Ballen misschienquote:Op zondag 4 februari 2024 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat het klitteband hesjes zijn. En ze elkaar met iets moet bekogelen
Nouschkaquote:
quote:
quote:
En dilano zegt ik heb ook nog steeds geen sportbroekquote:Op zondag 4 februari 2024 10:23 schreef Lillibet het volgende:
sportkleding van ronahi liggen in de voorraadkamer
Ze vergeet dat hardlopers doodlopers zijn.....het kan ook teveel.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:14 schreef Frummelie het volgende:
Sorry voor de Ashley lovers maar ben die vrouw zo zat die constant aandacht vreet en op de voorgrond moet staan..
Dacht ik ook aan. Alls ze echt wil kijken doet ze hem af......quote:Op zondag 4 februari 2024 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
Dat jonge meisje heeft denk een bril op als accessoire.
shirt kwijt broek kwijtquote:Op zondag 4 februari 2024 10:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dilano zegt ik heb ook nog steeds geen sportbroek
als dat eens konquote:Op zondag 4 februari 2024 10:26 schreef happyme28 het volgende:
Kunnen ze die microfoon van Karen niet uitzetten 😡
Alles is weg.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
Jimmy voelt zich debiel in het hesje
De man die 10 minuten geleden riep om een konijnen pak
Uit paniek loopt hij weer rondjes.....vindt hem een zielige indruk maken.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:24 schreef Lillibet het volgende:
dilano heeft nog geen sportbroeken geeft hij aan
En niet zo klein beetje ook.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Stem zegt karen en Alice afblijven. Dat stomme gegiechel van karen gaat me ergeren
Wie?quote:Op zondag 4 februari 2024 10:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu Ariana weg is, komen de ergerlijke dingen van de andere meer naar boven.
Morgen heeft ze vast weer een mental breakdown .... of iets anders...quote:Op zondag 4 februari 2024 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze vergeet dat hardlopers doodlopers zijn.....het kan ook teveel.
Moet hij maar wat afstand nemen van die roddelsmurfenquote:
Inderdaad en anders Gargamel en Azrael loslaten in het huisquote:Op zondag 4 februari 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet hij maar wat afstand nemen van die roddelsmurfen
Hij praat zelf ook mee met haar en samen met dilano ook niet altijd positief. Vind het jammerquote:Op zondag 4 februari 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet hij maar wat afstand nemen van die roddelsmurfen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |