Ze had überhaupt nooit het huis in ge moetenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
Vonden jullie het ook zielig?
[ twitter ]
Ronahi.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:27 schreef Snoozey het volgende:
ze is toch niet meer op streams
slangenkuil is al hele tijd gaande bij jim/rohan /dil
De gemiddelde Nederlander, jonge Nederlander, adolescenten, hebben psychologische begeleiding nodig.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt sneu ja. Iedereen heeft zowel binnen als buiten het huis psychologische begeleiding
Ze denkt echt oprecht.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind ze nogal wat praatjes hebben met z'n drietjes
quote:Op zondag 4 februari 2024 01:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zijn ze gek? Je gaat de mooiste man in dat huis toch niet vragen zijn schoonheid te verbergen?
Rohaniquote:Op zondag 4 februari 2024 01:30 schreef Mercedes. het volgende:
Mwah ik vind het wel tof dat een Jonahi niet automatisch meegaat met de popie jopies.
Ronahiquote:
Ze zijn de radertjes in Ronahi's motor zonder dat ze het door lijken te hebbenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Ash heeft het ook niet goed gehad hoor.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:40 schreef Snoozey het volgende:
ik denk het is ze naar de kop gestegen. maar hoe dan
het klopte wat ashley zei he. arian was een engerd. gevaarlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:41 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ash heeft het ook niet goed gehad hoor.
Het hoog in je bol hebben.Hoogbollers.quote:
Aha. Ik snap hemquote:Op zondag 4 februari 2024 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het hoog in je bol hebben.Hoogbollers.
Dat had het clubje in de barbykamer ook. Die waren de duo's al aan het verdelen. Het vertrouwen onderling is er bij niemand.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Ja wel een beetje, en ik sluit me aan bij @led81 dat ik hoop dat Ariana goede hulp en begeleiding krijgtquote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
Vonden jullie het ook zielig?
[ twitter ]
Denk dat ze onrustig heeft geslapen de 1e nachtquote:Op zondag 4 februari 2024 07:57 schreef Hunter het volgende:
Is dit een bewuste move? Meteen al zo actief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |