En je bent er net.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:38 schreef freaky40 het volgende:
Challenge vandaag is FUN, maar je krijgt wel een SL voor je kanis.
Mogen we nooit volgens mij of ik heb dat dan gemistquote:Op zondag 4 februari 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
Hé jammer... maar misschien mogen we strakjes meekijken...
Reken er maar niet op.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:38 schreef Frummelie het volgende:
Hé jammer... maar misschien mogen we strakjes meekijken...
Hoort ook bij het spel..quote:Op zondag 4 februari 2024 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat je er niet aan ontkomt aan dat geroddel, mensen praten nu eenmaal graag over andere mensen zeker als je met elkaar opgesloten zit in een huis,
Laatst met die tokens zoeken in huis welquote:Op zondag 4 februari 2024 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mogen we nooit volgens mij of ik heb dat dan gemist
Ja dat is in huis, niet in de gameroom.. vind het maar stom dat we niks mogen zien.. was andere jaren wel zo..quote:Op zondag 4 februari 2024 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laatst met die tokens zoeken in huis wel
Maar er staat nu kennelijk ook iets van het spel in de Cocoon roomquote:Op zondag 4 februari 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat is in huis, niet in de gameroom.. vind het maar stom dat we niks mogen zien.. was andere jaren wel zo..
Klopt zag ik ook een hoge bak ding met rood spul en twee bekers..quote:Op zondag 4 februari 2024 10:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar er staat nu kennelijk ook iets van het spel in de Cocoon room
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |