Nou dat doen ze nu niet alleen vandaag.. dat doen ze al van zowat de eerste dag. Je hoort continu die meiden vragen wie er een puf heeft gelaten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt door het gesprek van vanmiddag tussen Ashley, Tom en Glenn, over wie scheten laat en hoe, ook over de vriend van Ash, Bart. Ze hadden de grootste lol, en lieten er een paar
het ziet echt niet uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heel erg, die beugels staan open aan de onderkant..sluit helemaal niet mooi aan
Omdat het veel te klein isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Heel erg, die beugels staan open aan de onderkant..sluit helemaal niet mooi aan
we willen springers zienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:03 schreef Lovely het volgende:
Tieten blijven niet goed zitten in het jurkje
Nou liever nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:03 schreef Lillibet het volgende:
[..]
we willen springers zien
ohh ze filmen haar nu van onder naar boven
Nou ik ben er klaar meequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ze wil nog niet gaan, ze heeft nog een verhaal te vertellen
Volgens mij is ze vanaf dag 1 al verhaaltjes aan het vertellen..
Eh, wat was dat ook al weer met slapende honden?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop niet dat iemand dit in het Scanman topic zet![]()
Oepsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eh, wat was dat ook al weer met slapende honden?
Je ziet heul nietsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop niet dat iemand dit in het Scanman topic zet![]()
en wij willen nog tarrotkaarten zienquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ze wil nog niet gaan, ze heeft nog een verhaal te vertellen
Volgens mij is ze vanaf dag 1 al verhaaltjes aan het vertellen..
OMGquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:09 schreef Ireth het volgende:
Zelfs die boobs proberen te ontsnappen bij haar vandaan...
[ afbeelding ]
exit, ligt ook in in lijn met de polls/sentiment wat mij betreft #calleditquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Stream 1 veel gefocust op Ariana en stream 2 veel gefocust op Doriana..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |