Nou neequote:Op maandag 5 februari 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je wilt de lul van Horner zien?
Ben jij soms het slachtoffer?quote:
Eerder zoiets?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betekent schrijf je met een t, ongeletterde klapmongool. Misschien moet je je schoolgeld terugvragen.
Nou ja, zo dus.
Je mist een puntje aan het eind van je gecorrigeerde zin.quote:
Klopt! Is nu aangepast.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je mist een puntje aan het eind van je gecorrigeerde zin.
Oh, de ironie, heurlijk.
HornyBadger1973quote:Op maandag 5 februari 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben jij soms het slachtoffer?
Dan moet je niet bij sales van waar dan ook gaan werken. Zo'n beetje elke sales afdeling van elk bedrijf waar ik ooit gewerkt heb heeft die cultuur op sales.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat winnaarscultuurtje is niet normaal.
Maar dat een cultuur al tig jaar bestaat, betekent toch niet meteen dat het goed is?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:27 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij sales van waar dan ook gaan werken. Zo'n beetje elke sales afdeling van elk bedrijf waar ik ooit gewerkt heb heeft die cultuur op sales.
Ik vond het vorige format beter.quote:
Foute meningquote:Op maandag 5 februari 2024 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond het vorige format beter.
Tja, bij Horner heb ik dit gevoel ook wel, eigenlijk. Vooral ook omdat de cultuur bij RBR toch heel anders is (schijnbaar, volgens de verhalen en filmpjes) dan bij zo'n ouwe-jongens-krentenbrood-voetbalclub. Zou verwachten dat Horner zich er bewust van zou zijn dat zulk gedrag absoluut niet oké is en dat het hem in grote problemen zou brengen.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:34 schreef Zorro het volgende:
Ik kan het moeilijk geloven dat Horner dat doet. Niet vanwege "ja maar hij heeft Geri toch" en zo. maar omdat je zou denken dat zo iemand slim genog is om geen dingen te doen die dan zulk makkelijk bewijs achterlaten.
Maar ja dat geldt ook voor Overmars.
Serieus?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Gaat dat gezeur hier nu ook al beginnen. Laten we eerlijk zijn: de wereld zit vol met dames die zich omhoog geneukt hebben en sinds me too en grensoverschrijdend gedrag een ding is geld ruiken.
Waarom de fuck zou Horner als je over Geri Halliwel heen mag gaan..... die er nog best goed uit ziet voor haar leeftijd.
Het verloop van het weekend is nu wel wat natuurlijker, m.i., maar ik geloof niet dat ik ooit fan wordt van de sprints.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:50 schreef Marcoss het volgende:
Er wordt gehusseld met de volgorde, maar heel veel wijzigt er toch ook niet?
Mods kunnen wel eens van mening verschillenquote:
Het zijn net mensen!quote:Op maandag 5 februari 2024 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mods kunnen wel eens van mening verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |