Denk dat het vooral Keiino tegen Gate isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nu hebben ze de opvulling geplaatst, de favorieten zitten verder aan het eind.
Ananas en een latte macchiato. Rock and roll!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Wat hebben jullie aan snacks?
Warme chocomelkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Zo dan! Hier cashewnoten en cola zero. Gekkenhuis!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ananas en een latte macchiato. Rock and roll!
Kaasjes en crackerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Stukjes kaas en chips. Maar ik heb na het zwemmen toen ik erg hongerig was iets te veel Rösti gegeten, dus ik zit nog vol.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. een break.
Lijntje coke en straks nog even een pilletje voor Benidorm Festquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo dan! Hier cashewnoten en cola zero. Gekkenhuis!
Klinkt als een standaard avond aan de playa. Gezellig hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijntje coke en straks nog even een pilletje voor Benidorm FestGewoon zaterdagavondgezelligheid.
Ik wou dat het niet waar was wat je zegt maar helaas klopt het voor veel mensen welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard avond aan de playa. Gezellig hoor!
Gaat dat genoeg zijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijntje coke en straks nog even een pilletje voor Benidorm FestGewoon zaterdagavondgezelligheid.
Treurig genoeg wel ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wou dat het niet waar was wat je zegt maar helaas klopt het voor veel mensen wel
Daar heb ik wat serieuzer spul voor in huisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat dat genoeg zijn?
Moet je niet een beetje opbouwen richting Sanremo, of ga jij daar ook niet doorheen?
Ik zie dit nog steeds verrassend winnen en ik zou dat prima vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef Sableheart het volgende:
Heerlijk dat dit in de finale staat
Suzan & Freek mogen hun schoenen nog niet poetsen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef Sableheart het volgende:
Heerlijk dat dit in de finale staat
Vergeet de aansteker niet, als je niet rookt heb je die natuurlijk niet standaard in huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik wat serieuzer spul voor in huis
Goed dat je het zegt, nog even een lepeltje kopen!
Douze pointquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Hoeveel punten zou de Nederlandse vakjury dit geven als het gaat?
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vergeet de aansteker niet, als je niet rookt heb je die natuurlijk niet standaard in huis.![]()
Daar loop ik tegenwoordig ook steeds tegenaan, erg onhandig.
Ik denk dat vooral de onverwachte verademing dat dit nummer geeft de magie brengt. En nu weten we wat er komt en verrast het minder. Maar het is nog steeds best betoverend tussen al het geweld.quote:
Bij mij is het tot nu toe ook op plaats 2 gekomen, inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:48 schreef NailQueen het volgende:
Dit is mijn favoriet na Gothminister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |