Ik denk dat de grootste dreiging van McLaren komt dit seizoen.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk ook dat Lewis een grotere kans heeft op een 8ste titel als hij bij Mercedes blijft. Maar zijn overstap kan inderdaad wel voor wat leuke, onverwachte ontwikkelingen zorgen (ergens ruim achter ene Max V. met zijn Red Bull).
Ik gun een ander (Ferrari en Sainz) zeker heel veel!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zou nu de oorzaak zijn van het hopen/tentoonspreiden van dit soort eigenaardige scenario's waaruit blijkt dat mensen een ander niks gunnen 🤔
Sainz zoekt nog een plekjequote:Op zondag 4 februari 2024 12:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
1 heel duidelijk zwak punt: Perez
Ik ookquote:Op zondag 4 februari 2024 21:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk ook dat Lewis een grotere kans heeft op een 8ste titel als hij bij Mercedes blijft. Maar zijn overstap kan inderdaad wel voor wat leuke, onverwachte ontwikkelingen zorgen (ergens ruim achter ene Max V. met zijn Red Bull).
Daar zit een kern van waarheid in, het grote twistpunt lijkt te zijn dat Wolff het niet zag zitten om Hamilton (vorig jaar) een contract voor meer dan 2 jaar te geven.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:28 schreef wdn het volgende:
Ik ookOverstap vind ik echt vreemd als kampioen worden de reden is
Ik denk eerder dat Mercedes genoeg had van hem.
Ik denk ook dat dat het twistpunt is. Mercedes heeft geen vertrouwen in Lewis voor de lange termijn. Wat logisch is, want de man is bijna 40 jaar oud. Maar Lewis zelf wil blijkbaar nog wel even door en kijkt daarbij waarschijnlijk ook naar Alonso, die dit jaar 43 wordt en afgelopen jaar een van z'n beste seizoenen reed.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in, het grote twistpunt lijkt te zijn dat Wolff het niet zag zitten om Hamilton (vorig jaar) een contract voor meer dan 2 jaar te geven.
Persoonlijk denk ik dat dit de juiste insteek van Mercedes was maar Hamilton ziet dat anders, die wilde meer dan die twee jaar.
Blijft altijd moeilijk, ik denk ook dat het beste er al een tijdje af is bij Hamilton, neemt niet weg dat hij nog races kan winnen maar kampioenschappen is weer wat anders.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in, het grote twistpunt lijkt te zijn dat Wolff het niet zag zitten om Hamilton (vorig jaar) een contract voor meer dan 2 jaar te geven.
Persoonlijk denk ik dat dit de juiste insteek van Mercedes was maar Hamilton ziet dat anders, die wilde meer dan die twee jaar.
Het hangt er een beetje vanaf welke mensen, ik heb er verder niets over gelezen trouwens.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
Het was een tussendoor bericht: hebben jullie meegekregen dat ook een aantal van het team van Ham over zijn naar Ferrari.
M.a.w. Mercedes ofwel Toto kan ook op zoek naar technische mensen.
En waar vindt hij die? Andere teams, solli procedure, uitverkoren vanuit de fabriek.
Of een ruildeal met ferrari.
Alhoewel als je hebt gezien hoe een zootje die ervan maken met stops etc. Poeh.
Nee, dat was een gerucht en zelfs niet eens dat maar meer speculatie. Er is nog niemand die met Hamilton mee gaat aangekondigd.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
Het was een tussendoor bericht: hebben jullie meegekregen dat ook een aantal van het team van Ham over zijn naar Ferrari.
M.a.w. Mercedes ofwel Toto kan ook op zoek naar technische mensen.
En waar vindt hij die? Andere teams, solli procedure, uitverkoren vanuit de fabriek.
Of een ruildeal met ferrari.
Alhoewel als je hebt gezien hoe een zootje die ervan maken met stops etc. Poeh.
En dan nog, de echte toppers zouden dan nu al een jaar op gardening leave moeten en met alle respect voor Mercedes, hebben ze wel echte toppers, ze modderen niet voor niets al 2 jaar lang.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat was een gerucht en zelfs niet eens dat maar meer speculatie. Er is nog niemand die met Hamilton mee gaat aangekondigd.
Alleen de tijdlijn is vreemdquote:Op maandag 5 februari 2024 11:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat het twistpunt is. Mercedes heeft geen vertrouwen in Lewis voor de lange termijn. Wat logisch is, want de man is bijna 40 jaar oud. Maar Lewis zelf wil blijkbaar nog wel even door en kijkt daarbij waarschijnlijk ook naar Alonso, die dit jaar 43 wordt en afgelopen jaar een van z'n beste seizoenen reed.
Ik denk dat dat de voornaamste reden is dat Hamilton bij andere teams ging polsen. Bij Red Bull kreeg-ie nul op het rekest, maar bij Ferrari zagen ze het blijkbaar wel zitten.
Mercedes had misschien wat meer loyaliteit verwacht van Hamilton en gezien z'n leeftijd is jaarlijks 1+1 verlengen ook geen hele vreemde optie vanuit het team gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen de tijdlijn is vreemd
In de zomer van 2023 kan hij geen deal met Ferrari en rbr) sluiten en paar maanden later, nadat hij met Mercedes voor 2024 en 2025 tot een deal gekomen is, Ferrari ineens wel interessant is.
Dan moet het voor Hamilton duidelijk geweest zijn dat hij in 2026 niet voor Mercedes zou kunnen rijden of Ferrari heeft eind 2023 geleerd dat Sainz sowieso per 2026 weg is waardoor Ferrari sowieso iemand voor 2026 zoekt.
Loic Serra is (al eerder) overgestapt. Die net als Hamilton het niet eens was met het size zero concept voor de sidepods. Begint in 2025 bij Ferrari.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat was een gerucht en zelfs niet eens dat maar meer speculatie. Er is nog niemand die met Hamilton mee gaat aangekondigd.
Dat denk ik ook. Red Bull zit met Max Verstappen in een extreme luxepositie, maar elk ander team zegt gretig ja wanneer Lewis Hamilton aanklopt.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamilton voor Sainz is een no brainer als geld geen rol speelt, ik denk dat ze het zelfs gedaan hadden als Sainz nog een contract zou hebben voor 2025.
Plus dat hij zijn ambassadeursschap niet kreeg voor $ 10 miljoen per jaar, meen ik. Bij Ferrari krijgt hij wel zoiets.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mercedes had misschien wat meer loyaliteit verwacht van Hamilton en gezien z'n leeftijd is jaarlijks 1+1 verlengen ook geen hele vreemde optie vanuit het team gezien.
Hamilton is al 2 jaar ontevreden met de auto en met de opvolging van z'n input (voorzover dat mogelijk is) plus dat ze Russell in de andere auto hebben gezet tegen zijn wens, hij had liever Bottas behouden.
Al die factoren hebben hem gewoon doen uitkijken naar een andere mogelijkheid, Red Bull is onmogelijk ook vanwege z'n salariseisen, Ferrari heeft daar wat minder moeite mee.
Hamilton voor Sainz is een no brainer als geld geen rol speelt, ik denk dat ze het zelfs gedaan hadden als Sainz nog een contract zou hebben voor 2025.
Hamilton was het er pas niet mee eens toen de auto een knakenbak bleek, dat is toch een verschil met Serra die dat geen goeie richting vond.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Loic Serra is (al eerder) overgestapt. Die net als Hamilton het niet eens was met het size zero concept voor de sidepods. Begint in 2025 bij Ferrari.
Multi-strat please confirm.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het om 3 jaar gaat. Waarom ze er zo vaag over zijn is wel raar.
'Red Bull are just a drinks company,' says revved-up Lewis Hamilton (2011)quote:Op maandag 5 februari 2024 12:48 schreef THEFXR het volgende:
wat had Lewis gezegd als het RB was geworden? kan je niet aankomen met "childhood dream"
quote:Op maandag 5 februari 2024 13:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaan ineens geruchten over een onderzoek naar grensoverschrijdend gedrag van Horner
Lijkt me sterk. Is een interne RBR-kwestie.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:44 schreef franklop het volgende:
inb4 mensen die roepen dat de beschuldigingen vanuit Mercedes komen
Nou ja, het is een onderzoek door Red Bull ingesteld, blijkbaar naar aanleiding van signalen die zij ontvingen. Logisch dat je dat serieus neemt als groot bedrijf. Binnen het hele concern is Christian Horner natuurlijk maar een kleine speler.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:45 schreef michiel_merk het volgende:
Spicy idd dat de CEO van RB dit naar buiten brengt
Er wordt in dit geval wel specifiek naar gevraagd door De Telegraaf. Het is niet alsof Mintzlaff zelf een persco heeft belegd.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:45 schreef michiel_merk het volgende:
Spicy idd dat de CEO van RB dit naar buiten brengt
Misschien eerst eens de resultaten van het onafhankelijke onderzoek afwachten?quote:Op maandag 5 februari 2024 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mega heftig nieuws dit zeg. Wat gaan de vervolgstappen zijn
🤨🤔quote:Op maandag 5 februari 2024 13:53 schreef Jane het volgende:
Wat mensen m.i. een beetje over het hoofd zien is dat Lewis van binnen een heel onzeker figuur
Als je zelf een Spice Girl thuis op de bank hebt zitten, waarom zou je dan nog je handjes laten wapperen richting anderen.quote:
Ik vind het ook wel een sterk verhaal maar deze materie ligt tegenwoordig zo gevoelig dat je als bedrijf wel een onderzoek moet instellen.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je zelf een Spice Girl thuis op de bank hebt zitten, waarom zou je dan nog je handjes laten wapperen richting anderen.
15.40 uur Williams en 20 uur Sauber.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:05 schreef nils7 het volgende:
Hoe laat zijn trouwens vandaag die twee presentaties?
quote:Op maandag 5 februari 2024 13:58 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk Red Bull Racing
Want?quote:Op maandag 5 februari 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voel ik me na een hele ochtend met meetings
De uitslag van het onafhankelijke onderzoek dat ze ingesteld hebben afwachten.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mega heftig nieuws dit zeg. Wat gaan de vervolgstappen zijn
Reputatieschade krijg je nooit meer ongedaan, ongeacht de uitkomst van dat onderzoek.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De uitslag van het onafhankelijke onderzoek dat ze ingesteld hebben afwachten.
Wat er ook uit gaat komen, dit blijft aan Horner kleven.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Irrelevant anno 2023.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
grensoverschrijdend gedrag is niet altijd seksueel grensoverschrijdend gedragquote:Op maandag 5 februari 2024 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je zelf een Spice Girl thuis op de bank hebt zitten, waarom zou je dan nog je handjes laten wapperen richting anderen.
En een (knappe) partner thuis hebben zitten belemmert ook niemand in vreemdgaan of sexueel grensoverschrijdend gedrag vertonen.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
grensoverschrijdend gedrag is niet altijd seksueel grensoverschrijdend gedrag
Dat zegt inderdaad niets maar grensoverschrijdend kan zoveel zijn en hoeft niet meteen seksueel te zijn omdat om een vrouw gaat.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En een (knappe) partner thuis hebben zitten belemmert ook niemand in vreemdgaan of sexueel grensoverschrijdend gedrag vertonen.
Bijzonder dat men dat in grote getale wel schijnt te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |