Nu even niks. Eerder vandaag ribbelchips bolognese en straks een bescheiden hoeveelheid oude kaasquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was beter dan in de semi's. Ik sluit het niet uit voor de winst vanavond eigenlijk.
We zijn hier toch slechte grappen clubquote:
Gewaagdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef Em31 het volgende:
Die draaischijf is wel wat effectiever dan die van Mia en Dion.
Schopt Strani uit het ESF subforumquote:
Iets met robot en AI?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Cee het volgende:
In een totale omslag komt zometeen het allerslechtste nummer dat ooit op een Eurovisie-podium heeft gestaan als dat wint.
Hoeft ook niet. Het moet daar op het podium gewoon knallen voor 3 minutenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
Oké. Ik kan horen dat het heel goed is en als de rest van de liedjes een beetje hetzelfde niveau is als de liedjes hiervóór dan zal het ook zeker moeten winnen.
Ik zou het zelf denk ik niet direct opzetten.
Alt Gr + w is makkelijker, voor hoofdletter Alt Gr + Shift + wquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
heb ik uitgezocht dat het alt 134 voor een å is, gaat ze hoofdletters gebruiken...
Nou nou nou, dat kan subtieler. Gewoon even dreigende DM's sturen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schopt Strani uit het ESF subforum
Ik dacht dat het een grap was, blijkt hij echt zo te hetenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We maakten geen grappen over de naam Dag-Erik. Dat vind ik al heel wat.
Goede concurrentie met Dustin the turkey jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Cee het volgende:
In een totale omslag komt zometeen het allerslechtste nummer dat ooit op een Eurovisie-podium heeft gestaan als dat wint.
Dustin the Turkey was een meesterwerk vegeleken met dit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Cee het volgende:
Echt niet, dat was Blanka!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Cee het volgende:
Onderschat de concurrentie voor die titel niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Cee het volgende:
* Schopt Cirilico uit het ESF forumquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef Cirilico het volgende:
Hartstikke slecht gezongen. Lelijke stem.
Daar ga jij helemaal niet over.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Schopt Strani uit het ESF subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |