quote:
komen er nieuwe ??????quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren......komen de nieuwe vandaag als de uitslag achter de rug is of moeten we nog een paar dagen wachten.
We hebben wel eens gehad dat het kijkerspubliek de nieuwe mocht kiezen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren......komen de nieuwe vandaag als de uitslag achter de rug is of moeten we nog een paar dagen wachten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
We hebben wel eens gehad dat het kijkerspubliek de nieuwe mocht kiezen.
Tom vindt Sonja leukquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:43 schreef Ireth het volgende:
Tom doet enthousiast..
-ow kijk hem uitsloven
Tom doet vriendelijk
-hij wil wat van me
Tom loopt in gedachten voorbij
-hij negeert me/mag me niet
Tom speelt het spel
-hijs arrogant en een narcist.
top 50 lijst?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
waar had hij dat van gemaakt het ijs eigenlijk?
ps: @:rinardo ik mis onze top 50 lijst eigenlijk![]()
![]()
Die had haar binnen 10 minuten 2 keukens met inbouwapparatuur verkocht!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die had misschien wat voor Adriana geweest....bijna net zo eng.
hoeveel iedereen gepost heeftquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Arie weer in de badkamer zeuren over Tom tegen Karen![]()
Ow, de febo is haar ook zat
ze zat nu in de badkamer met Karen weer over tom en weer beeld wegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Misschien kon ze het niet aanzien dat Tom weer karen zat te voeren
Waarom zegt karen nou niet dat hij alleen vriendschappelijk omgaat met haar (ariana)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Die heb ik nog nooit gemaakt dat was engine? bestaat die naam? ofzoquote:
Deed @engine iddquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gemaakt dat was engine? bestaat die naam? ofzo
oja sorry ik dacht dat jij het deedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gemaakt dat was engine? bestaat die naam? ofzo
De haat neemt ook wel beetje toe online dus die gaat echt wel naar huis vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Ja dat past wel iddquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:58 schreef Hunter het volgende:
Volgens de twitteraars is Arie delulu
Moest ik wel even googelen
Dat was hij toch waarvan zijn gebit doormidden brak in het huis en dagen zonder tanden liepquote:
De lul offeh?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:58 schreef Hunter het volgende:
Volgens de twitteraars is Arie delulu
Moest ik wel even googelen
Mike voetsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was hij toch waarvan zijn gebit doormidden brak in het huis en dagen zonder tanden liep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
We hebben het hier over delusional – delulu – zijn. Oftewel: het leiden aan waanbeelden. Hoewel deze term niet exclusief gender-specifiek is, heeft TikTok het voornamelijk over delulu girls. Het gaat om jonge vrouwen die hun naïviteit omarmen tijdens het daten, hun situatie romantiseren en alle red flags negeren.quote:
Elke week twee keer oog in oog, hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:01 schreef JDB94 het volgende:
Valt me ook op dat we dit jaar geen ene fluit te zeggen hebben qua stemming voor dingen anders dan de nominatie
Te ingewikkeld verhaal voor mij, ik heb gelukkig ook geen TikTokquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
We hebben het hier over delusional – delulu – zijn. Oftewel: het leiden aan waanbeelden. Hoewel deze term niet exclusief gender-specifiek is, heeft TikTok het voornamelijk over delulu girls. Het gaat om jonge vrouwen die hun naïviteit omarmen tijdens het daten, hun situatie romantiseren en alle red flags negeren.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mike voetsWat een zelfingenomen gladjakker was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Elke week twee keer oog in oog, hoor!
Dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Bij aanvang werd gezegd dat we op woensdag en zondag om 5 uur " oog in oog" met de kandidaten zouden staan.quote:
Ja idd..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bij aanvang werd gezegd dat we op woensdag en zondag om 5 uur " oog in oog" met de kandidaten zouden staan.
Woensdag en vrijdag toch, waren twee dagen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bij aanvang werd gezegd dat we op woensdag en zondag om 5 uur " oog in oog" met de kandidaten zouden staan.
wie, noem gerust namen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef lojanda het volgende:
Waarom lopen die mannen daar de hele tijd te schijtenzo onbeschoft en ook zo’n afknapper
Ja idd!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was hij toch waarvan zijn gebit doormidden brak in het huis en dagen zonder tanden liep
Komt door het gesprek van vanmiddag tussen Ashley, Tom en Glenn, over wie scheten laat en hoe, ook over de vriend van Ash, Bart. Ze hadden de grootste lol, en lieten er een paarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef lojanda het volgende:
Waarom lopen die mannen daar de hele tijd te schijtenzo onbeschoft en ook zo’n afknapper
Ow, in de studio naast sjerrel en Taat, die haar daarna verwachtingsvol aankijken...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als ariana eruit gaat vanavond krijgen ze to h een filmpje met terugblikken zouden dat beelden zijn dat ze constant over Tom zwijmelt
Mijn huisarts zei altijd "das een teken dat de spijsvertering goed werkt"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef lojanda het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dit?waar is @greysbones eigenlijk.. inmiddels opgenomen voor haar Fok verslaving?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah lijkt mij juist niet hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei altijd "das een teken dat de spijsvertering goed werkt"
Was dat het antwoord van de dokter op uw probleem?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei altijd "das een teken dat de spijsvertering goed werkt"
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef ledn81 het volgende:
waar is @greysbones eigenlijk.. inmiddels opgenomen voor haar Fok verslaving?
Het moet er toch uit dus lijkt mij van welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah lijkt mij juist niet hoor.
Waarom hebben we hier geen poepsmiley
No worries, BB wil nog even TV maken met Ariana.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Ireth het volgende:
De familie van Dori komt van het verste qua afstand vanavond??
Die mogen we dan niet voor niks laten komen
staat arina al op te wachten bij de kliniekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waar is @:greysbones eigenlijk.. inmiddels opgenomen voor haar Fok verslaving?
Ja lijkt me wel watquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, in de studio naast sjerrel en Taat, die haar daarna verwachtingsvol aankijken...
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja natuurlijk welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Eldersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je me mistquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waar is @:greysbones eigenlijk.. inmiddels opgenomen voor haar Fok verslaving?
Vind haar ook zo'n muurbloem, ik vergeet telkens dat zij er is eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Ireth het volgende:
De familie van Dori komt van het verste qua afstand vanavond??
Die mogen we dan niet voor niks laten komen
Ciao odiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zit al mooi op tijd klaar dat meiske![]()
ben er mee weg , veel plezier met de exit
Mijn DNA liet als baby bijna het smogalarm afgaan qua scheten laten...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was dat het antwoord van de dokter op uw probleem?
Daar hebben we de Max Verstappen van de COS ook weer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je me mist
Als je je witte bontmuts maar af houdtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je me mist
Oh en over dat wandelen morgen in de tuin. Ik kan dan nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als je je witte bontmuts maar af houdt![]()
Ik miste je
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh en over dat wandelen morgen in de tuin. Ik kan dan niet
Zullen wij dan een maskertje doen @ledn81 ??quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zullen wij dan een maskertje doen @:ledn81 ??
Jij was toch Danny fan ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
Okee okee... ik moet nog eten![]()
Ik begin Karen een stomme trut te vinden.
Jouw PI maakt alles wat je zegt een beetje ongeloofwaardig, maar goed hij wordt door mensen verkeerd gebruiktquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou fan.
Ik vind het een goeie kerel. En Randy ook. En Glenn.
Ikke niet. Die heeft tenminste nogal eens plezier, beter dan dat stuk chagrijn met die pruik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
Okee okee... ik moet nog eten![]()
Ik begin Karen een stomme trut te vinden.
PI wat is dat?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jouw PI maakt alles wat je zegt een beetje ongeloofwaardig, maar goed hij wordt door mensen verkeerd gebruikt
Karen is leukquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet. Die heeft tenminste nogal eens plezier, beter dan dat stuk chagrijn met die pruik.
Dilano zijn shirt is weer kwijtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Hallo is er nog wat gebeurd de afgelopen paar uur?
Ach jeetje, moeten we een t-shirt over het hek gooien?quote:
Nu al?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Drie dames zitten al weer aan de poeder tafel
Maar je geeft wel elke keer signalen af en je hugged haar ook STEEDSquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja meestal zijn ze wel een uur bezig en dan nog omkledenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Stream 2 weer eens geen geluid
Lekker meekuppen met 600 aanslagen per secondequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef ledn81 het volgende:
Stucen met de livestreamers is begonnen![]()
[ afbeelding ]
Ariana is nog dieper gezakt ! Volgens haar heeft Tom nú bindingsangstquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Haha, echt heeft ze dat gezegd..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ariana is nog dieper gezakt ! Volgens haar heeft Tom nú bindingsangst
Dat manneke ga ik steeds vreemder vinden.....vanmiddag gezien hoe hij probeerde Ariana op het gemak te stellen om dat hij precies weet wat hij gaat doen en hoe het loopt maar zij blijft in iedergeval....en dan met zon arogante blik alsof hij de regiseur is van het programma.quote:
KinKiJan in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Ik weet niet of ze overal TV hebben bij de GGZquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, echt heeft ze dat gezegd..Ze moet zich zelf eens terug gaan kijken op tv
In de grote zaal vast welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze overal TV hebben bij de GGZ
En dat voor die 2,5 vraag die ze gesteld worden tijdens de livequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind dat plamuren persoonlijk helemaal niks, het gaat meestal veel te ver dat het er helemaal niet uitziet.
Hier word je toch bang van.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:45 schreef humpty het volgende:
Ze gaat Tom volgen en op hem stemmen als ze eruit is
en wil dat hij zegt wat lief van je maar dat zegt hij niet
Ze is ook heel nieuwsgierig naar zijn kindje
Zoveel beter voor iedereen dat ze weg moet vanavond
Snap ik welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef Snoozey het volgende:
[..]
defuk, hij kijkt haar niet eens aan!
Exact hetzelfde heeft ze "ken" en jimmy belooft 2 uur geledenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:45 schreef humpty het volgende:
Ze gaat Tom volgen en op hem stemmen als ze eruit is
en wil dat hij zegt wat lief van je maar dat zegt hij niet
Ze is ook heel nieuwsgierig naar zijn kindje
Zoveel beter voor iedereen dat ze weg moet vanavond
Nee, dat mens is eng! 2 seconden te lang en je bent verloofd!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef Snoozey het volgende:
[..]
defuk, hij kijkt haar niet eens aan!
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, dat mens is eng! 2 seconden te lang en je bent verloofd!
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef Lillibet het volgende:
hoor ik het nu goed?
als je erin blijft dan blijf ik op je wachten![]()
![]()
Het is zo gênantquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef Puzzie het volgende:
Ze is me een partij aan flirten maar het lukt niet echt
Ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:48 schreef Was-beer het volgende:
Ariana: als je er uit komt dan zal ik er wachten![]()
Wie zegt dat zij eerder gaat dan Tom?
Ze gaat vanavond lekker naar huisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:48 schreef Was-beer het volgende:
Ariana: als je er uit komt dan zal ik er wachten![]()
Wie zegt dat zij eerder gaat dan Tom?
Dreigen mag niet tochquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:49 schreef MacDeMarco het volgende:
De zeven woorden wat niemand wilt horen van Ariana:
''Je bent nog niet van mij af''
Die had een inwendig orgasme...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:49 schreef Niki.P het volgende:
Toms gezicht was volledig nutraal tijdens de knuffel ik wou dat we ook Arianna's gezicht konden zien
Kaartje van zijn zoonquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana: Je hebt ook dat kaartje van mij toch![]()
Tom: Ja, die ga ik boven mij bed hangen![]()
Ariana: Ik zal op je wachten![]()
Het wordt steeds enger!!!!
Refreshenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:52 schreef Niki.P het volgende:
Iemand anders waar de streams compleet niet gelijk lopen? Ik zie Dorianna op de bank met Basiri en Danny maar haar ok in the badkamer aan het klaarmaken
ze lopen nooit gelijk maar soms hangen zequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:52 schreef Niki.P het volgende:
Iemand anders waar de streams compleet niet gelijk lopen? Ik zie Dorianna op de bank met Basiri en Danny maar haar ok in the badkamer aan het klaarmaken
Heb ik altijd, zelfs als ik refresh gaat het na een tijdje weer scheef.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:52 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind haar zo in een griezelfilm thuis horen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:55 schreef jooba het volgende:
[..]
ja, ze heeft een andere pruik op. Nu zie je het.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je eet voor de tv
Mijn god ze is nog bloter dan bloot.....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:59 schreef Lillibet het volgende:
Als ariana eruit gaat dan gaat ze nog even een bom droppen
Vanuit het huis rechtstreeks naar de wallen?quote:
Tyton blijkt de grootste stinkerd te zijn.quote:
Werk = werkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar ze wacht op Tom dus geen hook ups
Bij jou loopt Lenie misschien nog rond. in het huis. Moet je wel effe doorspoelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:52 schreef Niki.P het volgende:
Nou dat doen ze nu niet alleen vandaag.. dat doen ze al van zowat de eerste dag. Je hoort continu die meiden vragen wie er een puf heeft gelaten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt door het gesprek van vanmiddag tussen Ashley, Tom en Glenn, over wie scheten laat en hoe, ook over de vriend van Ash, Bart. Ze hadden de grootste lol, en lieten er een paar
het ziet echt niet uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heel erg, die beugels staan open aan de onderkant..sluit helemaal niet mooi aan
Omdat het veel te klein isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heel erg, die beugels staan open aan de onderkant..sluit helemaal niet mooi aan
we willen springers zienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:03 schreef Lovely het volgende:
Tieten blijven niet goed zitten in het jurkje
Nou liever nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:03 schreef Lillibet het volgende:
[..]
we willen springers zien
ohh ze filmen haar nu van onder naar boven
Nou ik ben er klaar meequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ze wil nog niet gaan, ze heeft nog een verhaal te vertellen
Volgens mij is ze vanaf dag 1 al verhaaltjes aan het vertellen..
Eh, wat was dat ook al weer met slapende honden?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop niet dat iemand dit in het Scanman topic zet![]()
Oepsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eh, wat was dat ook al weer met slapende honden?
Je ziet heul nietsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop niet dat iemand dit in het Scanman topic zet![]()
en wij willen nog tarrotkaarten zienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ze wil nog niet gaan, ze heeft nog een verhaal te vertellen
Volgens mij is ze vanaf dag 1 al verhaaltjes aan het vertellen..
OMGquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:09 schreef Ireth het volgende:
Zelfs die boobs proberen te ontsnappen bij haar vandaan...
[ afbeelding ]
exit, ligt ook in in lijn met de polls/sentiment wat mij betreft #calleditquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Stream 1 veel gefocust op Ariana en stream 2 veel gefocust op Doriana..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |