Te herkennen aan een geel scherm met de jingle Liberty liberty liberty, liberty, libertyquote:Op maandag 12 februari 2024 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Staat me zo snel niet bij maar ik ben er niet zeker van.
Ergens tegen tweeën gok ikquote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Hoelaat begint de halftime? Ik doe echt mijn best (dit is mijn eerste NFL wedstrijd ooit) maar het kan mij nog niet bekoren.
Logisch, American Football is niks aan als je niet weet wat er gaande is.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Hoelaat begint de halftime? Ik doe echt mijn best (dit is mijn eerste NFL wedstrijd ooit) maar het kan mij nog niet bekoren.
Ze zijn een half uur bezig en hebben 9 minuten gespeeld, dus ergens tussen 2 en 2:30 als het niet sneller gaat.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Circa Stadium Swimquote:Op maandag 12 februari 2024 00:59 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Blijft toch een van de vetste plekken om potje te kijken.
I'm learningquote:Op maandag 12 februari 2024 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch, American Football is niks aan als je niet weet wat er gaande is.
Valt me mee dat jan-Joost er niet zit.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef TjjWester het volgende:
Heeft espn niks beters dan dit vrouwtje en een darts commentator die ook verstand denkt te hebben van snooker, pool, tennis en kennelijk American football.
Als je vragen hebt, stel ze! Ik beschouw mezelf ook nog als beginner maar met deze sport leer je elke keer bijquote:
ja betaalde normaliter 100dollar maar zal vandaag wel richting de 1000 gaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Circa Stadium Swim
Trek wel je portemonnee maar
Defence is meestal niet het leukste voor nieuwe kijkers.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ja en misschien wat extra time-outs aan het einde van het tweede kwartier.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:04 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Defence is meestal niet het leukste voor nieuwe kijkers.
We hebben 25 minuten gedaan over de eerste 10 minuten speeltijd, nog 20 minuten speeltijd te gaan voor de HT show dus +- 2.00.
A tackle must only contact below the shoulders and above the knees, and a player is able to be thrown to the ground, so long as the tackle is deemed not to be reckless or likely to cause injury. There are also rules outlawing pushing in the back making tackling more difficult.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:05 schreef superniger het volgende:
Waarom tackelen ze niet op de benen. Knieschijf van je tegenstander breken.
Timeouts en out of bounds om tijd te rekken gebeurt meer na HT, maar deze wedstrijd gaat zeker door tot 5.00.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en misschien wat extra time-outs aan het einde van het tweede kwartier.
Blijven staan doen ze in elk geval volgens mij als ze weinig kans zien dat ze verder kunnen rennen dan de 25 yard-line. Want als je blijft staan komt 'ie vanzelf op 25 yards te liggen (touchback).quote:Op maandag 12 februari 2024 01:06 schreef tjoptjop het volgende:
Ik snap de spelsituaties nooit zo na een punt
dan vangen ze en rennen terug, dan weer vangen en blijven staan, dan weer uit laten rollen en de bal 'beschermen'
Alleen de endzone=beginnen bij 25yds snap ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |