Is ook irritainment.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik probeer het elke dag wel weer om te kijken maar vind ze allemaal zo nep doen ene irritant. Nou moet je ze horen. Queen Ashley zegt het Ze lijkt wel een sekteleidster. Erg ben ik he maar zo voelt deze BB wel bij mij Ik irriteer me gewoon aan de mensen in huis.
Precies dat ging over het ijs dat Jimmy had gemaakt en dat was gisteren, dus 5 afleveringen gezien... aanmenooitnietquote:Op zondag 4 februari 2024 09:47 schreef engine het volgende:
Sabeau: "Dat heb ik gezien!....of gehoord van m'n oma"
Volgens mij weet ze meer als ze zegt te weten
Ze vond Jimmy en Dilano ook zo leuk samen overkomen, of vond oma dat nou?quote:Op zondag 4 februari 2024 09:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies dat ging over het ijs dat Jimmy had gemaakt en dat was gisteren, dus 5 afleveringen gezien... aanmenooitniet
It`s all about Ashleyquote:
Een BeTommolen.quote:
Hier hetzelfde, heel wat rls actief gevolgd en af en toe kijk of luister ik hier en vind het vreselijk en inderdaad die Ashley allergie, met de dag erger. Altijd overal bovenuit, kletst een uur in een kwartier en bijna niet te ontlopen. Alles verklaren van wat een ander zou bedoelen enz. Echt , als die er nog eens uit gaat knapt het op hier. Ook ontelbare keren ik ik ik ik ik in gesprekkenquote:Op zondag 4 februari 2024 09:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik probeer het elke dag wel weer om te kijken maar vind ze allemaal zo nep doen ene irritant. Nou moet je ze horen. Queen Ashley zegt het Ze lijkt wel een sekteleidster. Erg ben ik he maar zo voelt deze BB wel bij mij Ik irriteer me gewoon aan de mensen in huis.
Absoluut.....Saboo is echt nog een kind en kijkt steeds naar Ashley of ze haar goedkeuring kan krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
Met die sabeau ‘in the house’ ga je Alice nog meer waarderen
Was een mooie van Glenn.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:06 schreef Lillibet het volgende:
ashly zegt dat mensen heel luid zijn nu
glenn; gij zijt ook luid he![]()
ashly: ja maar ik probeer het te overstemmen
Ik ga Glenn heel leuk vinden.....quote:Op zondag 4 februari 2024 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ash:Iedereen is zo druk.
Glenn: U bent zelf ook luid hoor.
Nee die bleven bij Alice en nu samen met Danny en alicequote:Op zondag 4 februari 2024 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tyron heeft de coins van Lenie gekregen volgens mij.
Toppertje die Glenn..quote:Op zondag 4 februari 2024 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn: "Jij bent ook luid he!?"
Ashley: "Ik? Ja maar ik probeer mezelf verstaanbaar te maken hier in dat hok, het is verschrikkelijk joh, iedereen is helemaal uit z'n doen"
Glenn: "Gisteren ook toen jullie uit die deur kwamen meteen zo overdreven allemaal: 'Oehaaaaaa'"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |