Mijn huisarts zei altijd "das een teken dat de spijsvertering goed werkt"quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef lojanda het volgende:
Waarom lopen die mannen daar de hele tijd te schijtenzo onbeschoft en ook zo’n afknapper
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dit?waar is @greysbones eigenlijk.. inmiddels opgenomen voor haar Fok verslaving?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah lijkt mij juist niet hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei altijd "das een teken dat de spijsvertering goed werkt"
Was dat het antwoord van de dokter op uw probleem?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei altijd "das een teken dat de spijsvertering goed werkt"
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef ledn81 het volgende:
waar is @greysbones eigenlijk.. inmiddels opgenomen voor haar Fok verslaving?
Het moet er toch uit dus lijkt mij van welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah lijkt mij juist niet hoor.
Waarom hebben we hier geen poepsmiley
No worries, BB wil nog even TV maken met Ariana.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Ireth het volgende:
De familie van Dori komt van het verste qua afstand vanavond??
Die mogen we dan niet voor niks laten komen
staat arina al op te wachten bij de kliniekquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waar is @:greysbones eigenlijk.. inmiddels opgenomen voor haar Fok verslaving?
Ja lijkt me wel watquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, in de studio naast sjerrel en Taat, die haar daarna verwachtingsvol aankijken...
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja natuurlijk welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Eldersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je me mistquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waar is @:greysbones eigenlijk.. inmiddels opgenomen voor haar Fok verslaving?
Vind haar ook zo'n muurbloem, ik vergeet telkens dat zij er is eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef Ireth het volgende:
De familie van Dori komt van het verste qua afstand vanavond??
Die mogen we dan niet voor niks laten komen
Ciao odiequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zit al mooi op tijd klaar dat meiske![]()
ben er mee weg , veel plezier met de exit
Mijn DNA liet als baby bijna het smogalarm afgaan qua scheten laten...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was dat het antwoord van de dokter op uw probleem?
Daar hebben we de Max Verstappen van de COS ook weer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je me mist
Als je je witte bontmuts maar af houdtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je me mist
Oh en over dat wandelen morgen in de tuin. Ik kan dan nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als je je witte bontmuts maar af houdt![]()
Ik miste je
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh en over dat wandelen morgen in de tuin. Ik kan dan niet
Zullen wij dan een maskertje doen @ledn81 ??quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh en over dat wandelen morgen in de tuin. Ik kan dan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |