Voor 0,99 cent kijk je de Amerikaanse uitzending bij Dazn.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zou het liefst de CBS uitzending kijken, die vond ik afgelopen seizoen het prettigst. ESPN 4 dan maar
ESPN 4 is de CBS uitzending.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zou het liefst de CBS uitzending kijken, die vond ik afgelopen seizoen het prettigst. ESPN 4 dan maar
Dat valt me eigenlijk nog mee. Ik woonde lang in een Spaans dorpje van 11.000 inwoners en die hadden een jaarlijkse markt waarop in drie of vier dagen hetzelfde aantal af kwam.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vegas heeft het over +/- 500.000 bezoekers dit weekend
Taylor Swift is in Las Vegas volgens TMZ en er is wat in dat stadion te doen. 7k voor last minute kaartjes voor een concert. Mooi toch.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mensen zijn toch in Las Vegas, denken 'goh is er nog iets te doen vanavond' en dan kiezen ze hiervoor.
Haha dat zou wat zijnquote:Op maandag 12 februari 2024 00:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Taylor Swift is in Las Vegas volgens TMZ en er is wat in dat stadion te doen. 7k voor last minute kaartjes voor een concert. Mooi toch.
Lekker genieten.
Haha ik dacht ook eerst dat het CBS zou zin, maar de voorbereiding was anders. Maar nu dus wel CBSquote:
De voorbereiding kwam van ESPN Amerika. Wat trouwens niet live maar een uitzending van eerder op de dag.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Haha ik dacht ook eerst dat het CBS zou zin, maar de voorbereiding was anders. Maar nu dus wel CBS
Ik ben blij
Op de stream zit behoorlijk wat vertraging van wel een minuut.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Haha ik dacht ook eerst dat het CBS zou zin, maar de voorbereiding was anders. Maar nu dus wel CBS
Ik ben blij
Edit: Snap er geen moer meer van, heb even een illegale CBS stream bijgehaald maar die is weer anders
World Championsquote:Op maandag 12 februari 2024 00:22 schreef Strani het volgende:
Ik hou echt van dat Amerikaanse gevoel voor show hoor. Niks van dat calvinistische, gewoon alles groots en meeslepend.
Ja dat was het, en ze zenden ook de reclames niet uitquote:Op maandag 12 februari 2024 00:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De voorbereiding kwam van ESPN Amerika. Wat trouwens niet live maar een uitzending van eerder op de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |