Dat doe ik voor andere user. Wiens naam ik niet zal noemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat kan subtieler. Gewoon even dreigende DM's sturen.
Dustin was gewoon geniaal op zijn eigen manierquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goede concurrentie met Dustin the turkey ja
Ik heb er een zesde scherm voor geopend, maar zie nog reclamequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
De finale van Malta is ook live. Nog liefhebbers hiervoor?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dustin the Turkey was een meesterwerk vegeleken met dit.
Dat schijnt mensonterend te zijn. Ik negeer het maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Nog beter dan Una paloma blanca? Is dat mogelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht en ik denk dat het vorige liedje misschien wel het beste liedje ooit is.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht en ik denk dat het vorige liedje misschien wel het beste liedje ooit is.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Onderschat de concurrentie voor die titel niet.
Hé, een Amerikaan in dit topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
* Kijkt angstigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog beter dan Una paloma blanca? Is dat mogelijk.
Vergeet dat steedsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Noorwegen is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Momo het volgende:
Dit nummer zo is het meest gestreamed in Noorwegen
Maar hoe verhoudt het zich ten opzichte van de Ierse finale?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat schijnt mensonterend te zijn. Ik negeer het maar.
Nouja als Keiino zo vaak in je NF staat...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |