quote:
Oh, vertel?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:43 schreef Coco het volgende:
Laat @:scrummie met rust. Die heeft het nu al moeilijk genoeg.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:41 schreef Elan het volgende: [..] Dat soort infantiele Amerikaanse shit moeten we hier juist niet hebben. Lekker laten gaan en in de avond op het gemak van het bedje lichten.
Dat doen ze dan weer meestal vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat soort infantiele Amerikaanse shit moeten we hier juist niet hebben. Lekker laten gaan en in de avond op het gemak van het bedje lichten.
Police Academyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:zipportal
Is er een reden waarom je mentions zo vreselijk vindt?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Ik begrijp niet waarom @:onlogisch mij hier weer in moet betrekken.
Weet nog wel hoe mokerwoedend je was toen Coco eindelijk eens een keertje doorhad met je eigen goalsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen chevy had meltdowns tijdens hax.
Vind ik niet hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je mentions zo vreselijk vindt?
Broer bedankt voor de waarschuwing. De battle is aan!quote:
Oké.quote:
Nee, @Scrummie klaagt gewoon graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je mentions zo vreselijk vindt?
'Broer'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Broer bedankt voor de waarschuwing. De battle is aan!
quote:
Er zijn genoeg filmpjes waarbij politie waar het kan een auto ramt. Schieten op banden tsja, dat zijn Amerikaanse toestanden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Politie zou veel meer bevoegdheid moeten krijgen om dit soort labiele mohammedanen van de weg te halen. Paar keer goede ram mogelijkheid of banden lek schieten gezien. Maar door regeltjes mag dat dan weer niet.
Heerlijke content.quote:
Daar moest onlo jr ook hard om lachen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel leuk op einde als ze hem ophalen
"Ik weet niet waar je het over hebt vriend"
"Ik ben je vriend niet"
Cops & Robbersquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Politieachtervolging. Jemig wat ongelofelijk vet eigenlijk.
Oh ja die vent had altijd de meest debiele voorstellen om tijdens Hax te doen.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vent had altijd de meest debiele voorstellen om tijdens Hax te doen.
Dankzij hem deden we regelmatig verstoppertje, waterpolo, honkbal en dat muurschieten
Als ik daaraan denk mis ik Paxcon al een stuk minder
I'm not your friend, buddyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel leuk op einde als ze hem ophalen
"Ik weet niet waar je het over hebt vriend"
"Ik ben je vriend niet"
Totomapsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vent had altijd de meest debiele voorstellen om tijdens Hax te doen.
Dankzij hem deden we regelmatig verstoppertje, waterpolo, honkbal en dat muurschieten
Als ik daaraan denk mis ik Paxcon al een stuk minder
Benz Godenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik nou ooit ongestraft iets zou mogen doen was het wel gewoon vluchten voor de politie in een AMG'tje.
Wie?quote:
Fred van Leer?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
Tijd voor een dinsdagmiddagmuziekje
@:jancees
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ziet de thumbnail eruit.quote:
Je kan de titel toch gewoon lezenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo ziet de thumbnail eruit.
Ik heb nog niet geklikt.
Ik zag eerst een NL titel. Dan ben ik al weg.quote:
Kom je nog carnavallen dit weekend?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag eerst een NL titel. Dan ben ik al weg.
Ik zal er even over nadenken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kom je nog carnavallen dit weekend?
Waarom deed je dat voorheen niet dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:26 schreef Oriente het volgende:
Ik heb besloten voortaan Dombo lief te hebben en te omarmen.
Hielenlikkerquote:
Oh.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:26 schreef Oriente het volgende:
Ik heb besloten voortaan Dombo lief te hebben en te omarmen.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom deed je dat voorheen niet dan?
Geen idee. Ik ging mee in het plaatje dat hij de zondebok van VBL is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom deed je dat voorheen niet dan?
Ik jou ook.quote:
Ik heb besloten dat ik morgen in Rotterdam ga werken zodat ik om 16u meteen de kroeg in kanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog een half uurtje en ik kan gaan genieten van een vrije dag morgen!
FEEST
Verstandige keuze makker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
avgquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
raw/med/well done?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
avg
Ik heb biefstuk dus dat wordt smullen!
rawquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
raw/med/well done?
Graag meer info.
Avgquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soep met een broodjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pasta tonijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Taco’s en salade.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta bolognese.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb MrMickytjuh opdracht gegeven naar de McDonalds te gaan voor mijquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk toont MrMickytjuh geen enkele genade en slaat hij dat walgelijke papzakkerige lichaam van je richting de sportschoolquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb MrMickytjuh opdracht gegeven naar de McDonalds te gaan voor mij
Ik moet morgenochtend weer met mijn #ViesDik lichaam en bijbehorende chipsbips naar de sportschool van meneer ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk toont MrMickytjuh geen enkele genade en slaat hij dat walgelijke papzakkerige lichaam van je richting de sportschool
Vetklep
Heel goed, al blijft het ook gewoon Carnevalquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ze noemen het daar anders. Vasteloavend oid
@:adames
Ik werd nog net niet weggestuurd van het kerstdiner toen ik dat zei, al nemen zij het ook wel een beetje serieus.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Heel goed, al blijft het ook gewoon Carneval
Heb je zo'n Sjeng aan de haak geslagen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd nog net niet weggestuurd van het kerstdiner toen ik dat zei, al nemen zij het ook wel een beetje serieus.
Venlo, dus ik kan ze nog wel een beetje verstaan als ik mijn best doe.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb je zo'n Sjeng aan de haak geslagen?
Hoezo, die stond sowieso al mijlenver af van alles waar de PVV voor staat. Maar dom Nederland zag hem als een soort messias ofzo.quote:
En een nog onwerkbaardere uitslag tot gevolg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op naar nieuwe verkiezingen
Denken dat Omtzigt zo ver af staat van andere partijenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, die stond sowieso al mijlenver af van alles waar de PVV voor staat. Maar dom Nederland zag hem als een soort messias ofzo.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op naar nieuwe verkiezingenTimmerfrans 1
Als ik moet kiezen tussen die kerstman en Geert, dan wordt het nog spannend.quote:
Stemmen op iemand die Nederland een Europese vazalstaat wil maken met in de kielzog een monetaire scam als de 'groene industrie' waar alleen banken en andere financiële instellingen van kunnen profiteren omdat zij het financieren en daarmee kingmakers worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen die kerstman en Geert, dan wordt het nog spannend.
Sinterklaas voor volwassenen (npc,s)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op naar nieuwe verkiezingen
Gelukkig ben jij een vrij denkende geestquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sinterklaas voor volwassenen (npc,s)
Ontsnapt uit de Matrixquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een vrij denkende geest
Ik denk dat de hele SC er een nacht van bij moest komen. Hier zijn simpelweg geen woorden voor.quote:
Veel plezier maxi-mus.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:24 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vanavond naar Cambuur - Vitesse.
@:yats
FOK! is dood.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat de hele SC er een nacht van bij moest komen. Hier zijn simpelweg geen woorden voor.
Smerige big dat je er bent.
1 a 2 per persoonquote:Op woensdag 7 februari 2024 11:03 schreef Zoon_John het volgende:
Hoeveel teentjes knoflook gebruiken jullie gemiddeld in de pasta saus?
Ik doe meestal vier a vijf.
quote:
Tineke ook.quote:Op woensdag 7 februari 2024 11:03 schreef Zoon_John het volgende:
Hoeveel teentjes knoflook gebruiken jullie gemiddeld in de pasta saus?
Ik doe meestal vier a vijf.
Dat was bij frisdrank al veel langer zo, toch?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef alpeko het volgende:
Moeten we niet gaan lunchen?
Wat is trouwens het idee achter dat het dopje nu niet meer los van het 1,5 liter melkpak kan? Alsof ik anders de dop uit mijn raam zou flikkeren. Nu zit elke keer dit kutdop in de weg als je schenkt.
Alleen mensen die motorisch gestoord zijn kunnen niet met die dopjes omgaan. Zelfde gejank van volwassen die zeiken over kartonnen rietjes. Rietjes zijn voor kinderen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef alpeko het volgende:
Wat is trouwens het idee achter dat het dopje nu niet meer los van het 1,5 liter melkpak kan? Alsof ik anders de dop uit mijn raam zou flikkeren. Nu zit elke keer dit kutdop in de weg als je schenkt.
Dat de rietjes dan slap worden ?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef RamboDirk het volgende:
Zelfde gejank van volwassen die zeiken over kartonnen rietjes.
Kartonnen rietjes zijn ook geen rietjes.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen mensen die motorisch gestoord zijn kunnen niet met die dopjes omgaan. Zelfde gejank van volwassen die zeiken over kartonnen rietjes. Rietjes zijn voor kinderen.
Ik zou een keertje Mogelijkheid van een eiland van Michel Houellebecq lezen, daar staat vrij duidelijk het hoe en wat beschreven over het vastzitten van doppen aan melkpakken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef alpeko het volgende:
Ook die mensen hebben recht op melk of een milkshake.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen mensen die motorisch gestoord zijn kunnen niet met die dopjes omgaan. Zelfde gejank van volwassen die zeiken over kartonnen rietjes. Rietjes zijn voor kinderen.
Ik wacht op ‘zijn’ filmquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou een keertje Mogelijkheid van een eiland van Michel Houellebecq lezen, daar staat vrij duidelijk het hoe en wat beschreven over het vastzitten van doppen aan melkpakken.
Samen met mij de favoriete schrijver van uitgever en psycholoog Jan Schouten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou een keertje Mogelijkheid van een eiland van Michel Houellebecq lezen, daar staat vrij duidelijk het hoe en wat beschreven over het vastzitten van doppen aan melkpakken.
Leve de snobs en leve als je woke bent tegenwoordigquote:
In welke kliniek heb je die ontmoet?quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met mij de favoriete schrijver van uitgever en psycholoog Jan Schouten.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In welke kliniek heb je die ontmoet?
In de zomer van 1988, op 25-jarige leeftijd, ging de verteller met enkele meiden uit Zaltbommel naar Den Bosch en vervolgens naar het natuurbad Nieuwe Tijningen/Put van Zaan. Na wat geplaag en zwemmen, eindigden ze bij de verteller thuis, waar ze samen dronken en speels werden. Annelies was luidruchtig, Katja wat terughoudender. De avond escaleerde toen Annelies dronken werd en de controle verloor, waardoor ze bijna betrapt werden. Uiteindelijk moesten ze allemaal het huis verlaten, met veel tumult en lawaai. Dit incident leidde ertoe dat de verteller later op zichzelf ging wonen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:34 schreef Oriente het volgende:
VER / Toen Tong op zichzelf ging wonen......
Wat heb ik gelezen
Medelijden met OpenAI dat je het die bagger hebt laten lezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de zomer van 1988, op 25-jarige leeftijd, ging de verteller met enkele meiden uit Zaltbommel naar Den Bosch en vervolgens naar het natuurbad Nieuwe Tijningen/Put van Zaan. Na wat geplaag en zwemmen, eindigden ze bij de verteller thuis, waar ze samen dronken en speels werden. Annelies was luidruchtig, Katja wat terughoudender. De avond escaleerde toen Annelies dronken werd en de controle verloor, waardoor ze bijna betrapt werden. Uiteindelijk moesten ze allemaal het huis verlaten, met veel tumult en lawaai. Dit incident leidde ertoe dat de verteller later op zichzelf ging wonen.
Kreeg zelfs een content policy waarschuwing.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Medelijden met OpenAI dat je het die bagger hebt laten lezen.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:34 schreef Oriente het volgende:
VER / Toen Tong op zichzelf ging wonen......
Wat heb ik gelezen
Ik verwacht een leuke wedstrijd waarbij Feyenoord aan het langste eind zal gaan trekken met 3-2.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zijn jouw verwachtingen van vanavond betreffende Feyenoord - AZ, waarde Dombo?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de zomer van 1988, op 25-jarige leeftijd, ging de verteller met enkele meiden uit Zaltbommel naar Den Bosch en vervolgens naar het natuurbad Nieuwe Tijningen/Put van Zaan. Na wat geplaag en zwemmen, eindigden ze bij de verteller thuis, waar ze samen dronken en speels werden. Annelies was luidruchtig, Katja wat terughoudender. De avond escaleerde toen Annelies dronken werd en de controle verloor, waardoor ze bijna betrapt werden. Uiteindelijk moesten ze allemaal het huis verlaten, met veel tumult en lawaai. Dit incident leidde ertoe dat de verteller later op zichzelf ging wonen.
'je het die'quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Medelijden met OpenAI dat je het die bagger hebt laten lezen.
Valt kip onder V? Dan is het voor mij ook AGV, de G is/zijn sperziebonen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Terwijl ik me zelf het die al had gecensureerd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kreeg zelfs een content policy waarschuwing.
Knettergek. Dus 7-3 neem ik aan het die je het.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zijn jouw verwachtingen van vanavond betreffende Feyenoord - AZ, waarde Dombo?
Twee keer warm vandaag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knettergek. Dus 7-3 neem ik aan het die je het.
Die het de een internetplaatjequote:
Wat koud.quote:
Cremeren?quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:
Mooiste nummer ooit. Op m'n uitvaart......
Ben ik te verstrooid voor.quote:
Niet doenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Zoon_John het volgende:
Weer niet of ik bier moet pakken of niet. Dacht ik vraag het mijn kameraden hier.
Nooit verkeerd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Zoon_John het volgende:
Weer niet of ik bier moet pakken of niet. Dacht ik vraag het mijn kameraden hier.
Woordle 964 X/6quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:29 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 964 5/6
⬛⬛🟩🟩⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 760 4/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
🟨🟨⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM
Wat zegt dit over FOK!?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:08 schreef tong80 het volgende:
27. 087 Pisces29
29. 083 aTypisch
30. 080 tong80
35. 073 DombohetOlifantje1
Dat het stabiliseert. Volgens mij een kleine opleving heeft.quote:
Dat kan ik mij voorstellen, van harte met de halve finalequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het was érg gezellig gister bij Cambuur.
Jij ook ouwe reus. Ja het is vooral hopen op de winnaar van vanavond en dan het liefst thuis, tegen Feyenoord thuis/uit en NEC uit ben je kansloos.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, van harte met de halve finaleMet het overgebleven deelnemersveld is een finale zelfs realistisch.
Mooie prestatie, van hartequote:Op donderdag 8 februari 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ja die zakken lekker af naar de KKD en komen daar NOOIT meer uit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooie prestatie, van harte
Vitesse op hun bek zien gaan, altijd leuk. Al wordt dat inmiddels wel een wekelijkse standaard.
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!![]()
Erg mooiquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die zakken lekker af naar de KKD en komen daar NOOIT meer uit.
Kan gebeuren maat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 964 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩⬛🟩🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
...
Woordle6 760 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit wordt een hele matige dag
Normaal vind ik het wel jammer als een subtopper afzakt, zeker omdat de Eredivisie tussen plek 6-9 wel weer wat serieuze ploegen mag krijgen, maar Vitesse weg zou ik genot vinden. Eng clubje. Op een bepaalde manier toch wel mijn minst geliefde Eredivisie club.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooie prestatie, van harte
Vitesse op hun bek zien gaan, altijd leuk. Al wordt dat inmiddels wel een wekelijkse standaard.
Ik vind het echt zo’n nietszeggende club. Laatste jaren ook allemaal van die onsportieve teams. Kutfans, kutstadion. Nee, doe dan maar Groningen, ADO, Cambuur, Willem II of de Graafschap. Misschien zelfs NAC wel (wat kunnen die zuipen trouwens hè).quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal vind ik het wel jammer als een subtopper afzakt, zeker omdat de Eredivisie tussen plek 6-9 wel weer wat serieuze ploegen mag krijgen, maar Vitesse weg zou ik genot vinden. Eng clubje. Op een bepaalde manier toch wel mijn minst geliefde Eredivisie club.
Staan echt ieder jaar stijf onderaan op de Fair Play ranglijst inderdaadquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo’n nietszeggende club. Laatste jaren ook allemaal van die onsportieve teams. Kutfans, kutstadion. Nee, doe dan maar Groningen, ADO, Cambuur, Willem II of de Graafschap. Misschien zelfs NAC wel (wat kunnen die zuipen trouwens hè).
Omdat jij het bent. Zo zielig alleen aan tafel. Twee kadetjes rosbief. Met een mandarijntje.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:59 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar vast gaan eten, ik heb honger.
Eet smakelijk vrienden.
Ik eet liever vloeibaar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:59 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar vast gaan eten, ik heb honger.
Eet smakelijk vrienden.
Drink je wel eens een stoma leeg?quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik eet liever vloeibaar.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drink je wel eens een stoma leeg?
Doe niet zo verschrikkelijk dom en ranzig smerige big.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie kan hier nog overheen ? Ik kan wel zeggen dat ik je oma hebt gebeft, terwijl ik je opa in z'n reet nam. Maar dat klinkt te ongeloofwaarlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een rare hersenkronkels heb jij.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, de republiek.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje Amsterdam voor je @:ggmm @:onlogisch
Ik heb vannacht de tenen van mijn rechtervoet gekneusd toen ik vergat dat ik nog wat traptreden tot de vloer te gaan had. Mijn naïviteit en gemakzuchtigheid is genadeloos afgestraft.quote:
Voor 'jouw' moet uw dan zegge. Ik gaat weer legge.quote:Op donderdag 8 februari 2024 14:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje Amsterdam voor je @:ggmm @:onlogisch
Werden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb vannacht de tenen van mijn rechtervoet gekneusd toen ik vergat dat ik nog wat traptreden tot de vloer te gaan had. Mijn naïviteit en gemakzuchtigheid is genadeloos afgestraft.
Dat NAC nog steeds niet terug is, zulke clubs horen er gewoon in.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Staan echt ieder jaar stijf onderaan op de Fair Play ranglijst inderdaadEn dat enge gedoe met Rusland vond ik ook maar niks.
De clubs die je noemt (behalve de veldbestormers uit den Haag) heb ik er inderdaad liever in. NAC is ook altijd welkom, die mis ik de afgelopen jaren wel. MVV lijkt mij ook wel eens leuk. Of gewoon Dordrecht, voor de grap.
he he he he hup en aa ceequote:Op donderdag 8 februari 2024 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat NAC nog steeds niet terug is, zulke clubs horen er gewoon in.
Wat vind je dan dat jouw leven aan het voetbal bijdraagt?quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:58 schreef Zoon_John het volgende:
Zonder voetbal heeft mijn leven geen betekenis
Dat is een goede vraag....quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind je dan dat jouw leven aan het voetbal bijdraagt?
Het is inmiddels half zes. Nog niemand heeft gepost wat-ie gaat vreten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de scherpte, Le Tongue.
Net zoveel als Tong z'n bijdragen op VBL nutteloos zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind je dan dat jouw leven aan het voetbal bijdraagt?
Ik ga vanavond darten in Alphen, Tong.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is inmiddels half zes. Nog niemand heeft gepost wat-ie gaat vreten.
Het gaat je immers geen ene reet aan.
Ik gaat weer legge.
Succes verder. Benieuwd wie er vanavond een mooi topic opent.
Niet dat het er toe doet. Er reageert toch geen hont.
Die vogel?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die is uiteten met zijn meisje.
Ik las daten in Alphen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond darten in Alphen, Tong.
Stoker.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:55 schreef Elan het volgende:
@:Zipportal loopt te fatshamen in het Feyenoordtopic.
@:onlogisch pik je dat
Bij Mirco moet ik gelijk aan Crocop denkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:45 schreef Zoon_John het volgende:
Filmtip voor mijn voetbalvrienden:
Weekend Rebels: De tienjarige Jason laat zich op school vaak opstoken. Zijn papa Mirco stelt een deal voor: als ze samen op zoek gaan naar Jasons favoriete voetbalploeg, zal Jason zich proberen in te houden op school. Wat hij niet had kunnen voorspellen? Dat Jason nu élke Duitse voetbalclub live aan het werk wil zien. Tijdens hun tripjes naar de verschillende voetbalstadions leert Mirco zijn bijzondere zoon beter begrijpen. Samen ontsnappen ze als ‘weekend rebels’ aan het dagelijkse leven.
Lijkt mij een enorme kutfilm.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:45 schreef Zoon_John het volgende:
Weekend Rebels: De tienjarige Jason laat zich op school vaak opstoken. Zijn papa Mirco stelt een deal voor: als ze samen op zoek gaan naar Jasons favoriete voetbalploeg, zal Jason zich proberen in te houden op school. Wat hij niet had kunnen voorspellen? Dat Jason nu élke Duitse voetbalclub live aan het werk wil zien. Tijdens hun tripjes naar de verschillende voetbalstadions leert Mirco zijn bijzondere zoon beter begrijpen. Samen ontsnappen ze als ‘weekend rebels’ aan het dagelijkse leven.
Ik wacht de review van @RamboDirk afquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:45 schreef Zoon_John het volgende:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 maakt een enorme uitglijder in het first dates topic.
Je moet er maar van houden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:08 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 maakt een enorme uitglijder in het first dates topic.
Sow heejquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je moeder pijpt ook beter dan je zus.
Zo praat je niet over je tante en grootmoeder.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
ga deze nu kijken broquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:45 schreef Zoon_John het volgende:
Wtf wowquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:20 schreef RamboDirk het volgende:
Zitten daar bloemen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had eerder een mention voor @DombohetOlifantje1 en @Oriente en @Littlerabbit verwachtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:43 schreef alpeko het volgende:
Hij telt wel zijn calorieën @:RamboDirk
Goed dat je dat recht zet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik had eerder een mention voor @:Dombohetolifantje1 en @:Oriente en @:LittleRabbit verwacht
Mijn oud-buurman komt uit Alphen. Brabantse Alphen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond darten in Alphen, Tong.
GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
Dries van Agt is dood.
Weer geen punt voor @:onlogisch
Dit is niet het jaar van @onlogischquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
Dries van Agt is dood.
Weer een Hamas lid dood.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:19 schreef fetX het volgende:
Dries van Agt is dood.
Het wordt de vetkleppen onder ons nóg makkelijker gemaaktquote:Snackrobot maakt frietbakker overbodig, maar: ‘Dit gaat cafetaria in de wijk niet vervangen’
Ja, ik voelde die ruimte.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat bepaal jij tegenwoordig?
Nou, eet smakelijk
Mijn oud-buurman woonde naast mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn oud-buurman komt uit Alphen. Brabantse Alphen.
En je huidige buurman?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn oud-buurman woonde naast mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |