quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Het feest kan beginnen, d'n Beer is binnen.
Goedenavond!
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Het feest kan beginnen, d'n Beer is binnen.
Goedenavond!
Ja hoewel ik eigenlijk vind dat dat door de EBU verboden zou moeten worden. Is toch een beetje valsspelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Vind het best slim van Noorwegen dat ze ons ook laten stemmen, krijg je toch wat inzicht in wat buitenlandse fans vinden.
Niet dat ze het altijd hadden, maar af en toe lijken ze het wel een beetje kwijt daar toch? alsof ze er niet zoveel zin meer in hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Momo het volgende:
Volgens Wiwiliam was dit een van de favorieten om te winnen. Met de robot op 3, dit op 2, en Keiino op 1.
Ja en hij heeft geen idee waar hij het over heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed, maar je komt er niet vanaf? Dat idee zegmaar?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en hij heeft geen idee waar hij het over heeft
2 miljoen in Nederland dan. Dat lijkt me wel in lijn met hoe het zou gaan als wij een NSF zouden doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zo`n 11% van alle Noren. Dat is wel vrij weinig.
Dit zijn we aan het eind weer vergeten. Typisch nummer om op de tweede startpositie te zetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Momo het volgende:
Volgens Wiwiliam was dit een van de favorieten om te winnen. Met de robot op 3, dit op 2, en Keiino op 1.
Ja ook in Spanje met Almacor als winnaar. Al zal je net zien vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet dat ze het altijd hadden, maar af en toe lijken ze het wel een beetje kwijt daar toch? alsof ze er niet zoveel zin meer in hebben
Zouden het er genoeg zijn om statistisch wat zinnigd over te zeggen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Vind het best slim van Noorwegen dat ze ons ook laten stemmen, krijg je toch wat inzicht in wat buitenlandse fans vinden.
Hmm ja ik weet nou ook niet of het er zóveel zijn dat het meteen alles beïnvloedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoewel ik eigenlijk vind dat dat door de EBU verboden zou moeten worden. Is toch een beetje valsspelen.
Ssst, op die manier ben ik nog steeds modquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed, maar je komt er niet vanaf? Dat idee zegmaar?
Ja, denk grote kans dat dit ergens plek 7-9 eindigt straksquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit zijn we aan het eind weer vergeten. Typisch nummer om op de tweede startpositie te zetten.
Oh jee, okéquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:14 schreef Cee het volgende:
Oké Strani, ga hier maar eens voor zitten.
Nog een Tom Egberts gespot.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Past gewoon beter bij de sfeer die ik probeer te creëren.
Edit: Fuck sorry, dit was niet DM
Advocaten zijn dat wel vakerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:15 schreef NailQueen het volgende:
Hij ziet er uit als een burgelijke vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |