Inkoppertje.quote:
Uhhh ja.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:29 schreef Angel79 het volgende:
Wat is er gebeurd tussen karen en Ronahi?
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 4 februari 2024 00:29 schreef Angel79 het volgende:
rohan kwam in hun kamer sorry zeggenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:29 schreef Angel79 het volgende:
nu krijgt ze details die dilano haar niet kon zeggenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hoeveel rondleidingen krijgt dat volk
Sabeau en Nouchka toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze bijnamen werken niet bij het tikken en onthouden van de echte namen
Uit het grote clichéboek denk ikquote:Op zondag 4 februari 2024 00:41 schreef odie22 het volgende:
ik ben een mensen mensen mens , wtf zeg , waar halen ze ze vandaan
Kort samen gevat gepikeerd over niks dus?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhhh ja.
Een moment waarop Ronahi haar excuus kwam maken, en Karen zich daar aangevallen door voelde.
Dit is de extreem kort door de bocht uitleg Van een veel ingewikkeldere situatie dan het nu lijkt
Dankjequote:Op zondag 4 februari 2024 00:32 schreef Snoozey het volgende:
[..]
rohan kwam in hun kamer sorry zeggen
dat er veel de rondte was gegaan,
wat rohan dus eigenlijk allemaal had gezegd
en toen vroeg karen namen
nou die gaf ze niet, maar het was iig niet karen
uiteindelijk moesten ze het niet groter maken dan het was en liep rohan naar de keuken
en wat me bijstaat is ze toen bij tom gaan zeggen, ze maken veel groter
oftewel ze moet zich ergens uit zien te lullen waar ze zichzelf in heeft geluld
Ik vind deze ook heel geslaagd met Tom tussen die identiek mislukte Coupe-Karen-hoofden in.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:49 schreef ledn81 het volgende:
Dit was het best gifje ooit geweest als Tyron niet in beeld had gestaan.[ afbeelding ]
Vraag me af welk reden Doridrama deze week heeft waarom ze een vrijstelling verdient.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:52 schreef Angel79 het volgende:
Wat kan die doriama zaniken zeg. Pfff next
Die jongen is gewoon thuis en er komt onverwacht visite letterlijk met de deur in huis vallen. Dan heb je gewoon geen tijd meer om een shirt aan te trekken. Die anderen staan ook in pyjamaquote:Op zondag 4 februari 2024 00:57 schreef ledn81 het volgende:
Sta je gewoon te babbelen met mensen die je net kent enzo. DOE EEN SHIRT AAN.
Dit is gewoon een beetje raar Dilano.(ik loop wat achter)
[ afbeelding ]
Ik vind het niet zo erg dat hij daar zo staat. En ik kan me voorstellen dat die studiolampen erg warm zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 01:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon thuis en er komt onverwacht visite letterlijk met de deur in huis vallen. Dan heb je gewoon geen tijd meer om een shirt aan te trekken. Die anderen staan ook in pyjama
Het is ook de zwakste line up tot nu toe laten we eerlijk wezenquote:Op zondag 4 februari 2024 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
Het begint op te vallen.
[ afbeelding ]
Vind je?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:04 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het is ook de zwakste line up tot nu toe laten we eerlijk wezen
Maar ze gaan wel naar Michelangelo.Lenie in ieder geval.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:04 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Het is ook de zwakste line up tot nu toe laten we eerlijk wezen
Sonja had wat mentale issues, Lenie kon niet op het moment dat de nobiggie dames konden.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
Het begint op te vallen.
[ afbeelding ]
sonja is daar ook geweest he, bij michelangeloquote:Op zondag 4 februari 2024 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze gaan wel naar Michelangelo.Lenie in ieder geval.
Doe dan wel even een linkje.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sonja had wat mentale issues, Lenie kon niet op het moment dat de nobiggie dames konden.
Lindsey is gewoon een vervelende tante die gaat stoken nog steeds. nu ik dit zie zal ik de eendemars van die muts toch nog eens op tiktok zetten
Bloedheet is het daar. En alles en iedereen superpreuts tegenwoordig lijkt het welquote:Op zondag 4 februari 2024 01:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg dat hij daar zo staat. En ik kan me voorstellen dat die studiolampen erg warm zijn
Jij hield je ook in lieffie.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bloedheet is het daar. En alles en iedereen superpreuts tegenwoordig lijkt het wel
Okee,die dus ook al.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sonja is daar ook geweest he, bij michelangelo
Tja, ik had er gewoon savond's in mijn boxershort rondgelopen. En met drank op zou ik de eerste zin die z'n boxer zou "vergeten aan te houden"🤣quote:Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bloedheet is het daar. En alles en iedereen superpreuts tegenwoordig lijkt het wel
man3quote:Op zondag 4 februari 2024 01:08 schreef Xilia het volgende:
Ronahi weer verder stoken bij Jimmy en Dilano
Zou haar het liefst nog een een week in de mirror room zien.quote:
Dus dat...quote:Op zondag 4 februari 2024 01:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tja, ik had er gewoon savond's in mijn boxershort rondgelopen. En met drank op zou ik de eerste zin die z'n boxer zou "vergeten aan te houden"🤣
Ik?!? Me ingehouden?!?quote:
Uiteraard, alles om de groep tegen Tom op te zetten.quote:
lolquote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik?!? Me ingehouden?!?![]()
![]()
Mij werd juist gevraagd iets vaker iets aan te trekken omdat al dat naakt niet geschikt was voor het vroege uitzenduur...
Omdat je hem bent, zijn sommigen lief voor je. Ja ik ook. Stom.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Mij werd juist gevraagd iets vaker iets aan te trekken omdat al dat naakt niet geschikt was voor het vroege uitzenduur...
quote:Op zondag 4 februari 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Omdat je hem bent, zijn sommigen lief voor je. Ja ik ook. Stom.
Geen idee wat je precies bedoeld, maar als iets je dwars zit ben je van harte welkom in mijn DMquote:Op zondag 4 februari 2024 01:15 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Omdat je hem bent, zijn sommigen lief voor je. Ja ik ook. Stom.
Zijn ze gek? Je gaat de mooiste man in dat huis toch niet vragen zijn schoonheid te verbergen?quote:Op zondag 4 februari 2024 01:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Net zei ze nog dat ze wat vaker moet zwijgen.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef Snoozey het volgende:
weet je wat die heeft gezegd. en weet je wat die heeft gezegd. rettetetetetet
Ik vraag me echt niet al vooraf weten dat ze zijn afgevallen want er schijnt een behoorlijke ruimte te zitten tussen de draaideuren in het huis en die van de studio. Dus ze moeten 2x een draaideur in.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
Vonden jullie het ook zielig?
[ twitter ]
Ja, ze zat er te lang in en als ze echt serieus was in alle gesprekken hoop ik dat ze goed geholpen wordt buiten de hut,quote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ twitter ]
Ik zie hier toch wel oprechte verbazing of ze verdiend een Oscar.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt niet al vooraf weten dat ze zijn afgevallen want er schijnt een behoorlijke ruimte te zitten tussen de draaideuren in het huis en die van de studio. Dus ze moeten 2x een draaideur in.
Ze was een beetje dom.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja, ze zat er te lang in en als ze echt serieus was in alle gesprekken hoop ik dat ze goed geholpen wordt buiten de hut,
Zielig weet ik niet, wel het beste voor haarquote:Op zondag 4 februari 2024 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ twitter ]
Ja maar ze is een beetje koekoek ook dus, die heeft geen flauw idee.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie hier toch wel oprechte verbazing of ze verdiend een Oscar.
Die mag zeker wel wat nazorg hebben.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja, ze zat er te lang in en als ze echt serieus was in alle gesprekken hoop ik dat ze goed geholpen wordt buiten de hut,
Dus dat.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zielig weet ik niet, wel het beste voor haar
Ik vond het ook echt sneu ja. Iedereen heeft zowel binnen als buiten het huis psychologische begeleidingquote:Op zondag 4 februari 2024 01:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |