Christian Horny !quote:Op maandag 5 februari 2024 14:28 schreef streamjohan het volgende:
Geschokt door aantijging naar Horner.
Dan komt Vettelquote:Op maandag 5 februari 2024 15:03 schreef Newone82 het volgende:
Stel je voor dat Horner zijn biezen kan pakken de komende maanden. Dan zeg ik, bye bye WWDC Max dit jaar. Zijn 4 belangrijke kopmensen voor het succes bij Red Bull. Horner, Newey, Marko en offcourse Max.
Valt 1 dobbelsteen weg, weg succes.
Kan je nog zo een dominante wagen hebben. Ai, hoop echt dat het met een sisser afloopt. Kan anders belangrijk zijn voor Max zijn verdere loopbaan.
Maar ja, wie moet dan een klacht indienen?quote:Op maandag 5 februari 2024 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook grensoverschrijdend maar blijkbaar gewoon geaccepteerd.
Bosequote:Op maandag 5 februari 2024 15:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, wie moet dan een klacht indienen?
Als Horny uitvalt , en Marko zit ook op de schopstoel en hij moet nog beetje leren zal het een serieuzen optie zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zie ik zo’n rol op termijn wel krijgen, maar zo snel wil hij dat zelf vast ook niet
Lijkt me niet, zie ik eerder iemand als Wheatley dat doen.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Als Horny uitvalt , en Marko zit ook op de schopstoel en hij moet nog beetje leren zal het een serieuzen optie zijn.
Dit was niet tegen een ander gerichtquote:Op maandag 5 februari 2024 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook grensoverschrijdend maar blijkbaar gewoon geaccepteerd.
Masi?quote:Op maandag 5 februari 2024 15:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit was niet tegen een ander gericht
Dus hij heeft liever een superieure auto en een zwakke teamgenoot? Tjonge, dat had ik nou nooit achter hem gezocht.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mercedes had misschien wat meer loyaliteit verwacht van Hamilton en gezien z'n leeftijd is jaarlijks 1+1 verlengen ook geen hele vreemde optie vanuit het team gezien.
Hamilton is al 2 jaar ontevreden met de auto en met de opvolging van z'n input (voorzover dat mogelijk is) plus dat ze Russell in de andere auto hebben gezet tegen zijn wens, hij had liever Bottas behouden.
Hoezo? Red Bull wil hem helemaal niet. Ferrari haalt een nummer 1 binnen ook al blijkt het qua snelheid een nummer 2. Dan haal je alleen maar een probleem binnen. Als ze denken dat ze 1 of 2 tienden extra op Leclerc kopen voor al dat geld dan vraag ik me af of ze SkyF1 de scouting laten doen.quote:Al die factoren hebben hem gewoon doen uitkijken naar een andere mogelijkheid, Red Bull is onmogelijk ook vanwege z'n salariseisen, Ferrari heeft daar wat minder moeite mee.
Hamilton voor Sainz is een no brainer als geld geen rol speelt, ik denk dat ze het zelfs gedaan hadden als Sainz nog een contract zou hebben voor 2025.
Kan maar beide heren horny en marko zijn behoorlijk vettel gecharmeerd, vettel flirt een beetje met Mercedes door het vertrek van Hamilton. Ze willen niet dat Vettel naar Mercedes gaat , en als teambaas kan die af en toe een race skippen etc.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, zie ik eerder iemand als Wheatley dat doen.
Dat hij het niet eens was met de beslissing van Masi was wel duidelijk, maar tegen Masi bleef het bij "No, Mikey, no!"quote:
Vettel is een prima vent maar er komt wel wat meer bij kijken om RBR te runnen.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan maar beide heren horny en marko zijn behoorlijk vettel gecharmeerd, vettel flirt een beetje met Mercedes door het vertrek van Hamilton. Ze willen niet dat Vettel naar Mercedes gaat , en als teambaas kan die af en toe een race skippen etc.
Als baas je bureau door midden slaan is intimiderend, voor mij verder geen punt dat hij het doet maar het afdoen als niets is ook onzin.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat hij het niet eens was met de beslissing van Masi was wel duidelijk, maar tegen Masi bleef het bij "No, Mikey, no!"
Dat hij zich daarna zo afreageert is niet in persoon tegen Masi gericht.
Ik denk ook niet dat het simpel isquote:Op maandag 5 februari 2024 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vettel is een prima vent maar er komt wel wat meer bij kijken om RBR te runnen.
Ook dat, ik zie Vettel in de toekomst wel iets doen als Lauda of Marko bij Red Bull, als hij daar zin in heeft tenminste.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het simpel iszeker niet als er dus dit soort werksfeer is , maar goed eerst het onderzoek maar afwachten voor we Horny veroordelen. Seizoen nog niet begonnen en al genoeg gedoe dit jaar!
Niet met Ginger Spicequote:
Zie de Facebook pagina van NOS Sportquote:Op maandag 5 februari 2024 13:44 schreef franklop het volgende:
inb4 mensen die roepen dat de beschuldigingen vanuit Mercedes komen
Hebben we apart topic voor.quote:
Hoe reageert #TeamLH erop?quote:Op maandag 5 februari 2024 15:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zie de Facebook pagina van NOS Sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |