Ik kijk liever naar Ashley en haar twinsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
omg ... Tom en Ronahi zijn nog niet klaar.
Laat Tom maar gaan poepenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:47 schreef Jockari het volgende:
Geklapt betekent gepraat (is voor de nederlanders hier)
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Help liever gewoon even zoeken naar zijn shirt
[ afbeelding ]
We zijn pas bij koffie pot 2quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
omg ... Tom en Ronahi zijn nog niet klaar.
Proestquote:
Dylano is aan het wachten op Jimmy die nog aan het opereren isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Help liever gewoon even zoeken naar zijn shirt
[ afbeelding ]
ze komt positiviteit brengen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef rinardo het volgende:
Ben benieuwd hoe ***** op Sabeau reageert, social media is helemaal gek aan het worden, met uitdrukkingen als
wat is die knap
wat is die mooi enz enz
[ link | afbeelding ]
De jongens krijgen het nog slecht......quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef rinardo het volgende:
Ben benieuwd hoe ******* op Sabeau reageert, social media is helemaal gek aan het worden, met uitdrukkingen als
wat is die knap
wat is die mooi enz enz
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef zodeju het volgende:
Hoorde ik Tom nu weer over zijn zoontjes hoofd??
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef rinardo het volgende:
Ben benieuwd hoe ****** op Sabeau reageert, social media is helemaal gek aan het worden, met uitdrukkingen als
wat is die knap
wat is die mooi enz enz
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |