Dustin was gewoon geniaal op zijn eigen manierquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Goede concurrentie met Dustin the turkey ja
Ik heb er een zesde scherm voor geopend, maar zie nog reclamequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
De finale van Malta is ook live. Nog liefhebbers hiervoor?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dustin the Turkey was een meesterwerk vegeleken met dit.
Dat schijnt mensonterend te zijn. Ik negeer het maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Nog beter dan Una paloma blanca? Is dat mogelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht en ik denk dat het vorige liedje misschien wel het beste liedje ooit is.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht en ik denk dat het vorige liedje misschien wel het beste liedje ooit is.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Onderschat de concurrentie voor die titel niet.
Hé, een Amerikaan in dit topic.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
* Kijkt angstigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nog beter dan Una paloma blanca? Is dat mogelijk.
Vergeet dat steedsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Noorwegen is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:00 schreef Momo het volgende:
Dit nummer zo is het meest gestreamed in Noorwegen
Maar hoe verhoudt het zich ten opzichte van de Ierse finale?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat schijnt mensonterend te zijn. Ik negeer het maar.
Nouja als Keiino zo vaak in je NF staat...quote:
Een beetje het Bankzitters idee als Nederland een NSF zou hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Erika is een bekende Tiktokker, dus dan gaat dat ook wel snel.
Ik heb alleen de topfavoriet gehoord met zijn Bananenlied. Dat was niet het beste liedje ooit, zeg maar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar hoe verhoudt het zich ten opzichte van de Ierse finale?
De gruwelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een beetje het Bankzitters idee als Nederland een NSF zou hebben.
en Toy Boxquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
Er is wel heel veel gestolen van Barbie Girl trouwens.
Wilde het net typen, deed me er meteen aan denken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
* Schopt Cirilico uit het ESF forum
HAHA.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef ijs_beer het volgende:
HAHAHAHAHAH dit is Toy Box of Aqua in 2024 versie.
Ja, dit is het B-kantje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
Ja toch? Vooral dat van 'oh I want to meet you so much' of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wilde het net typen, deed me er meteen aan denken.
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Dat de Ieren er geen klote van kunnen betekent niet dat de lat omlaag moet he!
Dat gesproken stukje is zelfs bijna hetzelfde met een andere tekst.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
Pierre zou ze allebei even sterk vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:05 schreef Strani het volgende:
Ik snap dat jullie twijfelen tussen de twee liedjes maar ik denk dat Gate dan toch nét beter is hoor.
Nope...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:05 schreef NailQueen het volgende:
Is er ondertussen al uitslag in Vidbir?
Vreemd ook, die man heeft toch helemaal niks met het ESF?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
Goh Johnny Logan in beeld. Gebeurt anders nooit
Even Super Rob om hulp vragen danquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:09 schreef ijs_beer het volgende:
Meh. mijn stream wil niet meer casten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:13 schreef Zigsky het volgende:
Mensen denken op twitter echt dat robot kans maakt.
Gelukkig niet, die hield zich netjes in.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef Cee het volgende:
Dit zouden wij Jantje Smit niet zien doen.
Nou..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:15 schreef Cee het volgende:
Dit zouden wij Jantje Smit niet zien doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |