Uit het grote clichéboek denk ikquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef odie22 het volgende:
ik ben een mensen mensen mens , wtf zeg , waar halen ze ze vandaan
Kort samen gevat gepikeerd over niks dus?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhhh ja.
Een moment waarop Ronahi haar excuus kwam maken, en Karen zich daar aangevallen door voelde.
Dit is de extreem kort door de bocht uitleg Van een veel ingewikkeldere situatie dan het nu lijkt
Dankjequote:Op zondag 4 februari 2024 00:32 schreef Snoozey het volgende:
[..]
rohan kwam in hun kamer sorry zeggen
dat er veel de rondte was gegaan,
wat rohan dus eigenlijk allemaal had gezegd
en toen vroeg karen namen
nou die gaf ze niet, maar het was iig niet karen
uiteindelijk moesten ze het niet groter maken dan het was en liep rohan naar de keuken
en wat me bijstaat is ze toen bij tom gaan zeggen, ze maken veel groter
oftewel ze moet zich ergens uit zien te lullen waar ze zichzelf in heeft geluld
Ik vind deze ook heel geslaagd met Tom tussen die identiek mislukte Coupe-Karen-hoofden in.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef ledn81 het volgende:
Dit was het best gifje ooit geweest als Tyron niet in beeld had gestaan.[ afbeelding ]
Vraag me af welk reden Doridrama deze week heeft waarom ze een vrijstelling verdient.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:52 schreef Angel79 het volgende:
Wat kan die doriama zaniken zeg. Pfff next
Die jongen is gewoon thuis en er komt onverwacht visite letterlijk met de deur in huis vallen. Dan heb je gewoon geen tijd meer om een shirt aan te trekken. Die anderen staan ook in pyjamaquote:Op zondag 4 februari 2024 00:57 schreef ledn81 het volgende:
Sta je gewoon te babbelen met mensen die je net kent enzo. DOE EEN SHIRT AAN.
Dit is gewoon een beetje raar Dilano.(ik loop wat achter)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |