AI? Deepfake?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar waarom dan zo hard ontkennen? Als er bewijs is.... of hij wordt erin geluisd?
Zo hard ontkennen omdat dit einde carrière zou zijn, of omdat die wil betwisten dat het ongevraagd ofzo is.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar waarom dan zo hard ontkennen? Als er bewijs is.... of hij wordt erin geluisd?
Ik ben heel benieuwd. Als hij echt over de schreef is gegaan, dan moet hij gestraft worden. Maar als blijkt dat dit een frame is, dan mag er geen medelijden zijn met diegene die het gedaan heeft.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat onderzoek is wel erg snel afgerond danquote:
Damn, that escalates quickly. Heeft Marko het nummer van Gunther Steiner nog ergens?quote:
Betekent schrijf je met een t, ongeletterde klapmongool.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat betekend dat? Hoe doe je dat precies?
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke bron zegt wat anders, ik hoor gewoon nergens bij.
Zonder schreeuwen en schelden zei @Starflyerquote:Op maandag 5 februari 2024 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betekent schrijf je met een t, ongeletterde klapmongool.
Nou ja, zo dus.
Het is inderdaad vrij snel bewezen, zou je denken. Beetje raar om erover te liegen dan.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Spoofing bestaat natuurlijk, dus als hij blijft ontkennen, lijkt me dat ze wel ff moeten uitzoeken of dat hier aan de hand is. De man is natuurlijk niet bij iedereen populair.quote:
Dit voelt voor mij aan als samenspannen tegen een andere user en daarbij niet nadenken wat dat eventueel met zijn gevoel doet. Dit maakt mij gevoelsmatig namelijk tamelijk klein en daarbij ervaar ik een stuk psychische intimidatie.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zonder schreeuwen en schelden zei @:Starflyer![]()
Verder wel eens
Misschien moet je niet een vergelijking maken met iemand waar de helft hier nooit van gehoord heeftquote:Op maandag 5 februari 2024 19:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
Grootste overeenkomt met Overmars is nog wel dat je een heel bedrijf er potentieel mee naar de mieter helpt.
In nieuwe contracten zou een club of team of whatever, moeten zetten dat een persoon enorme boetes moet betalen in geval van over de schreef gaan.
Hehe, als men even googled zal men rap de overeenkomsten leren kennen en tevens weten wat een potentieel gezeik het geven zal.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien moet je niet een vergelijking maken met iemand waar de helft hier nooit van gehoord heeft
Waarom ging Jay-Z vreemd terwijl hij Beyonce thuis op de bank had zitten, waarom kon Beckham 'm niet in z'n broek houden terwijl 'ie ook een Spice Girl had, of Pique met Shakira, of Tony Parker die Eva Longoria had.. etc etc etc...quote:Op maandag 5 februari 2024 19:05 schreef Donderkonijn het volgende:
Gaat dat gezeur hier nu ook al beginnen. Laten we eerlijk zijn: de wereld zit vol met dames die zich omhoog geneukt hebben en sinds me too en grensoverschrijdend gedrag een ding is geld ruiken.
Waarom de fuck zou Horner als je over Geri Halliwel heen mag gaan..... die er nog best goed uit ziet voor haar leeftijd.
Je wilt de lul van Horner zien?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar dat zogenaamde bewijs.
quote:Op maandag 5 februari 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je wilt de lul van Horner zien?
Je was me voor.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je wilt de lul van Horner zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |