Absoluut niet! Hij zette haar extreem onder druk, en deed dat op een smerige manier, zo eentje waarvan hij achteraf kan zeggen dat ze mocht kiezen. Maar iedere keer als ze het zij ging hij er tegeninquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:37 schreef FBtje het volgende: [..] Zolang het niet neigt naar agressie, mogen mensen best fel zijn. Dominant is echt het verkeerde woord in ieder geval. Karen kreeg van Basiri werkelijk alle ruimte om te zeggen wie zij wilde nomineren. Niet minder dan hijzelf.
Niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Geld terug in de pot is wel mooi aldus Ashley, Dilano en Jimmy
Ashely heeft toch een beetje het idee dat deze groep, heel erg graag het bedrag hoog blijft
Je begint zelf ook met waarquote:
Ze willen het dit jaar héél braaf houden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:40 schreef Jockari het volgende:
Ik snap niet waarom ze nog niet echt een feestje hebben gekregen met drank a volonté
Bang voor ongewenste intimiteitenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:40 schreef Jockari het volgende:
Ik snap niet waarom ze nog niet echt een feestje hebben gekregen met drank a volonté
Keek waarschijnlijk ook EJVJLquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley heeft volgens mij vorig jaar niet gekeken
Nee of je snapt het verschil niet tussen waar en waaromquote:
Hierquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar was @:Puzzie de laatste jaren ?
Dilano is zo hetero als het maar zijn kan. Die zit niet in de kast en hoeft er ook niet uit te komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Dilano is zo'n kast-homo-papa-type
Die na werktijd op BinkDate op zoek gaat naar een Daddy om even een kwartiertje gebruikt te worden, en daarna huiswaarts naar moeder-de-vrouw te gaan.
EJVJLquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar was @:Puzzie de laatste jaren ?
Auquote:
joewel maar wij mogen het niet horenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy je mag niet praten over vorige edities
Lenie?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef engine het volgende:
Als Lenie moet strijden voor een vrijstelling gaat hij dat ook doen.
jimmie er uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Jimmy mag niet praten over vorige edities
Om iedereen de kans te geven de COS bij te lezenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef Flow3r het volgende:
ik snap die streamlocks niet steeds midden in gesprekken![]()
Nou prima, maar we zitten hier in de COS dus alles daarbuiten boeit niet. Je bericht over Dilano slaat nergens op.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zie de mannen die bij mijn beste vriend binnensneaken voor een vluggertje ...
Daar gaat geen enkele gaydar van af!
En de volgende middag kom ik die kerel met vrouw en kind tegen op de markt.
See/hear you !quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef Hunter het volgende:
Ik heb geen zin meer om te wachten, ik zie het morgen wel
Op het moment dat hij naast Jimmy zat viel me dat op.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou prima, maar we zitten hier in de COS dus alles daarbuiten boeit niet. Je bericht over Dilano slaat nergens op.
Over een kwartiertje komt er weer 1quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:43 schreef Flow3r het volgende:
ik snap die streamlocks niet steeds midden in gesprekken![]()
Help liever gewoon even zoeken naar zijn shirtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou prima, maar we zitten hier in de COS dus alles daarbuiten boeit niet. Je bericht over Dilano slaat nergens op.
Je paadje schoonvegen kost tijdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
omg ... Tom en Ronahi zijn nog niet klaar.
Ze zijn opneemmensen aan het fuckenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef Krambo het volgende:
Wat is dat geklooi met die streamwissels
Ik kijk liever naar Ashley en haar twinsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Laat Tom maar gaan poepenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:47 schreef Jockari het volgende:
Geklapt betekent gepraat (is voor de nederlanders hier)
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Help liever gewoon even zoeken naar zijn shirt
[ afbeelding ]
We zijn pas bij koffie pot 2quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Proestquote:
Dylano is aan het wachten op Jimmy die nog aan het opereren isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Help liever gewoon even zoeken naar zijn shirt
[ afbeelding ]
ze komt positiviteit brengen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef rinardo het volgende:
Ben benieuwd hoe ***** op Sabeau reageert, social media is helemaal gek aan het worden, met uitdrukkingen als
wat is die knap
wat is die mooi enz enz
[ link | afbeelding ]
De jongens krijgen het nog slecht......quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef rinardo het volgende:
Ben benieuwd hoe ******* op Sabeau reageert, social media is helemaal gek aan het worden, met uitdrukkingen als
wat is die knap
wat is die mooi enz enz
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef zodeju het volgende:
Hoorde ik Tom nu weer over zijn zoontjes hoofd??
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef rinardo het volgende:
Ben benieuwd hoe ****** op Sabeau reageert, social media is helemaal gek aan het worden, met uitdrukkingen als
wat is die knap
wat is die mooi enz enz
[ link | afbeelding ]
Mijn hoofd ook van dat getetter Van Rohani en Tomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het idee dat Tom zijn hoofd vol zit
Vind je het heel gek? Alles wat hij doet of zegt is fout in de ogen van Ronahi en Doriana. Die maken Tom bij iedereen zwart.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het idee dat Tom zijn hoofd vol zit
Precies.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? Alles wat hij doet of zegt is fout in de ogen van Ronahi en Doriana. Die maken Tom bij iedereen zwart.
magikmeedoenmetbigbrother@rtl.nlquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil ook wel positief worden van Tom,
Waar.kan ik me opgeven?
Ik ga me daar de duimen niet opsteken he.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
magikmeedoenmetbigbrother@rtl.nl
Missen ze nu Ariana alquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy denkt niet dat er nog mensen bij komen
Nou Jimmy
Kan daar ook hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga me daar de duimen niet opsteken he.
En ik kan niet langer dan een week zonder seks, dus geen BB voor mij
Hear hear.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dilano is zo hetero als het maar zijn kan. Die zit niet in de kast en hoeft er ook niet uit te komen.
Dilano is soms wel een gevoelige jongen en soms iets anders dan de Basiri's en Tyrons.
Dan is ie niet meteen homo of zit niet in de kast
helaasquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Maar dat ga ik daar niet doenquote:
ik weet uit ervaring dat je mooie vrouwen nooit alleen hebt, dus ben niet onder de indruk, vind ze ook 80% uit de hoogte omdat ze weten dat ze mooi zijnquote:
BB belemmert mij niet hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |