En een keer heeft ze 3 landen in een dag gedaan. België,Plopsaland en Bobbejaanland.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, Zeeland en Ameland en landal parcs.
Roddelwijven.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het over kanarie
Die brood maakte zonder recept
Terwijl ze die dus gewoon hebben
Dat deeg zag er echt niet goed uit.Leek meer cakebeslag.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben het over kanarie
Die brood maakte zonder recept
Terwijl ze die dus gewoon hebben
Tyron heeft de coins van Lenie gekregen volgens mij.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:32 schreef rinardo het volgende:
Wat mij opvalt, de coins zijn dit jaar erg op de achtergrond, geen weekoverzicht in de zaterdag aflevering, krijgen de nieuwe coins mee? , tevens wordt er weinig over gesproken ook
Klopt wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
Ty vindt het ajuin van Belgen belachelijk
Waarom ajuin
Ui is veel korter.
Jammer dat the wall zo duur is en ze nauwelijks coins verdienen. Ik zou het inderdaad denk ik leuker vinden als er meer mee gedaan wordt.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:32 schreef rinardo het volgende:
Wat mij opvalt, de coins zijn dit jaar erg op de achtergrond, geen weekoverzicht in de zaterdag aflevering, krijgen de nieuwe coins mee? , tevens wordt er weinig over gesproken ook
Die heeft wat mindset boeken gelezenquote:
Ze heeft het eigenlijk nooit misquote:
Het ontbreekt haar niet aan zelfvertrouwen.quote:
Introductie de nieuwe.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:40 schreef Lillibet het volgende:
val in de stream
wat voor een filmpje kijken we naar in de kamer van randy?
heeft hij wel al goed ingeschatquote:Op zondag 4 februari 2024 09:41 schreef engine het volgende:
Randy noemt een moederfiguur en een Sherlock Holmes
Komt door die nieuwenquote:Op zondag 4 februari 2024 09:42 schreef Ireth het volgende:
Ik zat te hopen op een nueuwe die Ronahi zou exposen, maar vind er nu ineens eigenlijk geen zak meer aan...
Zou ik Arie misschien missen???
Zelfde duo’squote:Op zondag 4 februari 2024 09:45 schreef Ireth het volgende:
Zijn er trouwens duo-wissels geweest? Of zit Tom nog vast aan die hangbegonia?
Nog geen wissels.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:45 schreef Ireth het volgende:
Zijn er trouwens duo-wissels geweest? Of zit Tom nog vast aan die hangbegonia?
quote:Op zondag 4 februari 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Ow wat komt er een poep uit die sabeau
Ja vreselijkquote:Op zondag 4 februari 2024 09:50 schreef greysbones het volgende:
Ow wat komt er een poep uit die sabeau
quote:
Jullie zijn er beide weer.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:52 schreef Lillfex het volgende:
Sabeau weet heel goed dat Ashley popu is en dat ze zich op haar moet focussen. Ik kan nog niet in deze BB komen Vind het allemaal zo irri allemaal. Ik mis een Ali figuur in het huis waar ik echt om kon lachen.
Echt wel,ze weet echt veel.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zogezegd heeft ze alles van haar oma gehoord ,nou die heeft echt wel alles gekeken hoor
En oma heeft ook echt wel gezegd, die Ashley zus en die Ronahi zo, en luister wat er nu gebeurd is bla bla blaquote:Op zondag 4 februari 2024 09:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zogezegd heeft ze alles van haar oma gehoord ,nou die heeft echt wel alles gekeken hoor
Ik probeer het elke dag wel weer om te kijken maar vind ze allemaal zo nep doen ene irritant. Nou moet je ze horen. Queen Ashley zegt het Ze lijkt wel een sekteleidster. Erg ben ik he maar zo voelt deze BB wel bij mij Ik irriteer me gewoon aan de mensen in huis.quote:
Standaard in elke RLS.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:56 schreef Lillibet het volgende:
ahhh sabeau wil zichzelf daar beter leren kennen
waar hebben we dat eerder gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |