Dan gaan wij er achteraan met "dunglish" a la Louis van Gaal zoals: meek det de ket wais en det or de gleddiols en meer van dat spulquote:
"It's always the goals that are counting"quote:Op zondag 4 februari 2024 09:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan gaan wij er achteraan met "dunglish" a la Louis van Gaal zoals: meek det de ket wais en det or de gleddiols en meer van dat spul![]()
Goedemorgen
Dat vond ik toen ook al. Vroeger maakten ze telkens reclame voor bb waarin ze die 100 dagen steeds noemden. En al is het na de eerste week dan alla maar toch niet nu nog zeg.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:02 schreef rinardo het volgende: [..] Dit gaat alle seizoenen al zo hoor, je doet net of dit voor het eerst is
Basiri was datquote:Op zondag 4 februari 2024 09:11 schreef Lillibet het volgende:
dilano 'sommige mensen zijn daar voor fame'
of was het tom?![]()
in bb niet natuurlijk
Net een 🤡quote:Op zondag 4 februari 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind die donker geverfde/getekende wenkbrauwen zo lelijk
Had hem al gerepareerdquote:Op zondag 4 februari 2024 09:13 schreef Snensie het volgende:
Sorry beetje onduidelijk die vorige post.
🫢
Buiten rondjes aan het rennen.quote:
Fakerthefake.quote:
Ow what a boxquote:Op zondag 4 februari 2024 09:19 schreef greysbones het volgende:
Doriana hoopt niet dat Randy haar gaat naaien
Ow wat een doos
Wat een taalgebruikquote:Op zondag 4 februari 2024 09:19 schreef greysbones het volgende:
Doriana hoopt niet dat Randy haar gaat naaien
Ow wat een doos
Hoe dom ben je als je denkt dat Randy gaat denkenquote:
Nou, lekker op de bank zitten en even een uurtje zwijgen danquote:Op zondag 4 februari 2024 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
Sabeau staat voor heel veel dingen open.
Jonkies denken allemaal dat hun insta bij houden hard werken isquote:Op zondag 4 februari 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
Sabeau
Ik deed werken werken werken
Kind je bent 20
Stfu
.. en is al zo oud dat ze binnenkort een rollator aanschaft, met sportvelgenquote:Op zondag 4 februari 2024 09:22 schreef Lillibet het volgende:
sabeau is na de havo gestopt
heeft veel gewerkt
ze is vanaf jongs af aan in zeker 14 landen geweest
Ja, Zeeland en Ameland en landal parcs.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:22 schreef Lillibet het volgende:
sabeau is na de havo gestopt
heeft veel gewerkt
ze is vanaf jongs af aan in zeker 14 landen geweest
Ze zei netquote:Op zondag 4 februari 2024 09:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jonkies denken allemaal dat hun insta bij houden hard werken is
En een keer heeft ze 3 landen in een dag gedaan. België,Plopsaland en Bobbejaanland.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, Zeeland en Ameland en landal parcs.
Roddelwijven.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het over kanarie
Die brood maakte zonder recept
Terwijl ze die dus gewoon hebben
Dat deeg zag er echt niet goed uit.Leek meer cakebeslag.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het over kanarie
Die brood maakte zonder recept
Terwijl ze die dus gewoon hebben
Tyron heeft de coins van Lenie gekregen volgens mij.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:32 schreef rinardo het volgende:
Wat mij opvalt, de coins zijn dit jaar erg op de achtergrond, geen weekoverzicht in de zaterdag aflevering, krijgen de nieuwe coins mee? , tevens wordt er weinig over gesproken ook
Klopt wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
Ty vindt het ajuin van Belgen belachelijk
Waarom ajuin
Ui is veel korter.
Jammer dat the wall zo duur is en ze nauwelijks coins verdienen. Ik zou het inderdaad denk ik leuker vinden als er meer mee gedaan wordt.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:32 schreef rinardo het volgende:
Wat mij opvalt, de coins zijn dit jaar erg op de achtergrond, geen weekoverzicht in de zaterdag aflevering, krijgen de nieuwe coins mee? , tevens wordt er weinig over gesproken ook
Ze heeft het eigenlijk nooit misquote:
Het ontbreekt haar niet aan zelfvertrouwen.quote:
Introductie de nieuwe.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:40 schreef Lillibet het volgende:
val in de stream
wat voor een filmpje kijken we naar in de kamer van randy?
heeft hij wel al goed ingeschatquote:Op zondag 4 februari 2024 09:41 schreef engine het volgende:
Randy noemt een moederfiguur en een Sherlock Holmes
Komt door die nieuwenquote:Op zondag 4 februari 2024 09:42 schreef Ireth het volgende:
Ik zat te hopen op een nueuwe die Ronahi zou exposen, maar vind er nu ineens eigenlijk geen zak meer aan...
Zou ik Arie misschien missen???
Zelfde duo’squote:Op zondag 4 februari 2024 09:45 schreef Ireth het volgende:
Zijn er trouwens duo-wissels geweest? Of zit Tom nog vast aan die hangbegonia?
Nog geen wissels.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:45 schreef Ireth het volgende:
Zijn er trouwens duo-wissels geweest? Of zit Tom nog vast aan die hangbegonia?
quote:Op zondag 4 februari 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Ow wat komt er een poep uit die sabeau
Ja vreselijkquote:Op zondag 4 februari 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Ow wat komt er een poep uit die sabeau
quote:
Jullie zijn er beide weer.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:52 schreef Lillfex het volgende:
Sabeau weet heel goed dat Ashley popu is en dat ze zich op haar moet focussen. Ik kan nog niet in deze BB komen Vind het allemaal zo irri allemaal. Ik mis een Ali figuur in het huis waar ik echt om kon lachen.
Echt wel,ze weet echt veel.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zogezegd heeft ze alles van haar oma gehoord ,nou die heeft echt wel alles gekeken hoor
En oma heeft ook echt wel gezegd, die Ashley zus en die Ronahi zo, en luister wat er nu gebeurd is bla bla blaquote:Op zondag 4 februari 2024 09:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zogezegd heeft ze alles van haar oma gehoord ,nou die heeft echt wel alles gekeken hoor
Ik probeer het elke dag wel weer om te kijken maar vind ze allemaal zo nep doen ene irritant. Nou moet je ze horen. Queen Ashley zegt het Ze lijkt wel een sekteleidster. Erg ben ik he maar zo voelt deze BB wel bij mij Ik irriteer me gewoon aan de mensen in huis.quote:
Standaard in elke RLS.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:56 schreef Lillibet het volgende:
ahhh sabeau wil zichzelf daar beter leren kennen
waar hebben we dat eerder gehoord
Is ook irritainment.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik probeer het elke dag wel weer om te kijken maar vind ze allemaal zo nep doen ene irritant. Nou moet je ze horen. Queen Ashley zegt het Ze lijkt wel een sekteleidster. Erg ben ik he maar zo voelt deze BB wel bij mij Ik irriteer me gewoon aan de mensen in huis.
Precies dat ging over het ijs dat Jimmy had gemaakt en dat was gisteren, dus 5 afleveringen gezien... aanmenooitnietquote:Op zondag 4 februari 2024 09:47 schreef engine het volgende:
Sabeau: "Dat heb ik gezien!....of gehoord van m'n oma"
Volgens mij weet ze meer als ze zegt te weten
Ze vond Jimmy en Dilano ook zo leuk samen overkomen, of vond oma dat nou?quote:Op zondag 4 februari 2024 09:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies dat ging over het ijs dat Jimmy had gemaakt en dat was gisteren, dus 5 afleveringen gezien... aanmenooitniet
It`s all about Ashleyquote:
Een BeTommolen.quote:
Hier hetzelfde, heel wat rls actief gevolgd en af en toe kijk of luister ik hier en vind het vreselijk en inderdaad die Ashley allergie, met de dag erger. Altijd overal bovenuit, kletst een uur in een kwartier en bijna niet te ontlopen. Alles verklaren van wat een ander zou bedoelen enz. Echt , als die er nog eens uit gaat knapt het op hier. Ook ontelbare keren ik ik ik ik ik in gesprekkenquote:Op zondag 4 februari 2024 09:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik probeer het elke dag wel weer om te kijken maar vind ze allemaal zo nep doen ene irritant. Nou moet je ze horen. Queen Ashley zegt het Ze lijkt wel een sekteleidster. Erg ben ik he maar zo voelt deze BB wel bij mij Ik irriteer me gewoon aan de mensen in huis.
Absoluut.....Saboo is echt nog een kind en kijkt steeds naar Ashley of ze haar goedkeuring kan krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
Met die sabeau ‘in the house’ ga je Alice nog meer waarderen
Was een mooie van Glenn.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:06 schreef Lillibet het volgende:
ashly zegt dat mensen heel luid zijn nu
glenn; gij zijt ook luid he![]()
ashly: ja maar ik probeer het te overstemmen
Ik ga Glenn heel leuk vinden.....quote:Op zondag 4 februari 2024 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ash:Iedereen is zo druk.
Glenn: U bent zelf ook luid hoor.
Nee die bleven bij Alice en nu samen met Danny en alicequote:Op zondag 4 februari 2024 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tyron heeft de coins van Lenie gekregen volgens mij.
Toppertje die Glenn..quote:Op zondag 4 februari 2024 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn: "Jij bent ook luid he!?"
Ashley: "Ik? Ja maar ik probeer mezelf verstaanbaar te maken hier in dat hok, het is verschrikkelijk joh, iedereen is helemaal uit z'n doen"
Glenn: "Gisteren ook toen jullie uit die deur kwamen meteen zo overdreven allemaal: 'Oehaaaaaa'"
Heeft ook geen nutquote:Op zondag 4 februari 2024 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
Ronahi heeft geen sportkleding gekregen.
quote:
Ja Glenn is leuk.quote:
Ja is wel een boventoon mensquote:Op zondag 4 februari 2024 10:14 schreef Frummelie het volgende:
Sorry voor de Ashley lovers maar ben die vrouw zo zat die constant aandacht vreet en op de voorgrond moet staan..
"Ja, maar ik heb dat ook he!"quote:Op zondag 4 februari 2024 10:14 schreef Frummelie het volgende:
Sorry voor de Ashley lovers maar ben die vrouw zo zat die constant aandacht vreet en op de voorgrond moet staan..
Dat viel mij dus ook op.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Dat jonge meisje heeft denk een bril op als accessoire.
Sabeau heet zequote:Op zondag 4 februari 2024 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
nouuuuu, je kon er net door kijken en je zag behoorlijk vervormd ze heeft een behoorlijke sterkte dacht ik.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ben blij dat ik een partner in crime heb...quote:Op zondag 4 februari 2024 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Ja, maar ik heb dat ook he!"
..is voor mij meestal teken voor een streamwissel
Borstjes.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:18 schreef Lillibet het volgende:
nouchka staat daar in haar bh en vraagt hulp aan dylano om het mic bandje goed om te doen
arm jongetje met zijn neus op haar borsten
Ballen misschienquote:Op zondag 4 februari 2024 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat het klitteband hesjes zijn. En ze elkaar met iets moet bekogelen
quote:
En dilano zegt ik heb ook nog steeds geen sportbroekquote:Op zondag 4 februari 2024 10:23 schreef Lillibet het volgende:
sportkleding van ronahi liggen in de voorraadkamer
Ze vergeet dat hardlopers doodlopers zijn.....het kan ook teveel.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:14 schreef Frummelie het volgende:
Dacht ik ook aan. Alls ze echt wil kijken doet ze hem af......quote:Op zondag 4 februari 2024 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
shirt kwijt broek kwijtquote:Op zondag 4 februari 2024 10:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dilano zegt ik heb ook nog steeds geen sportbroek
als dat eens konquote:Op zondag 4 februari 2024 10:26 schreef happyme28 het volgende:
Kunnen ze die microfoon van Karen niet uitzetten 😡
Alles is weg.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
Jimmy voelt zich debiel in het hesje
De man die 10 minuten geleden riep om een konijnen pak
Uit paniek loopt hij weer rondjes.....vindt hem een zielige indruk maken.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:24 schreef Lillibet het volgende:
dilano heeft nog geen sportbroeken geeft hij aan
En niet zo klein beetje ook.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Stem zegt karen en Alice afblijven. Dat stomme gegiechel van karen gaat me ergeren
Wie?quote:Op zondag 4 februari 2024 10:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu Ariana weg is, komen de ergerlijke dingen van de andere meer naar boven.
Morgen heeft ze vast weer een mental breakdown .... of iets anders...quote:Op zondag 4 februari 2024 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze vergeet dat hardlopers doodlopers zijn.....het kan ook teveel.
Moet hij maar wat afstand nemen van die roddelsmurfenquote:
Inderdaad en anders Gargamel en Azrael loslaten in het huisquote:Op zondag 4 februari 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet hij maar wat afstand nemen van die roddelsmurfen
Hij praat zelf ook mee met haar en samen met dilano ook niet altijd positief. Vind het jammerquote:Op zondag 4 februari 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet hij maar wat afstand nemen van die roddelsmurfen
En je bent er net.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:38 schreef freaky40 het volgende:
Challenge vandaag is FUN, maar je krijgt wel een SL voor je kanis.
Mogen we nooit volgens mij of ik heb dat dan gemistquote:Op zondag 4 februari 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
Hé jammer... maar misschien mogen we strakjes meekijken...
Reken er maar niet op.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
Hé jammer... maar misschien mogen we strakjes meekijken...
Hoort ook bij het spel..quote:Op zondag 4 februari 2024 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat je er niet aan ontkomt aan dat geroddel, mensen praten nu eenmaal graag over andere mensen zeker als je met elkaar opgesloten zit in een huis,
Laatst met die tokens zoeken in huis welquote:Op zondag 4 februari 2024 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mogen we nooit volgens mij of ik heb dat dan gemist
Ja dat is in huis, niet in de gameroom.. vind het maar stom dat we niks mogen zien.. was andere jaren wel zo..quote:Op zondag 4 februari 2024 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laatst met die tokens zoeken in huis wel
Maar er staat nu kennelijk ook iets van het spel in de Cocoon roomquote:Op zondag 4 februari 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat is in huis, niet in de gameroom.. vind het maar stom dat we niks mogen zien.. was andere jaren wel zo..
Klopt zag ik ook een hoge bak ding met rood spul en twee bekers..quote:Op zondag 4 februari 2024 10:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar er staat nu kennelijk ook iets van het spel in de Cocoon room
Zal wel mijn valse hoop zijn..quote:Op zondag 4 februari 2024 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mogen we nooit volgens mij of ik heb dat dan gemist
Ik gok degene met de token op de rug is de lulquote:
token met klittenband op de rug van het hesje bij iemand plakkenquote:
dacht even te horen dat de token de "bom" is. Waarschijnlijk al timer afloopt en je hebt de bom, ben je af.quote:
Als de toeter gaat en je hebt die token op je rug ben je af?quote:
En toch kan er maar eentje tikken.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 10:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dacht even te horen dat de token de "bom" is. Waarschijnlijk al timer afloopt en je hebt de bom, ben je af.
En zo tot er maar 1 over blijft denk
Ik hoop dat de winnaar met Randy ruilen mag moetquote:Op zondag 4 februari 2024 10:54 schreef Ireth het volgende:
Heeft Randy ook nog een rol bij deze? Misschien moeten voorspellen wie zou winnen ofzo?
Dannyquote:Op zondag 4 februari 2024 10:56 schreef Lillibet het volgende:
glenn knuffelt ashley en plakt het ding op haar rug
quote:Op zondag 4 februari 2024 10:57 schreef Ireth het volgende:
Lenie!! Ty loopt met zijn schoenen op de bank!!
Dan maar een geleide meditatie,ow nee wacht...quote:Op zondag 4 februari 2024 10:55 schreef Ireth het volgende:
Ach, kunnen ze straks weer liggen en miepen dat ze moe zijn...
Maar goed dat ie al thuis isquote:Op zondag 4 februari 2024 10:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]En van de week al rennen met die zandzakjes door de hut.
Die man zou een rolberoerte krijgen
Sticker tikkertje.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen!
Waar kijken we naar? Ren je rot?
het wie breekt het eerste zijn botquote:Op zondag 4 februari 2024 10:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen!
Waar kijken we naar? Ren je rot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |