Ook dat haalt je helemaal uit de sfeer ja.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:51 schreef tjoptjop het volgende:
Als hoer van de commercie toch maar een gamepass gekocht, dat schakelen van espn4 naar hun eigen stukjes (die naar mijn idee ook een stuk luider zijn) is ook niet alles
Hoe doe je dat dan, stream naar je tv en wat is de vertraging?quote:Op maandag 12 februari 2024 00:51 schreef tjoptjop het volgende:
Als hoer van de commercie toch maar een gamepass gekocht, dat schakelen van espn4 naar hun eigen stukjes (die naar mijn idee ook een stuk luider zijn) is ook niet alles
En wie wil er nou geen Jezus reclames zienquote:Op maandag 12 februari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook dat haalt je helemaal uit de sfeer ja.
Hij snįpt ons, tjoptjop!quote:Op maandag 12 februari 2024 00:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En wie wil er nou geen Jezus reclames zien
Via DAZN voor 0,99quote:Op maandag 12 februari 2024 00:52 schreef RudyL het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, stream naar je tv en wat is de vertraging?
Ps. Ook uitzetten he dat abonnement anders in augustus -130 dollar
Wel met een mooi muziekje erbijquote:Op maandag 12 februari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
Zo, meteen een reclame over Jezus. Ook hij heeft de commercie gevonden.
Waarschijnlijk heb ik die al eens gezien tijdens Indycarquote:Op maandag 12 februari 2024 00:52 schreef Strani het volgende:
Zo, meteen een reclame over Jezus. Ook hij heeft de commercie gevonden.
Jezus is ook overal hčquote:Op maandag 12 februari 2024 00:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik die al eens gezien tijdens Indycar
Oh zo, kijk via pc.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:55 schreef RudyL het volgende:
[..]
Oke die snap ik, maar dazn heb je dat direct op je tv? Enige vertraging of geen idee
Er is een app voor je smart tv, maar zoals met al die streaming diensten heb je wel wat vertraging.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:55 schreef RudyL het volgende:
[..]
Oke die snap ik, maar dazn heb je dat direct op je tv? Enige vertraging of geen idee
Is Liberty Mutual ook al geweest?quote:
Te herkennen aan een geel scherm met de jingle Liberty liberty liberty, liberty, libertyquote:Op maandag 12 februari 2024 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Staat me zo snel niet bij maar ik ben er niet zeker van.
Ergens tegen tweeėn gok ikquote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Hoelaat begint de halftime? Ik doe echt mijn best (dit is mijn eerste NFL wedstrijd ooit) maar het kan mij nog niet bekoren.
Logisch, American Football is niks aan als je niet weet wat er gaande is.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Hoelaat begint de halftime? Ik doe echt mijn best (dit is mijn eerste NFL wedstrijd ooit) maar het kan mij nog niet bekoren.
Ze zijn een half uur bezig en hebben 9 minuten gespeeld, dus ergens tussen 2 en 2:30 als het niet sneller gaat.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Circa Stadium Swimquote:Op maandag 12 februari 2024 00:59 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Blijft toch een van de vetste plekken om potje te kijken.
I'm learningquote:Op maandag 12 februari 2024 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch, American Football is niks aan als je niet weet wat er gaande is.
Valt me mee dat jan-Joost er niet zit.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef TjjWester het volgende:
Heeft espn niks beters dan dit vrouwtje en een darts commentator die ook verstand denkt te hebben van snooker, pool, tennis en kennelijk American football.
Als je vragen hebt, stel ze! Ik beschouw mezelf ook nog als beginner maar met deze sport leer je elke keer bijquote:
ja betaalde normaliter 100dollar maar zal vandaag wel richting de 1000 gaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Circa Stadium Swim
Trek wel je portemonnee maar
Defence is meestal niet het leukste voor nieuwe kijkers.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ja en misschien wat extra time-outs aan het einde van het tweede kwartier.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:04 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Defence is meestal niet het leukste voor nieuwe kijkers.
We hebben 25 minuten gedaan over de eerste 10 minuten speeltijd, nog 20 minuten speeltijd te gaan voor de HT show dus +- 2.00.
A tackle must only contact below the shoulders and above the knees, and a player is able to be thrown to the ground, so long as the tackle is deemed not to be reckless or likely to cause injury. There are also rules outlawing pushing in the back making tackling more difficult.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:05 schreef superniger het volgende:
Waarom tackelen ze niet op de benen. Knieschijf van je tegenstander breken.
Timeouts en out of bounds om tijd te rekken gebeurt meer na HT, maar deze wedstrijd gaat zeker door tot 5.00.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en misschien wat extra time-outs aan het einde van het tweede kwartier.
Blijven staan doen ze in elk geval volgens mij als ze weinig kans zien dat ze verder kunnen rennen dan de 25 yard-line. Want als je blijft staan komt 'ie vanzelf op 25 yards te liggen (touchback).quote:Op maandag 12 februari 2024 01:06 schreef tjoptjop het volgende:
Ik snap de spelsituaties nooit zo na een punt
dan vangen ze en rennen terug, dan weer vangen en blijven staan, dan weer uit laten rollen en de bal 'beschermen'
Alleen de endzone=beginnen bij 25yds snap ik
Je mag niet op de knieschijven of daaronder tackelen, dat is een penalty en bij de 2de keer kicken ze je uit de game.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:05 schreef superniger het volgende:
Waarom tackelen ze niet op de benen. Knieschijf van je tegenstander breken.
Ja ik denk meer aan time-outs door het aanvallende team als je daarmee de kans op een score net voor HT kan vergroten.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:06 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Timeouts en out of bounds om tijd te rekken gebeurt meer na HT, maar deze wedstrijd gaat zeker door tot 5.00.
Mahomes moet weer te veel zelf doen, tijd om een receiver te draften.
49-ers toch net ietsje beter. Echt een fout van het special team van SF om na de punt met de bal te gaan lopen.....quote:Op maandag 12 februari 2024 01:04 schreef Strani het volgende:
De defenses hebben het mooi onder controle aan beide kanten.
Rice is pure klasse, de defense van Niners begint gewoon heel sterkquote:Op maandag 12 februari 2024 01:06 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Mahomes moet weer te veel zelf doen, tijd om een receiver te draften.
Ja ik ben die rooie Argentijn ook wel een beetje zat nou.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:07 schreef Tweek het volgende:
Messi in een Superbowl reclame dat heeft toch niets meer met football te maken
Je hebt meer nodig dan Rice en Kelce, die worden constant gedekt.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:08 schreef RudyL het volgende:
[..]
Rice is pure klasse, de defense van Niners begint gewoon heel sterk
De 49ers doen nu alles goed wat ze tegen Detroit in de eerste helft fout deden.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
49-ers toch net ietsje beter. Echt een fout van het special team van SF om na de punt met de bal te gaan lopen.....
Goed ze missen wellicht wat, maar het is niet een team wat echt te kort komt.. Pacheco nog als goede RB, mcKinnon als RB die kan vangen. Nog een Puca draft en ze winnen alles blindquote:Op maandag 12 februari 2024 01:09 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Je hebt meer nodig dan Rice en Kelce, die worden constant gedekt.
Tegen de meeste teams niet, maar dit seizoen is KC heel afhankelijk van Mahomes/Kelce etc. en sleept hun defence ze er door heen.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:12 schreef RudyL het volgende:
[..]
Goed ze missen wellicht wat, maar het is niet een team wat echt te kort komt.. Pacheco nog als goede RB, mcKinnon als RB die kan vangen. Nog een Puca draft en ze winnen alles blind
Ik vind Pacheco ook erg goed, wordt zwaar onderschat...quote:Op maandag 12 februari 2024 01:14 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Tegen de meeste teams niet, maar dit seizoen is KC heel afhankelijk van Mahomes/Kelce etc. en sleept hun defence ze er door heen.
Tegen SF zie je dat ze offensief te kort komen.
Ja. Maar als SF er één keer doorheen breekt kan het ook wel snel gaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:16 schreef Breidniet het volgende:
Lijkt echt de SB van de defences te worden.
Hmm, Kelce was vooral in de play-offs heel belangrijk maar was daarvoor een stuk minder betrokken.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:14 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Tegen de meeste teams niet, maar dit seizoen is KC heel afhankelijk van Mahomes/Kelce etc. en sleept hun defence ze er door heen.
Tegen SF zie je dat ze offensief te kort komen.
Misschien eventjes sorry zeggen.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:14 schreef RudyL het volgende:
Moody lul...
Heb ik dat vast gezegd als die straks weer zijn field goal mist
Het betere roster maar als twee teams elkaar niet veel ontlopen dan wint meestal het team met de beste QB.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:19 schreef superniger het volgende:
49'ers is de betere team zeg ik als dagjesmens.
Nee, geen PIquote:Op maandag 12 februari 2024 01:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Was dus wel pass interference he... zijn arm wordt gewoon vastgehouden
Dat kan je geen PI noemen, dan is elke aanraking PI.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Was dus wel pass interference he... zijn arm wordt gewoon vastgehouden
Zeg ik graag en met alle liefde. Wel na de wedstrijd, het zekere gevoel van Gould heeft hij gewoon (hopenlijk nog) nietquote:
Oké, we noteren het.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:23 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zeg ik graag en met alle liefde. Wel na de wedstrijd, het zekere gevoel van Gould heeft hij gewoon (hopenlijk nog) niet
Ja, reclame in de VS. De spelers nemen tactieken door en zo.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:26 schreef Gremen het volgende:
Wat doen ze eigenlijk op het moment dat ze in de studio aan het kletsen zijn? Gebeurd er dan niks?
Ik vind het een mooie pot tot nu toe.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:27 schreef Strani het volgende:
A 'Swift' response by San Francisco daar.
Je kan goed merken dat je een dutje hebt gedaan. Jij bent scherp!quote:Op maandag 12 februari 2024 01:27 schreef Strani het volgende:
A 'Swift' response by San Francisco daar.
Nee, hele spel is ingericht op zoveel mogelijk reclames.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:26 schreef Gremen het volgende:
Wat doen ze eigenlijk op het moment dat ze in de studio aan het kletsen zijn? Gebeurd er dan niks?
De Super Bowl vergt ook van ons de perfecte voorbereiding.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan goed merken dat je een dutje hebt gedaan. Jij bent scherp!
We missen alle leuke reclames door 't gelul idd.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:26 schreef Gremen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |