Nee we mogen blacks weer racistisch bejegenen.quote:
Mijn whisky gaat ook hard zo, toch maar even een goedkope fles erbij pakken zo.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:28 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik doe mee, halve dram whisky elke keer dat ik Taylor zie
Ik heb nu Lagavulin, fles gaat niet op want dan lig ik al lang op de grondquote:Op maandag 12 februari 2024 00:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mijn whisky gaat ook hard zo, toch maar even een goedkope fles erbij pakken zo.
Haters gonna hate hate hatequote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef Rnie het volgende:
Die Taylor Swift heeft 20 bekende vriendjes gehad, allemaal minder dan een jaar.![]()
Wat heeft die griet joh? Het stelt ECHT geen ene fuck voor.
Sinds de gok ban is opgeheven zie je net zo veel gok reclames als fastfoodquote:Op maandag 12 februari 2024 00:30 schreef RipCity het volgende:
ESPN loopt gokken weer flink te promoten
Tja, het is de ideale glamour-partner om te hebben.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef Rnie het volgende:
Die Taylor Swift heeft 20 bekende vriendjes gehad, allemaal minder dan een jaar.![]()
Alleen maar witte vriendjes.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef Rnie het volgende:
Alles voor die badjasquote:Op maandag 12 februari 2024 00:35 schreef Strani het volgende:
Jongens als jullie een keer als ere-aanvoerder op het veld willen staan bij de finale van de KNVB-Beker, gewoon even je hele dorp in de fik zetten.
Ik heb een Meikle Toir the Sherry one, Peated Speyside whisky, aanrader als je van Lagavullin houdt.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik heb nu Lagavulin, fles gaat niet op want dan lig ik al lang op de grond
Disney+ heeft ooit een proef gedaan dat live de spelers werden ingewisseld voor Toy Story-figurenquote:Op maandag 12 februari 2024 00:35 schreef hole1988 het volgende:
Nickelodeon Amerika zend ook SB uit met Spongebob
[ afbeelding ]
Er waren lui die gingen voor het stadion bij de repetitie luisteren ergens bij een brug.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef bambino het volgende:
Nou. Anthem over under was makkelijk dit keer. Damn wat snel.
85 seconden ongeveer.
Alles met Peat is goed voor mijquote:Op maandag 12 februari 2024 00:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb een Meikle Toir the Sherry one, Peated Speyside whisky, aanrader als je van Lagavullin houdt.
Het is toch over 90.5 geworden.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:32 schreef bambino het volgende:
Nou. Anthem over under was makkelijk dit keer. Damn wat snel.
85 seconden ongeveer.
quote:Op maandag 12 februari 2024 00:38 schreef RipCity het volgende:
Wayne Newton was ook in het hemeltje in Volendam?
Alleen een pick-6 was een slechter begin geweest ja.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:45 schreef RudyL het volgende:
F*ck ik denk heerlijke drive, geen field goal maar door voor TD, krijg je dit
Zo ja tegen de Lions was het direct gatenkaas.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:49 schreef RudyL het volgende:
Lekker defense, dit is al zoveel beter gewenst dan tegen Lions
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |