Heeft espn niks beters dan dit vrouwtje en een darts commentator die ook verstand denkt te hebben van snooker, pool, tennis en kennelijk American football.
Als je vragen hebt, stel ze! Ik beschouw mezelf ook nog als beginner maar met deze sport leer je elke keer bijquote:
ja betaalde normaliter 100dollar maar zal vandaag wel richting de 1000 gaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Circa Stadium Swim
Trek wel je portemonnee maar
Defence is meestal niet het leukste voor nieuwe kijkers.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ja en misschien wat extra time-outs aan het einde van het tweede kwartier.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:04 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Defence is meestal niet het leukste voor nieuwe kijkers.
We hebben 25 minuten gedaan over de eerste 10 minuten speeltijd, nog 20 minuten speeltijd te gaan voor de HT show dus +- 2.00.
A tackle must only contact below the shoulders and above the knees, and a player is able to be thrown to the ground, so long as the tackle is deemed not to be reckless or likely to cause injury. There are also rules outlawing pushing in the back making tackling more difficult.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:05 schreef superniger het volgende:
Waarom tackelen ze niet op de benen. Knieschijf van je tegenstander breken.
Timeouts en out of bounds om tijd te rekken gebeurt meer na HT, maar deze wedstrijd gaat zeker door tot 5.00.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en misschien wat extra time-outs aan het einde van het tweede kwartier.
Blijven staan doen ze in elk geval volgens mij als ze weinig kans zien dat ze verder kunnen rennen dan de 25 yard-line. Want als je blijft staan komt 'ie vanzelf op 25 yards te liggen (touchback).quote:Op maandag 12 februari 2024 01:06 schreef tjoptjop het volgende:
Ik snap de spelsituaties nooit zo na een punt
dan vangen ze en rennen terug, dan weer vangen en blijven staan, dan weer uit laten rollen en de bal 'beschermen'
Alleen de endzone=beginnen bij 25yds snap ik
Je mag niet op de knieschijven of daaronder tackelen, dat is een penalty en bij de 2de keer kicken ze je uit de game.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:05 schreef superniger het volgende:
Waarom tackelen ze niet op de benen. Knieschijf van je tegenstander breken.
Ja ik denk meer aan time-outs door het aanvallende team als je daarmee de kans op een score net voor HT kan vergroten.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:06 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Timeouts en out of bounds om tijd te rekken gebeurt meer na HT, maar deze wedstrijd gaat zeker door tot 5.00.
Mahomes moet weer te veel zelf doen, tijd om een receiver te draften.
49-ers toch net ietsje beter. Echt een fout van het special team van SF om na de punt met de bal te gaan lopen.....quote:Op maandag 12 februari 2024 01:04 schreef Strani het volgende:
De defenses hebben het mooi onder controle aan beide kanten.
Rice is pure klasse, de defense van Niners begint gewoon heel sterkquote:Op maandag 12 februari 2024 01:06 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Mahomes moet weer te veel zelf doen, tijd om een receiver te draften.
Ja ik ben die rooie Argentijn ook wel een beetje zat nou.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:07 schreef Tweek het volgende:
Messi in een Superbowl reclame dat heeft toch niets meer met football te maken
Je hebt meer nodig dan Rice en Kelce, die worden constant gedekt.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:08 schreef RudyL het volgende:
[..]
Rice is pure klasse, de defense van Niners begint gewoon heel sterk
De 49ers doen nu alles goed wat ze tegen Detroit in de eerste helft fout deden.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
49-ers toch net ietsje beter. Echt een fout van het special team van SF om na de punt met de bal te gaan lopen.....
Goed ze missen wellicht wat, maar het is niet een team wat echt te kort komt.. Pacheco nog als goede RB, mcKinnon als RB die kan vangen. Nog een Puca draft en ze winnen alles blindquote:Op maandag 12 februari 2024 01:09 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Je hebt meer nodig dan Rice en Kelce, die worden constant gedekt.
Tegen de meeste teams niet, maar dit seizoen is KC heel afhankelijk van Mahomes/Kelce etc. en sleept hun defence ze er door heen.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:12 schreef RudyL het volgende:
[..]
Goed ze missen wellicht wat, maar het is niet een team wat echt te kort komt.. Pacheco nog als goede RB, mcKinnon als RB die kan vangen. Nog een Puca draft en ze winnen alles blind
Ik vind Pacheco ook erg goed, wordt zwaar onderschat...quote:Op maandag 12 februari 2024 01:14 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Tegen de meeste teams niet, maar dit seizoen is KC heel afhankelijk van Mahomes/Kelce etc. en sleept hun defence ze er door heen.
Tegen SF zie je dat ze offensief te kort komen.
Ja. Maar als SF er één keer doorheen breekt kan het ook wel snel gaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:16 schreef Breidniet het volgende:
Lijkt echt de SB van de defences te worden.
Hmm, Kelce was vooral in de play-offs heel belangrijk maar was daarvoor een stuk minder betrokken.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:14 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Tegen de meeste teams niet, maar dit seizoen is KC heel afhankelijk van Mahomes/Kelce etc. en sleept hun defence ze er door heen.
Tegen SF zie je dat ze offensief te kort komen.
Misschien eventjes sorry zeggen.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:14 schreef RudyL het volgende:
Moody lul...
Heb ik dat vast gezegd als die straks weer zijn field goal mist
Het betere roster maar als twee teams elkaar niet veel ontlopen dan wint meestal het team met de beste QB.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:19 schreef superniger het volgende:
49'ers is de betere team zeg ik als dagjesmens.
Nee, geen PIquote:Op maandag 12 februari 2024 01:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Was dus wel pass interference he... zijn arm wordt gewoon vastgehouden
Dat kan je geen PI noemen, dan is elke aanraking PI.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Was dus wel pass interference he... zijn arm wordt gewoon vastgehouden
Zeg ik graag en met alle liefde. Wel na de wedstrijd, het zekere gevoel van Gould heeft hij gewoon (hopenlijk nog) nietquote:
Oké, we noteren het.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:23 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zeg ik graag en met alle liefde. Wel na de wedstrijd, het zekere gevoel van Gould heeft hij gewoon (hopenlijk nog) niet
Ja, reclame in de VS. De spelers nemen tactieken door en zo.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:26 schreef Gremen het volgende:
Wat doen ze eigenlijk op het moment dat ze in de studio aan het kletsen zijn? Gebeurd er dan niks?
Ik vind het een mooie pot tot nu toe.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:27 schreef Strani het volgende:
A 'Swift' response by San Francisco daar.
Je kan goed merken dat je een dutje hebt gedaan. Jij bent scherp!quote:Op maandag 12 februari 2024 01:27 schreef Strani het volgende:
A 'Swift' response by San Francisco daar.
Nee, hele spel is ingericht op zoveel mogelijk reclames.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:26 schreef Gremen het volgende:
Wat doen ze eigenlijk op het moment dat ze in de studio aan het kletsen zijn? Gebeurd er dan niks?
De Super Bowl vergt ook van ons de perfecte voorbereiding.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan goed merken dat je een dutje hebt gedaan. Jij bent scherp!
We missen alle leuke reclames door 't gelul idd.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:26 schreef Gremen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |