Mijn hoofd ook van dat getetter Van Rohani en Tomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het idee dat Tom zijn hoofd vol zit
Vind je het heel gek? Alles wat hij doet of zegt is fout in de ogen van Ronahi en Doriana. Die maken Tom bij iedereen zwart.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het idee dat Tom zijn hoofd vol zit
Precies.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? Alles wat hij doet of zegt is fout in de ogen van Ronahi en Doriana. Die maken Tom bij iedereen zwart.
magikmeedoenmetbigbrother@rtl.nlquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil ook wel positief worden van Tom,
Waar.kan ik me opgeven?
Ik ga me daar de duimen niet opsteken he.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
magikmeedoenmetbigbrother@rtl.nl
Missen ze nu Ariana alquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy denkt niet dat er nog mensen bij komen
Nou Jimmy
Kan daar ook hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga me daar de duimen niet opsteken he.
En ik kan niet langer dan een week zonder seks, dus geen BB voor mij
Hear hear.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dilano is zo hetero als het maar zijn kan. Die zit niet in de kast en hoeft er ook niet uit te komen.
Dilano is soms wel een gevoelige jongen en soms iets anders dan de Basiri's en Tyrons.
Dan is ie niet meteen homo of zit niet in de kast
helaasquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Maar dat ga ik daar niet doenquote:
ik weet uit ervaring dat je mooie vrouwen nooit alleen hebt, dus ben niet onder de indruk, vind ze ook 80% uit de hoogte omdat ze weten dat ze mooi zijnquote:
BB belemmert mij niet hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |