quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zullen wij dan een maskertje doen @:ledn81 ??
Jij was toch Danny fan ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
Okee okee... ik moet nog eten![]()
Ik begin Karen een stomme trut te vinden.
Jouw PI maakt alles wat je zegt een beetje ongeloofwaardig, maar goed hij wordt door mensen verkeerd gebruiktquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou fan.
Ik vind het een goeie kerel. En Randy ook. En Glenn.
Ikke niet. Die heeft tenminste nogal eens plezier, beter dan dat stuk chagrijn met die pruik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Rhosyn het volgende:
Okee okee... ik moet nog eten![]()
Ik begin Karen een stomme trut te vinden.
PI wat is dat?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jouw PI maakt alles wat je zegt een beetje ongeloofwaardig, maar goed hij wordt door mensen verkeerd gebruikt
Karen is leukquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet. Die heeft tenminste nogal eens plezier, beter dan dat stuk chagrijn met die pruik.
Dilano zijn shirt is weer kwijtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Hallo is er nog wat gebeurd de afgelopen paar uur?
Ach jeetje, moeten we een t-shirt over het hek gooien?quote:
Nu al?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
Drie dames zitten al weer aan de poeder tafel
Maar je geeft wel elke keer signalen af en je hugged haar ook STEEDSquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh en over dat wandelen morgen in de tuin. Ik kan dan niet
Ja meestal zijn ze wel een uur bezig en dan nog omkledenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Stream 2 weer eens geen geluid
Lekker meekuppen met 600 aanslagen per secondequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef ledn81 het volgende:
Stucen met de livestreamers is begonnen![]()
[ afbeelding ]
Ariana is nog dieper gezakt ! Volgens haar heeft Tom nú bindingsangstquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
Hallo is er nog wat gebeurd de afgelopen paar uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |