Ze spreken denk ik wel ongeveer dezelfde groep aan, zou Gate stemmen kunnen kosten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:18 schreef Sableheart het volgende:
Gothminister heeft toch ook wel een sterk nummer. Zou het niet erg vinden als ze dit zouden sturen, al is Gåte beter
Vice versa meer, maar helaas wel, ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze spreken denk ik wel ongeveer dezelfde groep aan, zou Gate stemmen kunnen kosten.
Hoe ziet Hans van Willigenburg er nu uit?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is hier de preciese zoekopdracht voor geweest?
Grappig feitje, bij een tour van Lord of the Lost eind vorig jaar, was Gothminister het voorprogrammaquote:
Dat zou heel goed kunnen inderdaad.quote:
Denk het ook, dat was ook niet slecht, maar ook net effe te weinig impact.quote:
Ik twijfelde even of hij nog leefdequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe ziet Hans van Willigenburg er nu uit?
Jawel, iets hoger misschien. Maar Gåte is ook maar borderline Top 10 op zijn best hoor.quote:
Gecremeerde kroket.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe ziet Hans van Willigenburg er nu uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:22 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
én WIDM, en battle of the bands, en Ajax-PSV en wereldbeker schaatsen en NSF's. Goeie genade dat wordt morgen de hele dag dingen uitgesteld kijken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:22 schreef Em31 het volgende:
(waarom is Ajax-PSV niet gewoon op zondag)
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
WIDM is helaas niet meer zoveel aanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
én WIDM, en battle of the bands, en Ajax-PSV en wereldbeker schaatsen en NSF's. Goeie genade dat wordt morgen de hele dag dingen uitgesteld kijken.
quote:
quote:
ja okequote:
Hier ging iets mis.quote:
Ik dacht dat het een sarcastische verwijzing was naar hoe we in de herhaling vallen aangaande WIDM.quote:
Te veel op het dansen gericht en te weinig op het nummer zelf.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:25 schreef NailQueen het volgende:
Dit vond ik als lied best goed. Maar het optreden past er niet bij.
Maar dan veel minderquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:27 schreef Zigsky het volgende:
Doet denken aan Israël afgelopen jaar.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
Wie wil patat? Ik ga wat in de airfryert gooien.
Mag het ook friet zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
Ik heb net spaghetti op. Dus ja graag!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
Doe ook maar wat bitterballenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
Ik heb besloten boven de hele discussie te gaan staan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Als patat voor @:ijs_beer goed genoeg is dan moet het voor jou ook goed genoeg zijn
Oei die heb ik toevallig wel maar ik denk dat ze ontdooid geweest zijn want ik vond ze niet meer zo lekker. Anders wat gehaktballetjes?quote:
Dat doe ik ook als er daadwerkelijk kans is op frietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb besloten boven de hele discussie te gaan staan.
Je bent wel aardig voorzienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei die heb ik toevallig wel maar ik denk dat ze ontdooid geweest zijn want ik vond ze niet meer zo lekker. Anders wat gehaktballetjes?
Dan moet het wel gaan rollen, en ik zie het eerlijk gezegd niet door deze voorronde komen. Het nummer is op zich niet slecht, en de uitstraling is ook ok, maar het heeft niet dat beetje extra om het echt goed te doen.quote:
Vind je? Ik vind het echt barslechtquote:
Iemand heeft duidelijk niet gekeken naar de Ierse finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het echt barslecht
Miia MIA in Malmö dus.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef usagi414 het volgende:
Miia krijgt geen groen licht om naar Malmö te gaan.
Kloptquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand heeft duidelijk niet gekeken naar de Ierse finale.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat de Ieren er geen klote van kunnen betekent niet dat de lat omlaag moet he!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Wij allemaal Em, wij allemaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
Ik was in 2013 een beetje verliefd op haar
Ja, dat pakje ook. Och och ochquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
Ik was in 2013 een beetje verliefd op haar
Fijn om een medestander te hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond haar 2013 inzending echt 10x niks
Liedje heeft beter de tijd doorstaan dan dat van Denemarken.quote:
En dan Azerbeidzjan (quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Liedje heeft beter de tijd doorstaan dan dat van Denemarken.
Hier nog een, ik moest het terugkijken om te weten waar iedereen het over had. Toen zag ik ook meteen waarom ik het niet meer kende.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn om een medestander te hebben
Denk dat het vooral Keiino tegen Gate isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nu hebben ze de opvulling geplaatst, de favorieten zitten verder aan het eind.
Ananas en een latte macchiato. Rock and roll!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Wat hebben jullie aan snacks?
Warme chocomelkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Zo dan! Hier cashewnoten en cola zero. Gekkenhuis!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ananas en een latte macchiato. Rock and roll!
Kaasjes en crackerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Stukjes kaas en chips. Maar ik heb na het zwemmen toen ik erg hongerig was iets te veel Rösti gegeten, dus ik zit nog vol.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Lijntje coke en straks nog even een pilletje voor Benidorm Festquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo dan! Hier cashewnoten en cola zero. Gekkenhuis!
Klinkt als een standaard avond aan de playa. Gezellig hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijntje coke en straks nog even een pilletje voor Benidorm FestGewoon zaterdagavondgezelligheid.
Ik wou dat het niet waar was wat je zegt maar helaas klopt het voor veel mensen welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard avond aan de playa. Gezellig hoor!
Gaat dat genoeg zijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijntje coke en straks nog even een pilletje voor Benidorm FestGewoon zaterdagavondgezelligheid.
Treurig genoeg wel ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wou dat het niet waar was wat je zegt maar helaas klopt het voor veel mensen wel
Daar heb ik wat serieuzer spul voor in huisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat dat genoeg zijn?
Moet je niet een beetje opbouwen richting Sanremo, of ga jij daar ook niet doorheen?
Ik zie dit nog steeds verrassend winnen en ik zou dat prima vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef Sableheart het volgende:
Heerlijk dat dit in de finale staat
Suzan & Freek mogen hun schoenen nog niet poetsen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef Sableheart het volgende:
Heerlijk dat dit in de finale staat
Vergeet de aansteker niet, als je niet rookt heb je die natuurlijk niet standaard in huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik wat serieuzer spul voor in huis
Goed dat je het zegt, nog even een lepeltje kopen!
Douze pointquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Hoeveel punten zou de Nederlandse vakjury dit geven als het gaat?
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet de aansteker niet, als je niet rookt heb je die natuurlijk niet standaard in huis.![]()
Daar loop ik tegenwoordig ook steeds tegenaan, erg onhandig.
Ik denk dat vooral de onverwachte verademing dat dit nummer geeft de magie brengt. En nu weten we wat er komt en verrast het minder. Maar het is nog steeds best betoverend tussen al het geweld.quote:
Bij mij is het tot nu toe ook op plaats 2 gekomen, inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:48 schreef NailQueen het volgende:
Dit is mijn favoriet na Gothminister
We maakten geen grappen over de naam Dag-Erik. Dat vind ik al heel wat.quote:
Ja deze welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje. @:Momo is dit topic verzekerd?
Verzekerd van succesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje. @:Momo is dit topic verzekerd?
Samequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Strani het volgende:
Nou mensen de verwachten zijn door jullie heel hoog, dus ik ben benieuwd.
Ik ben al bezigquote:
heb ik uitgezocht dat het alt 134 voor een å is, gaat ze hoofdletters gebruiken...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
GATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATEGATE
Nee deze is te slechtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
Hopelijk krijgt de vlucht naar Malmö geen Gåtewijziging.
Nu even niks. Eerder vandaag ribbelchips bolognese en straks een bescheiden hoeveelheid oude kaasquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was beter dan in de semi's. Ik sluit het niet uit voor de winst vanavond eigenlijk.
We zijn hier toch slechte grappen clubquote:
Gewaagdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef Em31 het volgende:
Die draaischijf is wel wat effectiever dan die van Mia en Dion.
Schopt Strani uit het ESF subforumquote:
Iets met robot en AI?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Cee het volgende:
In een totale omslag komt zometeen het allerslechtste nummer dat ooit op een Eurovisie-podium heeft gestaan als dat wint.
Hoeft ook niet. Het moet daar op het podium gewoon knallen voor 3 minutenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
Oké. Ik kan horen dat het heel goed is en als de rest van de liedjes een beetje hetzelfde niveau is als de liedjes hiervóór dan zal het ook zeker moeten winnen.
Ik zou het zelf denk ik niet direct opzetten.
Alt Gr + w is makkelijker, voor hoofdletter Alt Gr + Shift + wquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
heb ik uitgezocht dat het alt 134 voor een å is, gaat ze hoofdletters gebruiken...
Nou nou nou, dat kan subtieler. Gewoon even dreigende DM's sturen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schopt Strani uit het ESF subforum
Ik dacht dat het een grap was, blijkt hij echt zo te hetenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We maakten geen grappen over de naam Dag-Erik. Dat vind ik al heel wat.
Goede concurrentie met Dustin the turkey jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Cee het volgende:
In een totale omslag komt zometeen het allerslechtste nummer dat ooit op een Eurovisie-podium heeft gestaan als dat wint.
Dustin the Turkey was een meesterwerk vegeleken met dit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Cee het volgende:
Echt niet, dat was Blanka!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Cee het volgende:
Onderschat de concurrentie voor die titel niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Cee het volgende:
* Schopt Cirilico uit het ESF forumquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef Cirilico het volgende:
Hartstikke slecht gezongen. Lelijke stem.
Daar ga jij helemaal niet over.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schopt Strani uit het ESF subforum
Dat doe ik voor andere user. Wiens naam ik niet zal noemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat kan subtieler. Gewoon even dreigende DM's sturen.
Dustin was gewoon geniaal op zijn eigen manierquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goede concurrentie met Dustin the turkey ja
Ik heb er een zesde scherm voor geopend, maar zie nog reclamequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
De finale van Malta is ook live. Nog liefhebbers hiervoor?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dustin the Turkey was een meesterwerk vegeleken met dit.
Dat schijnt mensonterend te zijn. Ik negeer het maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Nog beter dan Una paloma blanca? Is dat mogelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht en ik denk dat het vorige liedje misschien wel het beste liedje ooit is.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht en ik denk dat het vorige liedje misschien wel het beste liedje ooit is.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Onderschat de concurrentie voor die titel niet.
Hé, een Amerikaan in dit topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
* Kijkt angstigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog beter dan Una paloma blanca? Is dat mogelijk.
Vergeet dat steedsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Noorwegen is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Momo het volgende:
Dit nummer zo is het meest gestreamed in Noorwegen
Maar hoe verhoudt het zich ten opzichte van de Ierse finale?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat schijnt mensonterend te zijn. Ik negeer het maar.
Nouja als Keiino zo vaak in je NF staat...quote:
Een beetje het Bankzitters idee als Nederland een NSF zou hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Erika is een bekende Tiktokker, dus dan gaat dat ook wel snel.
Ik heb alleen de topfavoriet gehoord met zijn Bananenlied. Dat was niet het beste liedje ooit, zeg maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar hoe verhoudt het zich ten opzichte van de Ierse finale?
De gruwelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een beetje het Bankzitters idee als Nederland een NSF zou hebben.
en Toy Boxquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
Er is wel heel veel gestolen van Barbie Girl trouwens.
Wilde het net typen, deed me er meteen aan denken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
* Schopt Cirilico uit het ESF forum
HAHA.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef ijs_beer het volgende:
HAHAHAHAHAH dit is Toy Box of Aqua in 2024 versie.
Ja, dit is het B-kantje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
Ja toch? Vooral dat van 'oh I want to meet you so much' of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wilde het net typen, deed me er meteen aan denken.
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Dat de Ieren er geen klote van kunnen betekent niet dat de lat omlaag moet he!
Dat gesproken stukje is zelfs bijna hetzelfde met een andere tekst.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
Pierre zou ze allebei even sterk vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:05 schreef Strani het volgende:
Ik snap dat jullie twijfelen tussen de twee liedjes maar ik denk dat Gate dan toch nét beter is hoor.
Nope...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:05 schreef NailQueen het volgende:
Is er ondertussen al uitslag in Vidbir?
Vreemd ook, die man heeft toch helemaal niks met het ESF?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
Goh Johnny Logan in beeld. Gebeurt anders nooit
Even Super Rob om hulp vragen danquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:09 schreef ijs_beer het volgende:
Meh. mijn stream wil niet meer casten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef Zigsky het volgende:
Mensen denken op twitter echt dat robot kans maakt.
Gelukkig niet, die hield zich netjes in.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef Cee het volgende:
Dit zouden wij Jantje Smit niet zien doen.
Nou..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef Cee het volgende:
Dit zouden wij Jantje Smit niet zien doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |