En een keer heeft ze 3 landen in een dag gedaan. België,Plopsaland en Bobbejaanland.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, Zeeland en Ameland en landal parcs.
Roddelwijven.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het over kanarie
Die brood maakte zonder recept
Terwijl ze die dus gewoon hebben
Dat deeg zag er echt niet goed uit.Leek meer cakebeslag.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het over kanarie
Die brood maakte zonder recept
Terwijl ze die dus gewoon hebben
Tyron heeft de coins van Lenie gekregen volgens mij.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:32 schreef rinardo het volgende:
Wat mij opvalt, de coins zijn dit jaar erg op de achtergrond, geen weekoverzicht in de zaterdag aflevering, krijgen de nieuwe coins mee? , tevens wordt er weinig over gesproken ook
Klopt wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
Ty vindt het ajuin van Belgen belachelijk
Waarom ajuin
Ui is veel korter.
Jammer dat the wall zo duur is en ze nauwelijks coins verdienen. Ik zou het inderdaad denk ik leuker vinden als er meer mee gedaan wordt.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:32 schreef rinardo het volgende:
Wat mij opvalt, de coins zijn dit jaar erg op de achtergrond, geen weekoverzicht in de zaterdag aflevering, krijgen de nieuwe coins mee? , tevens wordt er weinig over gesproken ook
Die heeft wat mindset boeken gelezenquote:
Ze heeft het eigenlijk nooit misquote:
Het ontbreekt haar niet aan zelfvertrouwen.quote:
Introductie de nieuwe.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:40 schreef Lillibet het volgende:
val in de stream
wat voor een filmpje kijken we naar in de kamer van randy?
heeft hij wel al goed ingeschatquote:Op zondag 4 februari 2024 09:41 schreef engine het volgende:
Randy noemt een moederfiguur en een Sherlock Holmes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |