Eerst nog het circus geloof ik, maar da's ook wel weer vermakelijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:48 schreef tjoptjop het volgende:
0:30 kick off of eerst nog dat hele circus?
Misschien gebruikt Tom Brady vergezeld door zijn advisor Bill Belichick zijn Money in the bank om er een triple threat van te maken.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:57 schreef RudyL het volgende:
En anders gaat Kittle naar WWE en pakt dan de titel op Wrestlemania
Kickoff is 19.30 AST, 18.30 ET, 00.30 CETquote:Op zondag 11 februari 2024 22:48 schreef tjoptjop het volgende:
0:30 kick off of eerst nog dat hele circus?
Ja echt jammerquote:Op zondag 11 februari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh zonde, jammer dat je er niet bij bent!
Nee! #WeWantCody verdommequote:Op zondag 11 februari 2024 22:57 schreef RudyL het volgende:
En anders gaat Kittle naar WWE en pakt dan de titel op Wrestlemania
Ja maar wij zijn ook al uren bezig met opwarmen op de bank. Ik heb er zelfs een deken bij gepakt.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat beginnen ze vroeg met de warming-up zeg, al ruim 2 uur van tevoren....
Kick off is toch om 0:40?quote:Op zondag 11 februari 2024 23:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gelukkig is de frituur in 10 minuten opgewarmdquote:Op zondag 11 februari 2024 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn ook al uren bezig met opwarmen op de bank. Ik heb er zelfs een deken bij gepakt.
Volgens mij is dat redelijk normaal, dit was vd Chargers uit 2020: https://imgur.com/a/zFGLBU9quote:Op zondag 11 februari 2024 23:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2024 23:47 schreef RipCity het volgende:
Pfff zet espn aan en meteen weer Swift
Ik hoop vooral gewoon op een leuke, spannende wedstrijd. En dan zou ik het niet heel erg vinden als San Francisco wint ondanks dat ze mijn team hebben uitgeschakeld.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:03 schreef Tweek het volgende:
Heb met beide teams niet zoveel, dus dan ben ik toch maar voor het team van Taylor's vriendje.
Geen van tweeën maar haar vriend speelt voor de Chiefs.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:04 schreef superniger het volgende:
Dagjesmens hier. Welke team is van Taylor Swift?
Klopt.quote:
Kansas City Chiefs.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:04 schreef superniger het volgende:
Dagjesmens hier. Welke team is van Taylor Swift?
Ja hopelijk blijft het spannend tot het eind en is de soundmix tijdens de halftime show een keer goed.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop vooral gewoon op een leuke, spannende wedstrijd. En dan zou ik het niet heel erg vinden als San Francisco wint ondanks dat ze mijn team hebben uitgeschakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |