Ja dat past wel iddquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:58 schreef Hunter het volgende:
Volgens de twitteraars is Arie delulu
Moest ik wel even googelen
Dat was hij toch waarvan zijn gebit doormidden brak in het huis en dagen zonder tanden liepquote:
De lul offeh?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:58 schreef Hunter het volgende:
Volgens de twitteraars is Arie delulu
Moest ik wel even googelen
Mike voetsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was hij toch waarvan zijn gebit doormidden brak in het huis en dagen zonder tanden liep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
We hebben het hier over delusional – delulu – zijn. Oftewel: het leiden aan waanbeelden. Hoewel deze term niet exclusief gender-specifiek is, heeft TikTok het voornamelijk over delulu girls. Het gaat om jonge vrouwen die hun naïviteit omarmen tijdens het daten, hun situatie romantiseren en alle red flags negeren.quote:
Elke week twee keer oog in oog, hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:01 schreef JDB94 het volgende:
Valt me ook op dat we dit jaar geen ene fluit te zeggen hebben qua stemming voor dingen anders dan de nominatie
Te ingewikkeld verhaal voor mij, ik heb gelukkig ook geen TikTokquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
We hebben het hier over delusional – delulu – zijn. Oftewel: het leiden aan waanbeelden. Hoewel deze term niet exclusief gender-specifiek is, heeft TikTok het voornamelijk over delulu girls. Het gaat om jonge vrouwen die hun naïviteit omarmen tijdens het daten, hun situatie romantiseren en alle red flags negeren.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mike voetsWat een zelfingenomen gladjakker was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Elke week twee keer oog in oog, hoor!
Dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
Bij aanvang werd gezegd dat we op woensdag en zondag om 5 uur " oog in oog" met de kandidaten zouden staan.quote:
Ja idd..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bij aanvang werd gezegd dat we op woensdag en zondag om 5 uur " oog in oog" met de kandidaten zouden staan.
Woensdag en vrijdag toch, waren twee dagen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bij aanvang werd gezegd dat we op woensdag en zondag om 5 uur " oog in oog" met de kandidaten zouden staan.
wie, noem gerust namen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef lojanda het volgende:
Waarom lopen die mannen daar de hele tijd te schijtenzo onbeschoft en ook zo’n afknapper
Ja idd!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was hij toch waarvan zijn gebit doormidden brak in het huis en dagen zonder tanden liep
Komt door het gesprek van vanmiddag tussen Ashley, Tom en Glenn, over wie scheten laat en hoe, ook over de vriend van Ash, Bart. Ze hadden de grootste lol, en lieten er een paarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:06 schreef lojanda het volgende:
Waarom lopen die mannen daar de hele tijd te schijtenzo onbeschoft en ook zo’n afknapper
Ow, in de studio naast sjerrel en Taat, die haar daarna verwachtingsvol aankijken...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als ariana eruit gaat vanavond krijgen ze to h een filmpje met terugblikken zouden dat beelden zijn dat ze constant over Tom zwijmelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |