Het betere roster maar als twee teams elkaar niet veel ontlopen dan wint meestal het team met de beste QB.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:19 schreef superniger het volgende:
49'ers is de betere team zeg ik als dagjesmens.
Nee, geen PIquote:Op maandag 12 februari 2024 01:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Was dus wel pass interference he... zijn arm wordt gewoon vastgehouden
Dat kan je geen PI noemen, dan is elke aanraking PI.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Was dus wel pass interference he... zijn arm wordt gewoon vastgehouden
Zeg ik graag en met alle liefde. Wel na de wedstrijd, het zekere gevoel van Gould heeft hij gewoon (hopenlijk nog) nietquote:
Oké, we noteren het.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:23 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zeg ik graag en met alle liefde. Wel na de wedstrijd, het zekere gevoel van Gould heeft hij gewoon (hopenlijk nog) niet
Ja, reclame in de VS. De spelers nemen tactieken door en zo.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:26 schreef Gremen het volgende:
Wat doen ze eigenlijk op het moment dat ze in de studio aan het kletsen zijn? Gebeurd er dan niks?
Ik vind het een mooie pot tot nu toe.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:27 schreef Strani het volgende:
A 'Swift' response by San Francisco daar.
Je kan goed merken dat je een dutje hebt gedaan. Jij bent scherp!quote:Op maandag 12 februari 2024 01:27 schreef Strani het volgende:
A 'Swift' response by San Francisco daar.
Nee, hele spel is ingericht op zoveel mogelijk reclames.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:26 schreef Gremen het volgende:
Wat doen ze eigenlijk op het moment dat ze in de studio aan het kletsen zijn? Gebeurd er dan niks?
De Super Bowl vergt ook van ons de perfecte voorbereiding.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan goed merken dat je een dutje hebt gedaan. Jij bent scherp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |