Heeeeel geforceerd doet zequote:Op zondag 4 februari 2024 08:52 schreef rinardo het volgende:
Sabeau, staat aan bij opstaan en gaat uit bij naar bed gaan denk ik.
vraagt ,vraagt ,krijgt antwoord, vraagt een waarom op het antwoord enzo door en zo door
wat voor boeken vind je leuk, antwoord van Ashley, dan, waarom vind je dat soort boeken leuk
Het lijkt of ze heel veel info in korte tijd wil krijgen, vraag me af of je dat dan allemaal onthoud?
Of zal ze het bij iedereen doen, om zich zo aan te sluiten bij iedereen, omdat ze natuurlijk best laat binnenkomt
Over necrofilie nu.quote:
Met dank aan sabeauquote:Op zondag 4 februari 2024 08:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ik geef het een week before iedereen daar rondom Engelse zinnen gebruikt in hun stories you know
En daarna gaan we hier dat ook doen.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ik geef het een week before iedereen daar rondom Engelse zinnen gebruikt in hun stories you know
Dit gaat alle seizoenen al zo hoor, je doet net of dit voor het eerst isquote:Op zondag 4 februari 2024 09:00 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het maar raar dat er nieuwe bewoners komen terwijl de oude niet eens weg hadden gewild. Het spel is zo enorm oneerlijk. Voor iedereen want de nieuwe krijgen ook minder kans omdat de andere deelnemers het ook oneerlijk vinden. Dat hoop ik toch tenminste en niet dat ze nu weer vrij moeten zijn van nominatie omdat ze nieuw zijn. Het spel klopt voor geen meter. Die 100 dagen slaan ook nergens meer op zo.
Glenn was de eerste week wel vrij van nominatie.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:00 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het maar raar dat er nieuwe bewoners komen terwijl de oude niet eens weg hadden gewild. Het spel is zo enorm oneerlijk. Voor iedereen want de nieuwe krijgen ook minder kans omdat de andere deelnemers het ook oneerlijk vinden. Dat hoop ik toch tenminste en niet dat ze nu weer vrij moeten zijn van nominatie omdat ze nieuw zijn. Het spel klopt voor geen meter. Die 100 dagen slaan ook nergens meer op zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |