oke boomerquote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Overigens denk ik dat jullie nog steeds het dieptepunt waren, maar dat ter zijde.
Vind jij.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat winnaarscultuurtje is niet normaal.
Hij is kennelijk jongerquote:
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon nog triester gesteld met de volgende generatie, nou niet gaan doen alsof de kritiek onterecht was
Grgr, iemand van die volgende generatie.
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Overigens denk ik dat jullie nog steeds het dieptepunt waren, maar dat ter zijde.
Elke bron zegt wat anders, ik hoor gewoon nergens bij.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Nattekat, je bent een late Millenial.
Welkom bij de club!
Dat ligt er aan hoe het zich uit. Bij de NPO is het onderzocht en was het niet normaal. Wat er bij RB aan de hand is weten we niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat winnaarscultuurtje is niet normaal.
En iedereen vindt dat wel prettig eigenlijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke bron zegt wat anders, ik hoor gewoon nergens bij.
Je complimentary driekwartsbroek, felgekleurd Gsus t-shirt, Oakley en Breezertje liggen bij de ingang klaar!quote:Op maandag 5 februari 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke bron zegt wat anders, ik hoor gewoon nergens bij.
quote:Op maandag 5 februari 2024 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je complimentary driekwartsbroek, felgekleurd Gsus t-shirt, Oakley en Breezertje liggen bij de ingang klaar!
Praat eens gewoon Nederlands.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je complimentary driekwartsbroek, felgekleurd Gsus t-shirt, Oakley en Breezertje liggen bij de ingang klaar!
Dat ligt eraan wat het gedrag is. Gedrag zoals Matthijs van Nieuwkerk had bij DWDD ging te ver, ook voor die winnaarscultuur.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Jeetje, wat zwart-wit en ongenuanceerd. @:BehoorlijkKritisch bedoelt ermee te zeggen dat werkcultuurtjes nou eenmaal van elkaar verschillen. Als jij 20 jaar bij een of andere stichting zonder winstoogmerk hebt gewerkt en ineens in een winnaars mentaliteit/cultuurtje gegooid wordt, dan kan het zomaar zijn dat jij denkt dat iets grensoverschrijdend is, terwijl dat voor het winnaarscultuurtje normaal is.
Haha, zelfs ik ben nog een Millennial volgens dit schema. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd @:Nattekat, je bent een late Millenial.
Welkom bij de club!
Aanvullingquote:Op maandag 5 februari 2024 17:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat het gedrag is. Gedrag zoals Matthijs van Nieuwkerk had bij DWDD ging te ver, ook voor die winnaarscultuur.
Iemand goed de waarheid zeggen, zonder over te gaan in geschreeuw en gescheld, intimidatie, vernedering, bedreigingen (fysiek of anderszins) of daadwerkelijk fysiek worden is daarentegen prima.
quote:Gegen den Briten wurden interne Ermittlungen aufgenommen - weil Horner angeblich Fotos an eine Mitarbeiterin geschickt haben soll. Bei dem sterreichischen Rennstall wird von ,,grenzberschreitendem Verhalten" gesprochen.
quote:
Wtf...quote:
Dat zou dan in lijn zijn met wat Bild nu zegt (dat het een Overmarsje is).quote:Op maandag 5 februari 2024 18:09 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Iemand naar die podcast geluisterd?
Maar waarom dan zo hard ontkennen? Als er bewijs is.... of hij wordt erin geluisd?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zou dan in lijn zijn met wat Bild nu zegt (dat het een Overmarsje is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |