Is het waarschijnlijk ookquote:Op zondag 4 februari 2024 08:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet werken of het moet een of ander spciaal deeg zijn.
Mwah ze voegt het gist toe alsof het snufjes zout zijn. Daarnaast kneed ze het amper dus gaan de gluten niet werken en nu wil ze het al in de oven doen zonder telaten rijzen. Ze denkt dat ze een cake aan het bakken is.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:04 schreef Hunter het volgende:
Ze weet kennelijk precies wat ze moet doen. Zouden ze dat allemaal van tevoren te horen gekregen hebben?
Ik denk eerder gewoon goed voorbereid. Ze is ook al meteen actief uit haarzelf.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:04 schreef Hunter het volgende:
Ze weet kennelijk precies wat ze moet doen. Zouden ze dat allemaal van tevoren te horen gekregen hebben?
Ze doet maar wat dusquote:Op zondag 4 februari 2024 08:06 schreef marky het volgende:
[..]
Mwah ze voegt het gist toe alsof het snufjes zout zijn. Daarnaast kneed ze het amper dus gaan de gluten niet werken en nu wil ze het al in de oven doen zonder telaten reizen. Ze denkt dat ze een cake aan het bakken is.
volgens mijn moeten ze helemaal naar een ander gebouwquote:Op zondag 4 februari 2024 01:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt niet al vooraf weten dat ze zijn afgevallen want er schijnt een behoorlijke ruimte te zitten tussen de draaideuren in het huis en die van de studio. Dus ze moeten 2x een draaideur in.
Wat een eigenwijze is datquote:
Nee neequote:Op zondag 4 februari 2024 08:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een eigenwijze is datbakje water onder uit de oven. Brood geen tijd geven om te laten rijzen. En de oven vernaggelen qua instellingen. Die zit volgende week zondag weer thuis op de bank
Ze komt nogal neurotisch over.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:10 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Nouchka moeilijk stil kan zitten
Ik heb het toch al niet zo op deze kanariequote:Op zondag 4 februari 2024 08:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een eigenwijze is datbakje water onder uit de oven. Brood geen tijd geven om te laten rijzen. En de oven vernaggelen qua instellingen. Die zit volgende week zondag weer thuis op de bank
Jij wel. Nu Danny nogquote:Op zondag 4 februari 2024 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nee neevind het wel leuk dat ze gewoon wat aanklooit.
Ja leukquote:
Ze lijkt meer een psychoquote:Op zondag 4 februari 2024 08:04 schreef marky het volgende:
Op de een of andere manier vind ik het heel onprettig om naar haar te kijken. Beetje Jambers gevoel. Overdag bakt zij brood maar laat op de avond ontdoet zij zich van haar kleding om lustige mannen op te winden.
Stream lock sundayquote:Op zondag 4 februari 2024 08:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Ashley een drukke dag voor de boeg
mag van mijn ook wel vind het helemaal niets om weer 2 nieuwe erin te hebbenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
I wishquote:Op zondag 4 februari 2024 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi voelt zich gesloopt als door een trein omver gereden
nou maar goed ook nu misschien nog wat aan te doenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley meteen even vragen heb je hem 45 minuten laten rijzen
Eerste corrigerende tik uitgedeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |