Wat normaal en niet-grensoverschrijdend is, is geen vast objectief gegeven. Sommige mensen zijn te makkelijk geraakt en moeten dus niet in zo'n omgeving werken omdat ze elke vorm van stevige feedback als een aanval op hun persoon opvatten.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is je reinste bullshit (no pun) natuurlijk. Je dient in élke situatie normaal en NIET grensoverschrijdend met elkaar om te gaan. Lukt je dat niet, dan is dat jou aan te rekenen en niet jouw slachtoffer(s).
Zelfde denkfout als ze bij de o.a. NPO maakten.
Zeker als je nog nooit een dergelijke functie hebt gehadquote:Op maandag 5 februari 2024 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vettel is een prima vent maar er komt wel wat meer bij kijken om RBR te runnen.
Het teentjes, hahahaquote:Op maandag 5 februari 2024 15:46 schreef Netsplitter het volgende:
Een of andere millennial zal wel op het teentjes getrapt zijn omdat het niet goed presteerde.
Of het is gewoon wel serieus…quote:Op maandag 5 februari 2024 15:46 schreef Netsplitter het volgende:
Een of andere millennial zal wel op het teentjes getrapt zijn omdat het niet goed presteerde.
Nu weet ik dat auto reveal topic kan sluitenquote:
Een grens is een grensquote:Op maandag 5 februari 2024 15:46 schreef Netsplitter het volgende:
Sorryquote:Op maandag 5 februari 2024 15:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu weet ik dat auto reveal topic kan sluiten
We weten het niet, dus elke speculatie is zinloos.quote:
Als ik op Google maps kijk dan valt dat wel mee. Allemaal stippellijntjes bij zogenaamde grenzen.quote:
Niet om het een of ander, maar millennials zijn inmiddels 40quote:Op maandag 5 februari 2024 15:46 schreef Netsplitter het volgende:
hebben ze ook nog steeds tenen omquote:Op maandag 5 februari 2024 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar millennials zijn inmiddels 40
Je bedoelt gen-z. Millennials zijn niet zulke jankerds.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel millenials pikken het niet als er tegen ze wordt geschreeuwd. Is dat dus gewoon terecht.
#trotsopmijngeneratie.
Ik ben nog uit de tijd van "we take the one with the big tits" dat werkte wel zo makkelijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:36 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Je bedoelt gen-z. Millennials zijn niet zulke jankerds.
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel millenials pikken het niet als er tegen ze wordt geschreeuwd. Is dat dus gewoon terecht.
#trotsopmijngeneratie.
Tegenwoordig weet je geeneens meer welk geslacht ze zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd van "we take the one with the big tits" dat werkte wel zo makkelijk.
En een onbepaalde grens is geen grens.quote:
Jeetje, wat zwart-wit en ongenuanceerd. @BehoorlijkKritisch bedoelt ermee te zeggen dat werkcultuurtjes nou eenmaal van elkaar verschillen. Als jij 20 jaar bij een of andere stichting zonder winstoogmerk hebt gewerkt en ineens in een winnaars mentaliteit/cultuurtje gegooid wordt, dan kan het zomaar zijn dat jij denkt dat iets grensoverschrijdend is, terwijl dat voor het winnaarscultuurtje normaal is.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je dient in élke situatie normaal en NIET grensoverschrijdend met elkaar om te gaan.
quote:Op maandag 5 februari 2024 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat normaal en niet-grensoverschrijdend is, is geen vast objectief gegeven. Sommige mensen zijn te makkelijk geraakt en moeten dus niet in zo'n omgeving werken omdat ze elke vorm van stevige feedback als een aanval op hun persoon opvatten.
En omdat we de feiten van deze situatie niet kennen, weten we dus ook niet of dat aan de orde is.
Leuk hoe dit perspectief iedere 10 jaar weer verschuift.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:36 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Je bedoelt gen-z. Millennials zijn niet zulke jankerds.
Het is gewoon nog triester gesteld met de volgende generatie, nou niet gaan doen alsof de kritiek onterecht wasquote:Op maandag 5 februari 2024 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Leuk hoe dit perspectief iedere 10 jaar weer verschuift.
Ik weet nog hoe wij millennials 10-15 jaar geleden de sneeuwvlokjes generatie waren; niks gewend, té beschermd opgevoed en hoe we niet zonder onze helikopter ouders zouden kunnen.
Fast forward 15 jaar en we zijn ineens geen jankerds meer, echte doorzetters.
Dat winnaarscultuurtje is niet normaal.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Jeetje, wat zwart-wit en ongenuanceerd. @:BehoorlijkKritisch bedoelt ermee te zeggen dat werkcultuurtjes nou eenmaal van elkaar verschillen. Als jij 20 jaar bij een of andere stichting zonder winstoogmerk hebt gewerkt en ineens in een winnaars mentaliteit/cultuurtje gegooid wordt, dan kan het zomaar zijn dat jij denkt dat iets grensoverschrijdend is, terwijl dat voor het winnaarscultuurtje normaal is.
oke boomerquote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Overigens denk ik dat jullie nog steeds het dieptepunt waren, maar dat ter zijde.
Vind jij.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat winnaarscultuurtje is niet normaal.
Hij is kennelijk jongerquote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon nog triester gesteld met de volgende generatie, nou niet gaan doen alsof de kritiek onterecht was
Grgr, iemand van die volgende generatie.
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Overigens denk ik dat jullie nog steeds het dieptepunt waren, maar dat ter zijde.
Elke bron zegt wat anders, ik hoor gewoon nergens bij.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Nattekat, je bent een late Millenial.
Welkom bij de club!
Dat ligt er aan hoe het zich uit. Bij de NPO is het onderzocht en was het niet normaal. Wat er bij RB aan de hand is weten we niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En iedereen vindt dat wel prettig eigenlijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke bron zegt wat anders, ik hoor gewoon nergens bij.
Je complimentary driekwartsbroek, felgekleurd Gsus t-shirt, Oakley en Breezertje liggen bij de ingang klaar!quote:Op maandag 5 februari 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je complimentary driekwartsbroek, felgekleurd Gsus t-shirt, Oakley en Breezertje liggen bij de ingang klaar!
Praat eens gewoon Nederlands.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je complimentary driekwartsbroek, felgekleurd Gsus t-shirt, Oakley en Breezertje liggen bij de ingang klaar!
Dat ligt eraan wat het gedrag is. Gedrag zoals Matthijs van Nieuwkerk had bij DWDD ging te ver, ook voor die winnaarscultuur.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Jeetje, wat zwart-wit en ongenuanceerd. @:BehoorlijkKritisch bedoelt ermee te zeggen dat werkcultuurtjes nou eenmaal van elkaar verschillen. Als jij 20 jaar bij een of andere stichting zonder winstoogmerk hebt gewerkt en ineens in een winnaars mentaliteit/cultuurtje gegooid wordt, dan kan het zomaar zijn dat jij denkt dat iets grensoverschrijdend is, terwijl dat voor het winnaarscultuurtje normaal is.
Haha, zelfs ik ben nog een Millennial volgens dit schema. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Nattekat, je bent een late Millenial.
Welkom bij de club!
Aanvullingquote:Op maandag 5 februari 2024 17:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat het gedrag is. Gedrag zoals Matthijs van Nieuwkerk had bij DWDD ging te ver, ook voor die winnaarscultuur.
Iemand goed de waarheid zeggen, zonder over te gaan in geschreeuw en gescheld, intimidatie, vernedering, bedreigingen (fysiek of anderszins) of daadwerkelijk fysiek worden is daarentegen prima.
quote:Gegen den Briten wurden interne Ermittlungen aufgenommen - weil Horner angeblich Fotos an eine Mitarbeiterin geschickt haben soll. Bei dem österreichischen Rennstall wird von ,,grenzüberschreitendem Verhalten" gesprochen.
quote:
Wtf...quote:
Dat zou dan in lijn zijn met wat Bild nu zegt (dat het een Overmarsje is).quote:Op maandag 5 februari 2024 18:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Iemand naar die podcast geluisterd?
Maar waarom dan zo hard ontkennen? Als er bewijs is.... of hij wordt erin geluisd?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zou dan in lijn zijn met wat Bild nu zegt (dat het een Overmarsje is).
AI? Deepfake?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar waarom dan zo hard ontkennen? Als er bewijs is.... of hij wordt erin geluisd?
Zo hard ontkennen omdat dit einde carrière zou zijn, of omdat die wil betwisten dat het ongevraagd ofzo is.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar waarom dan zo hard ontkennen? Als er bewijs is.... of hij wordt erin geluisd?
Ik ben heel benieuwd. Als hij echt over de schreef is gegaan, dan moet hij gestraft worden. Maar als blijkt dat dit een frame is, dan mag er geen medelijden zijn met diegene die het gedaan heeft.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat onderzoek is wel erg snel afgerond danquote:
Damn, that escalates quickly. Heeft Marko het nummer van Gunther Steiner nog ergens?quote:
Betekent schrijf je met een t, ongeletterde klapmongool.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat betekend dat? Hoe doe je dat precies?
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder schreeuwen en schelden zei @Starflyerquote:Op maandag 5 februari 2024 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betekent schrijf je met een t, ongeletterde klapmongool.
Nou ja, zo dus.
Het is inderdaad vrij snel bewezen, zou je denken. Beetje raar om erover te liegen dan.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Spoofing bestaat natuurlijk, dus als hij blijft ontkennen, lijkt me dat ze wel ff moeten uitzoeken of dat hier aan de hand is. De man is natuurlijk niet bij iedereen populair.quote:
Dit voelt voor mij aan als samenspannen tegen een andere user en daarbij niet nadenken wat dat eventueel met zijn gevoel doet. Dit maakt mij gevoelsmatig namelijk tamelijk klein en daarbij ervaar ik een stuk psychische intimidatie.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zonder schreeuwen en schelden zei @:Starflyer![]()
Verder wel eens
Misschien moet je niet een vergelijking maken met iemand waar de helft hier nooit van gehoord heeftquote:Op maandag 5 februari 2024 19:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
Grootste overeenkomt met Overmars is nog wel dat je een heel bedrijf er potentieel mee naar de mieter helpt.
In nieuwe contracten zou een club of team of whatever, moeten zetten dat een persoon enorme boetes moet betalen in geval van over de schreef gaan.
Hehe, als men even googled zal men rap de overeenkomsten leren kennen en tevens weten wat een potentieel gezeik het geven zal.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet je niet een vergelijking maken met iemand waar de helft hier nooit van gehoord heeft
Waarom ging Jay-Z vreemd terwijl hij Beyonce thuis op de bank had zitten, waarom kon Beckham 'm niet in z'n broek houden terwijl 'ie ook een Spice Girl had, of Pique met Shakira, of Tony Parker die Eva Longoria had.. etc etc etc...quote:Op maandag 5 februari 2024 19:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Gaat dat gezeur hier nu ook al beginnen. Laten we eerlijk zijn: de wereld zit vol met dames die zich omhoog geneukt hebben en sinds me too en grensoverschrijdend gedrag een ding is geld ruiken.
Waarom de fuck zou Horner als je over Geri Halliwel heen mag gaan..... die er nog best goed uit ziet voor haar leeftijd.
Je wilt de lul van Horner zien?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar dat zogenaamde bewijs.
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je wilt de lul van Horner zien?
Je was me voor.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou neequote:Op maandag 5 februari 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ben jij soms het slachtoffer?quote:
Eerder zoiets?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betekent schrijf je met een t, ongeletterde klapmongool. Misschien moet je je schoolgeld terugvragen.
Nou ja, zo dus.
Je mist een puntje aan het eind van je gecorrigeerde zin.quote:
Klopt! Is nu aangepast.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je mist een puntje aan het eind van je gecorrigeerde zin.
Oh, de ironie, heurlijk.
HornyBadger1973quote:Op maandag 5 februari 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben jij soms het slachtoffer?
Dan moet je niet bij sales van waar dan ook gaan werken. Zo'n beetje elke sales afdeling van elk bedrijf waar ik ooit gewerkt heb heeft die cultuur op sales.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat een cultuur al tig jaar bestaat, betekent toch niet meteen dat het goed is?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:27 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij sales van waar dan ook gaan werken. Zo'n beetje elke sales afdeling van elk bedrijf waar ik ooit gewerkt heb heeft die cultuur op sales.
Ik vond het vorige format beter.quote:
Foute meningquote:Op maandag 5 februari 2024 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond het vorige format beter.
Tja, bij Horner heb ik dit gevoel ook wel, eigenlijk. Vooral ook omdat de cultuur bij RBR toch heel anders is (schijnbaar, volgens de verhalen en filmpjes) dan bij zo'n ouwe-jongens-krentenbrood-voetbalclub. Zou verwachten dat Horner zich er bewust van zou zijn dat zulk gedrag absoluut niet oké is en dat het hem in grote problemen zou brengen.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:34 schreef Zorro het volgende:
Ik kan het moeilijk geloven dat Horner dat doet. Niet vanwege "ja maar hij heeft Geri toch" en zo. maar omdat je zou denken dat zo iemand slim genog is om geen dingen te doen die dan zulk makkelijk bewijs achterlaten.
Maar ja dat geldt ook voor Overmars.
Serieus?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Gaat dat gezeur hier nu ook al beginnen. Laten we eerlijk zijn: de wereld zit vol met dames die zich omhoog geneukt hebben en sinds me too en grensoverschrijdend gedrag een ding is geld ruiken.
Waarom de fuck zou Horner als je over Geri Halliwel heen mag gaan..... die er nog best goed uit ziet voor haar leeftijd.
Het verloop van het weekend is nu wel wat natuurlijker, m.i., maar ik geloof niet dat ik ooit fan wordt van de sprints.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:50 schreef Marcoss het volgende:
Er wordt gehusseld met de volgorde, maar heel veel wijzigt er toch ook niet?
Mods kunnen wel eens van mening verschillenquote:
Het zijn net mensen!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mods kunnen wel eens van mening verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |