Inkoppertje.quote:
Uhhh ja.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:29 schreef Angel79 het volgende:
Wat is er gebeurd tussen karen en Ronahi?
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 4 februari 2024 00:29 schreef Angel79 het volgende:
rohan kwam in hun kamer sorry zeggenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:29 schreef Angel79 het volgende:
nu krijgt ze details die dilano haar niet kon zeggenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hoeveel rondleidingen krijgt dat volk
Sabeau en Nouchka toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze bijnamen werken niet bij het tikken en onthouden van de echte namen
Uit het grote clichéboek denk ikquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef odie22 het volgende:
ik ben een mensen mensen mens , wtf zeg , waar halen ze ze vandaan
Kort samen gevat gepikeerd over niks dus?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhhh ja.
Een moment waarop Ronahi haar excuus kwam maken, en Karen zich daar aangevallen door voelde.
Dit is de extreem kort door de bocht uitleg Van een veel ingewikkeldere situatie dan het nu lijkt
Dankjequote:Op zondag 4 februari 2024 00:32 schreef Snoozey het volgende:
[..]
rohan kwam in hun kamer sorry zeggen
dat er veel de rondte was gegaan,
wat rohan dus eigenlijk allemaal had gezegd
en toen vroeg karen namen
nou die gaf ze niet, maar het was iig niet karen
uiteindelijk moesten ze het niet groter maken dan het was en liep rohan naar de keuken
en wat me bijstaat is ze toen bij tom gaan zeggen, ze maken veel groter
oftewel ze moet zich ergens uit zien te lullen waar ze zichzelf in heeft geluld
Ik vind deze ook heel geslaagd met Tom tussen die identiek mislukte Coupe-Karen-hoofden in.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef ledn81 het volgende:
Dit was het best gifje ooit geweest als Tyron niet in beeld had gestaan.[ afbeelding ]
Vraag me af welk reden Doridrama deze week heeft waarom ze een vrijstelling verdient.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:52 schreef Angel79 het volgende:
Wat kan die doriama zaniken zeg. Pfff next
Die jongen is gewoon thuis en er komt onverwacht visite letterlijk met de deur in huis vallen. Dan heb je gewoon geen tijd meer om een shirt aan te trekken. Die anderen staan ook in pyjamaquote:Op zondag 4 februari 2024 00:57 schreef ledn81 het volgende:
Sta je gewoon te babbelen met mensen die je net kent enzo. DOE EEN SHIRT AAN.
Dit is gewoon een beetje raar Dilano.(ik loop wat achter)
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo erg dat hij daar zo staat. En ik kan me voorstellen dat die studiolampen erg warm zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 01:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon thuis en er komt onverwacht visite letterlijk met de deur in huis vallen. Dan heb je gewoon geen tijd meer om een shirt aan te trekken. Die anderen staan ook in pyjama
Het is ook de zwakste line up tot nu toe laten we eerlijk wezenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
Het begint op te vallen.
[ afbeelding ]
Vind je?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:04 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het is ook de zwakste line up tot nu toe laten we eerlijk wezen
Maar ze gaan wel naar Michelangelo.Lenie in ieder geval.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:04 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het is ook de zwakste line up tot nu toe laten we eerlijk wezen
Sonja had wat mentale issues, Lenie kon niet op het moment dat de nobiggie dames konden.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
Het begint op te vallen.
[ afbeelding ]
sonja is daar ook geweest he, bij michelangeloquote:Op zondag 4 februari 2024 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze gaan wel naar Michelangelo.Lenie in ieder geval.
Doe dan wel even een linkje.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sonja had wat mentale issues, Lenie kon niet op het moment dat de nobiggie dames konden.
Lindsey is gewoon een vervelende tante die gaat stoken nog steeds. nu ik dit zie zal ik de eendemars van die muts toch nog eens op tiktok zetten
Bloedheet is het daar. En alles en iedereen superpreuts tegenwoordig lijkt het welquote:Op zondag 4 februari 2024 01:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat hij daar zo staat. En ik kan me voorstellen dat die studiolampen erg warm zijn
Jij hield je ook in lieffie.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bloedheet is het daar. En alles en iedereen superpreuts tegenwoordig lijkt het wel
Okee,die dus ook al.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sonja is daar ook geweest he, bij michelangelo
Tja, ik had er gewoon savond's in mijn boxershort rondgelopen. En met drank op zou ik de eerste zin die z'n boxer zou "vergeten aan te houden"🤣quote:Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bloedheet is het daar. En alles en iedereen superpreuts tegenwoordig lijkt het wel
man3quote:Op zondag 4 februari 2024 01:08 schreef Xilia het volgende:
Ronahi weer verder stoken bij Jimmy en Dilano
Zou haar het liefst nog een een week in de mirror room zien.quote:
Dus dat...quote:Op zondag 4 februari 2024 01:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tja, ik had er gewoon savond's in mijn boxershort rondgelopen. En met drank op zou ik de eerste zin die z'n boxer zou "vergeten aan te houden"🤣
Ik?!? Me ingehouden?!?quote:
Uiteraard, alles om de groep tegen Tom op te zetten.quote:
lolquote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik?!? Me ingehouden?!?![]()
![]()
Mij werd juist gevraagd iets vaker iets aan te trekken omdat al dat naakt niet geschikt was voor het vroege uitzenduur...
Omdat je hem bent, zijn sommigen lief voor je. Ja ik ook. Stom.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Mij werd juist gevraagd iets vaker iets aan te trekken omdat al dat naakt niet geschikt was voor het vroege uitzenduur...
quote:Op zondag 4 februari 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Omdat je hem bent, zijn sommigen lief voor je. Ja ik ook. Stom.
Geen idee wat je precies bedoeld, maar als iets je dwars zit ben je van harte welkom in mijn DMquote:Op zondag 4 februari 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Omdat je hem bent, zijn sommigen lief voor je. Ja ik ook. Stom.
Zijn ze gek? Je gaat de mooiste man in dat huis toch niet vragen zijn schoonheid te verbergen?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Net zei ze nog dat ze wat vaker moet zwijgen.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef Snoozey het volgende:
weet je wat die heeft gezegd. en weet je wat die heeft gezegd. rettetetetetet
Ik vraag me echt niet al vooraf weten dat ze zijn afgevallen want er schijnt een behoorlijke ruimte te zitten tussen de draaideuren in het huis en die van de studio. Dus ze moeten 2x een draaideur in.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
Vonden jullie het ook zielig?
[ twitter ]
Ja, ze zat er te lang in en als ze echt serieus was in alle gesprekken hoop ik dat ze goed geholpen wordt buiten de hut,quote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ twitter ]
Ik zie hier toch wel oprechte verbazing of ze verdiend een Oscar.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt niet al vooraf weten dat ze zijn afgevallen want er schijnt een behoorlijke ruimte te zitten tussen de draaideuren in het huis en die van de studio. Dus ze moeten 2x een draaideur in.
Ze was een beetje dom.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja, ze zat er te lang in en als ze echt serieus was in alle gesprekken hoop ik dat ze goed geholpen wordt buiten de hut,
Zielig weet ik niet, wel het beste voor haarquote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ twitter ]
Ja maar ze is een beetje koekoek ook dus, die heeft geen flauw idee.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie hier toch wel oprechte verbazing of ze verdiend een Oscar.
Die mag zeker wel wat nazorg hebben.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja, ze zat er te lang in en als ze echt serieus was in alle gesprekken hoop ik dat ze goed geholpen wordt buiten de hut,
Dus dat.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zielig weet ik niet, wel het beste voor haar
Ik vond het ook echt sneu ja. Iedereen heeft zowel binnen als buiten het huis psychologische begeleidingquote:Op zondag 4 februari 2024 01:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze had überhaupt nooit het huis in ge moetenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ twitter ]
Ronahi.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:27 schreef Snoozey het volgende:
ze is toch niet meer op streams
slangenkuil is al hele tijd gaande bij jim/rohan /dil
De gemiddelde Nederlander, jonge Nederlander, adolescenten, hebben psychologische begeleiding nodig.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt sneu ja. Iedereen heeft zowel binnen als buiten het huis psychologische begeleiding
Ze denkt echt oprecht.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind ze nogal wat praatjes hebben met z'n drietjes
quote:Op zondag 4 februari 2024 01:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zijn ze gek? Je gaat de mooiste man in dat huis toch niet vragen zijn schoonheid te verbergen?
Ben geschakeld, kan het niet meer aanhorenquote:
Rohaniquote:Op zondag 4 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
Mwah ik vind het wel tof dat een Jonahi niet automatisch meegaat met de popie jopies.
Ronahiquote:
Ze zijn de radertjes in Ronahi's motor zonder dat ze het door lijken te hebbenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Ash heeft het ook niet goed gehad hoor.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:40 schreef Snoozey het volgende:
ik denk het is ze naar de kop gestegen. maar hoe dan
het klopte wat ashley zei he. arian was een engerd. gevaarlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:41 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ash heeft het ook niet goed gehad hoor.
Het hoog in je bol hebben.Hoogbollers.quote:
Aha. Ik snap hemquote:Op zondag 4 februari 2024 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het hoog in je bol hebben.Hoogbollers.
Dat had het clubje in de barbykamer ook. Die waren de duo's al aan het verdelen. Het vertrouwen onderling is er bij niemand.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Ja wel een beetje, en ik sluit me aan bij @led81 dat ik hoop dat Ariana goede hulp en begeleiding krijgtquote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ twitter ]
Denk dat ze onrustig heeft geslapen de 1e nachtquote:Op zondag 4 februari 2024 07:57 schreef Hunter het volgende:
Is dit een bewuste move? Meteen al zo actief
Is het waarschijnlijk ookquote:Op zondag 4 februari 2024 08:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet werken of het moet een of ander spciaal deeg zijn.
Mwah ze voegt het gist toe alsof het snufjes zout zijn. Daarnaast kneed ze het amper dus gaan de gluten niet werken en nu wil ze het al in de oven doen zonder telaten rijzen. Ze denkt dat ze een cake aan het bakken is.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:04 schreef Hunter het volgende:
Ze weet kennelijk precies wat ze moet doen. Zouden ze dat allemaal van tevoren te horen gekregen hebben?
Ik denk eerder gewoon goed voorbereid. Ze is ook al meteen actief uit haarzelf.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:04 schreef Hunter het volgende:
Ze weet kennelijk precies wat ze moet doen. Zouden ze dat allemaal van tevoren te horen gekregen hebben?
Ze doet maar wat dusquote:Op zondag 4 februari 2024 08:06 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah ze voegt het gist toe alsof het snufjes zout zijn. Daarnaast kneed ze het amper dus gaan de gluten niet werken en nu wil ze het al in de oven doen zonder telaten reizen. Ze denkt dat ze een cake aan het bakken is.
volgens mijn moeten ze helemaal naar een ander gebouwquote:Op zondag 4 februari 2024 01:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt niet al vooraf weten dat ze zijn afgevallen want er schijnt een behoorlijke ruimte te zitten tussen de draaideuren in het huis en die van de studio. Dus ze moeten 2x een draaideur in.
Wat een eigenwijze is datquote:
Nee neequote:Op zondag 4 februari 2024 08:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een eigenwijze is datbakje water onder uit de oven. Brood geen tijd geven om te laten rijzen. En de oven vernaggelen qua instellingen. Die zit volgende week zondag weer thuis op de bank
Ze komt nogal neurotisch over.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:10 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Nouchka moeilijk stil kan zitten
Ik heb het toch al niet zo op deze kanariequote:Op zondag 4 februari 2024 08:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een eigenwijze is datbakje water onder uit de oven. Brood geen tijd geven om te laten rijzen. En de oven vernaggelen qua instellingen. Die zit volgende week zondag weer thuis op de bank
Jij wel. Nu Danny nogquote:Op zondag 4 februari 2024 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nee neevind het wel leuk dat ze gewoon wat aanklooit.
Ja leukquote:
Ze lijkt meer een psychoquote:Op zondag 4 februari 2024 08:04 schreef marky het volgende:
Op de een of andere manier vind ik het heel onprettig om naar haar te kijken. Beetje Jambers gevoel. Overdag bakt zij brood maar laat op de avond ontdoet zij zich van haar kleding om lustige mannen op te winden.
Stream lock sundayquote:Op zondag 4 februari 2024 08:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Ashley een drukke dag voor de boeg
mag van mijn ook wel vind het helemaal niets om weer 2 nieuwe erin te hebbenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
I wishquote:Op zondag 4 februari 2024 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi voelt zich gesloopt als door een trein omver gereden
nou maar goed ook nu misschien nog wat aan te doenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley meteen even vragen heb je hem 45 minuten laten rijzen
Eerste corrigerende tik uitgedeeld
Ashley kan ieder moment van de dag ontploffen dus het is wel lastig te voorspellen.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe lang voordat er een bitchfight tussen Ashley en Nouschka komt?
Onze ervaringsdeskundige Ashley legt even uit hoe er een brood gebakken moet worden, zelf nog nooit een poging gedaan om maar 1 brood te bakken...quote:Op zondag 4 februari 2024 08:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley meteen even vragen heb je hem 45 minuten laten rijzen
Eerste corrigerende tik uitgedeeld
Hij moet zijn schouder losmakenquote:
Je kunt hem ook gewoon in de draaideur zettenquote:
Ja dat zou nog beter zijn, kanarie en. sabeau erachteraanquote:Op zondag 4 februari 2024 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon in de draaideur zetten
Ronahi ernaast
Klaar
Door het pakske wat ze gister droeg.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:26 schreef Frummelie het volgende:
Wat is dat met kanarie is dat een bijnaam voor onze broodbakster?
Ooh thnx.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door het pakske wat ze gister droeg.
Sabeau zegt zelf maar tot aflevering 5 gekeken te hebbenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Twee nieuwe dames er in die veel hebben gezien is best bedreigend.
Die weten wie konkelfoezelt met wie en over wie.
De onschuldigen hebben niks te vrezen.
Win/win.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:29 schreef greysbones het volgende:
Jimmy en Tom een duo lijkt me een goed setje
Beter voor Jimmy
En Tom die roddelsmurf kwijt
Heet ze vandaag dan lippie...quote:Op zondag 4 februari 2024 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
cap van @:Schakeltopia
[ afbeelding ]
Bij deze.quote:
Chapeauquote:Op zondag 4 februari 2024 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Die namen van die nieuwe.
Isabeau en Anouchka ken ik wel als namen en ook wel goed te onthouden.
Maar Sabeau en Nouchka. Niet te doen.
Saboo Saboo Saboo
Nouska Nouska Nouska
Ze heeft iig haar eigen gezicht nog.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
cap van @:Schakeltopia
[ afbeelding ]
Teleurstelling incomingquote:Op zondag 4 februari 2024 08:34 schreef Frummelie het volgende:
Nou ben benieuwd naar de nieuwe bewoners, ik heb gisteravond niet veel meegekregen, kom maar op...
Die heeft haar eigen lippen nog en dat verdiend respect.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
Den Danny legt de afwas uit aan lippie.
Check haar outfit even.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die heeft haar eigen lippen nog en dat verdiend respect.![]()
Ashley kan je Lippie noemen. Met een hoofdletter.
Jimmy is klaar met Tom en Ashley en de rest van dat clubje dat was gisteravond wel duidelijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:29 schreef greysbones het volgende:
Jimmy en Tom een duo lijkt me een goed setje
Beter voor Jimmy
En Tom die roddelsmurf kwijt
Die is wel gewend weinig aan de verbeelding over te latenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:36 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet noos even een bh aandoen
Ach die kleine borstjes zijn niet aanstootgevend.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:36 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet noos even een bh aandoen
Tom en Jimmy lopen gezellig buiten te babbelenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:37 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is klaar met Tom en Ashley en de rest van dat clubje dat was gisteravond wel duidelijk.
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
Den Danny legt de afwas uit aan lippie.
Klopt maar gisteravond liet hij bij Dilano en Ronahi duidelijk merken dat hij er klaar mee is.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom en Jimmy lopen gezellig buiten te babbelen
Zolang hij bij die stooksmurfen zit zegt hij datquote:Op zondag 4 februari 2024 08:42 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt maar gisteravond liet hij bij Dilano en Ronahi duidelijk merken dat hij er klaar mee is.
En ook even vertellen wat de boetes van vorige week zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou laat de nieuwe weekly basics maar komen
Geen ze hebben 1000 euro in de pot gekregenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ook even vertellen wat de boetes van vorige week zijn.
Nopequote:Op zondag 4 februari 2024 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Begrijp ik wel.
Maar is ze zelf ook geen Belg?
Thanks,dat had ik niet meegekregen.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geen ze hebben 1000 euro in de pot gekregen
quote:Op zondag 4 februari 2024 08:46 schreef Lillibet het volgende:
Goedemorgen Cos'rs![]()
Nouchka Kanarie aan het keuvelen in de keuken
Schattigepyjama heeft ze aan
Ik verslik me.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:47 schreef greysbones het volgende:
Chapeau doet niet veel met haar socials
Hmmmm
ik zie wat jij deedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met giechel karin erbijquote:Op zondag 4 februari 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
Ik vind die Sabeau nu al irritant
Met haar nep lach
Kun je Alice haar gedachten lezenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:51 schreef KinKiJan het volgende:
Sabeau leest graag boeken en wil weten wat de rest leest
Alice: "Mindeset boeken'"
Sabeau: "Jaaaa mindset boeken!"
Het is zondagochtend, doe eens kalm joh
Ja ze wekt behoorlijk wat irritatie op. Meer nog dan bij Ariana.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
Ik vind die Sabeau nu al irritant
Met haar nep lach
selectiecriteriaquote:Op zondag 4 februari 2024 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen hebben we eiwitten in ons lijf zitten
Haha, zou me niks verbazen als zoiets denktquote:Op zondag 4 februari 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je Alice haar gedachten lezen
Heeeeel geforceerd doet zequote:Op zondag 4 februari 2024 08:52 schreef rinardo het volgende:
Sabeau, staat aan bij opstaan en gaat uit bij naar bed gaan denk ik.
vraagt ,vraagt ,krijgt antwoord, vraagt een waarom op het antwoord enzo door en zo door
wat voor boeken vind je leuk, antwoord van Ashley, dan, waarom vind je dat soort boeken leuk
Het lijkt of ze heel veel info in korte tijd wil krijgen, vraag me af of je dat dan allemaal onthoud?
Of zal ze het bij iedereen doen, om zich zo aan te sluiten bij iedereen, omdat ze natuurlijk best laat binnenkomt
Over necrofilie nu.quote:
Met dank aan sabeauquote:Op zondag 4 februari 2024 08:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ik geef het een week before iedereen daar rondom Engelse zinnen gebruikt in hun stories you know
En daarna gaan we hier dat ook doen.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ik geef het een week before iedereen daar rondom Engelse zinnen gebruikt in hun stories you know
Dit gaat alle seizoenen al zo hoor, je doet net of dit voor het eerst isquote:Op zondag 4 februari 2024 09:00 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het maar raar dat er nieuwe bewoners komen terwijl de oude niet eens weg hadden gewild. Het spel is zo enorm oneerlijk. Voor iedereen want de nieuwe krijgen ook minder kans omdat de andere deelnemers het ook oneerlijk vinden. Dat hoop ik toch tenminste en niet dat ze nu weer vrij moeten zijn van nominatie omdat ze nieuw zijn. Het spel klopt voor geen meter. Die 100 dagen slaan ook nergens meer op zo.
Glenn was de eerste week wel vrij van nominatie.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:00 schreef Snensie het volgende:
Ik vind het maar raar dat er nieuwe bewoners komen terwijl de oude niet eens weg hadden gewild. Het spel is zo enorm oneerlijk. Voor iedereen want de nieuwe krijgen ook minder kans omdat de andere deelnemers het ook oneerlijk vinden. Dat hoop ik toch tenminste en niet dat ze nu weer vrij moeten zijn van nominatie omdat ze nieuw zijn. Het spel klopt voor geen meter. Die 100 dagen slaan ook nergens meer op zo.
Ja logisch ze was gisteren alleen maar bezig om haar straatje schoon te vegenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi voelt zich gesloopt als door een trein omver gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |