quote:
komen er nieuwe ??????quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren......komen de nieuwe vandaag als de uitslag achter de rug is of moeten we nog een paar dagen wachten.
We hebben wel eens gehad dat het kijkerspubliek de nieuwe mocht kiezen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren......komen de nieuwe vandaag als de uitslag achter de rug is of moeten we nog een paar dagen wachten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
We hebben wel eens gehad dat het kijkerspubliek de nieuwe mocht kiezen.
Tom vindt Sonja leukquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:43 schreef Ireth het volgende:
Tom doet enthousiast..
-ow kijk hem uitsloven
Tom doet vriendelijk
-hij wil wat van me
Tom loopt in gedachten voorbij
-hij negeert me/mag me niet
Tom speelt het spel
-hijs arrogant en een narcist.
top 50 lijst?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
waar had hij dat van gemaakt het ijs eigenlijk?
ps: @:rinardo ik mis onze top 50 lijst eigenlijk![]()
![]()
Die had haar binnen 10 minuten 2 keukens met inbouwapparatuur verkocht!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die had misschien wat voor Adriana geweest....bijna net zo eng.
hoeveel iedereen gepost heeftquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Arie weer in de badkamer zeuren over Tom tegen Karen![]()
Ow, de febo is haar ook zat
ze zat nu in de badkamer met Karen weer over tom en weer beeld wegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Misschien kon ze het niet aanzien dat Tom weer karen zat te voeren
Waarom zegt karen nou niet dat hij alleen vriendschappelijk omgaat met haar (ariana)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
Die heb ik nog nooit gemaakt dat was engine? bestaat die naam? ofzoquote:
Deed @engine iddquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gemaakt dat was engine? bestaat die naam? ofzo
oja sorry ik dacht dat jij het deedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gemaakt dat was engine? bestaat die naam? ofzo
De haat neemt ook wel beetje toe online dus die gaat echt wel naar huis vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:52 schreef Ireth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |