Nou nou nou! Beetje rustig hoor!quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:11 schreef Thorelf het volgende:
Vals wijf die Ronahi... Nawel de 2e.... 1e indruk is vaak goed!
Ze heeft wel gelijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:15 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nou nou nou! Beetje rustig hoor!
Wat heeft ze gedaan dan? Ik mag haar welquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:11 schreef Thorelf het volgende:
Vals wijf die Ronahi... Nawel de 2e.... 1e indruk is vaak goed!
dat mag....iedereen heeft zijn voorkeurquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan? Ik mag haar wel
Gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat mag....iedereen heeft zijn voorkeur
ik vermoed dat ze wachtliggen voor het alarmquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:27 schreef Xilia het volgende:
Waarom liggen hun met dekbed op de bank?
Oh dacht dat tijdens diner werd gezegd dat dat niet meer hoefde?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze wachtliggen voor het alarm
vanaf het begin vond ik haar niet zo leuk... het commentaar wat ze had over de voorraad in koelkast enz, tijdje daarna dacht ik ach ze valt wel mee... maar sinds dori in huis is ...roddelt ze veel en zegt dingen die niet waar zijn... en doet net alsof ze een lief en sociaal meisjes is maar in mijn ogen is ze vals en gemeen bezig nu!quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Waarom vind jij haar vals?
Ik heb maar weinig streams kunnen kijken de afgelopen dagen dus misschien heb ik een valse acte van haar gemist..
die drie op de bank hebben kort gefeliciteerd gezegd in het luchtledige, daar bleef het bijquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:31 schreef Xilia het volgende:
Nog 1 poging
Geen felicitaties voor Basiri om middernacht?
Die slaapt vast al , ze hadden het er eerder op de avond wel overquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:31 schreef Xilia het volgende:
Nog 1 poging
Raarrrrrr dusquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die drie op de bank hebben kort gefeliciteerd gezegd in het luchtledige, daar bleef het bij
maar is hij nog wakker dan?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:31 schreef Xilia het volgende:
Nog 1 poging
Ja daarom verbaast het me.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die slaapt vast al , ze hadden het er eerder op de avond wel over
nee heb hem al uren niet gezien op stream, als hij wakker zou zijn had hij vast wel op de bank erbij gezeten (vermoed ik)quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef Snoozey het volgende:
ik geloof ineens wel dat rohani 2 keer in de tieten van arian kneep
Geen idee, meestal is het feliciteren om middernach, misschien wilde hij dat niet?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef Snoozey het volgende:
ik geloof ineens wel dat rohani 2 keer in de tieten van arian kneep
Ik denk dat Glenn dan gesaved wordt door Dilano/Jimmy. Veilige keuze want ze kunnen als redenering zeggen dat hij de kans nog niet heeft gehad om zich te ontplooien.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:40 schreef Thorelf het volgende:
als het zo zou zijn dat de koppels alice/danny en Ashley / Glenn zijn waar op gestemd kan worden . dan weet ik het nog niet! daar zit niet echt iemand bij die ik graag zie gaan. kan zo 5 andere opnoemen die ik wel graag zie gaan!
Boeit mij die socials dit is gewoon leuk. Effe een beetje de bewoners doornemen en verder over niets.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:50 schreef ben34567 het volgende:
Ronahi en gezelschap krijgen veel haat nu op sociale media maar dit gesprek heeft het eerste typische BB sfeer van het seizoen voor mij.
Dat doen ze altijd dat is de bedoeling.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:23 schreef Mercedes. het volgende:
De gezelligheid is weg aan het gaan. Dat doet Big Brother erg goed dit jaar.
Huh, waarom?quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:40 schreef marky het volgende:
En ook in de woonkamer gaan de oogjes toe.
Ronahi is helemaal klaar met Tom. Tyron is helemaal klaar met Ariana.
Ondanks dat Tyron vermoed dat Ashley op hun heeft gestemd vind hij haar een topper 🙄
Doriana is bang voor morgen.
Ze zijn alle drie tevreden met een maand tot anderhalve maand verblijf in het huis. Ze zitten er niet zo heftig in. Lachen zich rot om de situatie waarin ze zich bevinden.
Tom slaapt niet naast Ronahi maar heeft zijn matras op de grond naast Ashley gelegd.
Dat vraag ik net al....zucht.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom is Ronahi ineens zo anti Tom? Wat heeft hij gedaan dat ze zo reageert?
Tja ze vindt zijn reacties te heftig te dominant naar haar toe. Ze heeft het gevoel dat ze niet met hem praten kan en dat ze elkaar niet begrijpen. Dat hij wel begrip vraagt voor zijn mening maar hij voor die van haar niet heeftquote:Op donderdag 1 februari 2024 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom is Ronahi ineens zo anti Tom? Wat heeft hij gedaan dat ze zo reageert?
Wow, je negeert mijn reactie. Dat is niet lief.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:48 schreef marky het volgende:
[..]
Tja ze vindt zijn reacties te heftig te dominant naar haar toe. Ze heeft het gevoel dat ze niet met hem praten kan en dat ze elkaar niet begrijpen. Dat hij wel begrip vraagt voor zijn mening maar hij voor die van haar niet heeft
Dit is wat ik uit de waterval aan woorden filter.
Ronahi wilde eigenlijk ook liever bij Tyron en Dori slapen maar durfde dat niet dus ik denk dat het wel moet ofzo.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn nu zijn matras daar neergelegd om gezellig te kletsen, maar ik vraag me af of hij daar mag blijven liggen. Ze moeten toch naast hun duopartner slapen?
Ik had het wel gelezen maar ik dacht jullie vragen beide het zelfde dus doe het in een keer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:50 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Wow, je negeert mijn reactie. Dat is niet lief.
Oké, je kunt ook 2 quotes meenemen in je reactie. Misschien vergeef ik het je.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen maar ik dach jullie vragen beide het zelfde dus doe het in een keer.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:53 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Oké, je kunt ook 2 quotes meenemen in je reactie. Misschien vergeef ik het je.
Tom, Glenn, Basri en Danny versta ik vaak lastig. De limburgse dames zijn het best te verstaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik Glenn ook wel een leuke vent vind, tot nu toe, maar versta hem soms wel slecht
Ze was veel leuker toen Doriana er nog niet in zatquote:Op donderdag 1 februari 2024 01:54 schreef Mercedes. het volgende:
Rohani is zo cute maar te veel met Doriana bezig.
Dat gebeurd alleen als ik het niet wil en niet als ik het wel wil.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:53 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Oké, je kunt ook 2 quotes meenemen in je reactie. Misschien vergeef ik het je.
Ja,dat is snel gekelderd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze was veel leuker toen Doriana er nog niet in zat
jammer dat sommigen zich door vriendschap zelf naar beneden halen, vond ik van Tyron ook, liep als een schoothondje achter Lenie aanquote:
Doriana en Rohani zijn de Jolien en Chiara van dit jaar. Dat gelul van je mag helemaal niet roddelen zwaar vermoeiend. Ik smul ervan. Was gewoon een vermakelijk gesprek. Na bijna drie weken wil je wel is met een ander sparren over wat je voelt bij andere in het huis.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:54 schreef Mercedes. het volgende:
Rohani is zo cute maar te veel met Doriana bezig.
Ik heb vorig jaar niet gekeken, ik volgde ejvjlquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:01 schreef marky het volgende:
[..]
Doriana en Rohani zijn de Jolien en Chiara van dit jaar. Dat gelul van je mag helemaal niet roddelen zwaar vermoeiend. Ik smul ervan. Was gewoon een vermakelijk gesprek. Na bijna drie weken wil je wel is met een ander sparren over wat je voelt bij andere in het huis.
Dit jaar ligt het IQ lager dan vorig jaar dus kijk er dit jaar ook anders naar. Ik kijk nu meer naar de dynamiek van de groep. Hoe close het was in de eerste weken. Sommige hosanna waren dat Lenie vertrok want zo dominant en nu valt de hele bende uit elkaar.
huh, ik heb een stream op het kasteel op 2 en op 1 een SLquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:03 schreef kater1 het volgende:
Ondertussen kijk ik al tijden naar een stream met een slapende Ashley en Glenn en hun nieuwe huisdier Tom op een matrasje op de grond.
Ze heeft nu een hetro en homo accesoire en Glenn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:03 schreef kater1 het volgende:
Ondertussen kijk ik al tijden naar een stream met een slapende Ashley en Glenn en hun nieuwe huisdier Tom op een matrasje op de grond.
Ah dat vond ik te veel mensen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar niet gekeken, ik volgde ejvjl
Oh? Ik heb gewoon beeld op 1. Niet dat het boeiend is. Glenn stak net een arm half omhoog, dat was het wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
huh, ik heb een stream op het kasteel op 2 en op 1 een SL
quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens mij liepen mijn streams heeeel ver achter, ik zat net nog naar een roddelgesprek van Ro, Do en Ty te kijken, nu zie ik slaapstreams, na een refresh![]()
Lekker slipe.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vond het al raar dat ze zo laat nog wakker waren, nja, dan duik ik mijn bed ook maar in, anders krijgen we morgen straf van Dotteke. Slaap lekker!!![]()
In het rijtje boven heb je het icoon foto toevoegen ,even erop klikken en daar plaatsen. en dan OK klikken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:39 schreef kater1 het volgende:
https://imgur.com/a/ZQ65y7b dit was een foto upload test
Zou mooi zijn als de bewoners net zo lang wakker zouden blijven dan een bepaalde modquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:54 schreef Dotteke het volgende:
Doe dat testen en antwoorden even in de sc aub
Iedereen ligt in bed. De COS is geslotenquote:
Denk ashleyquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat Glenn dan gesaved wordt door Dilano/Jimmy. Veilige keuze want ze kunnen als redenering zeggen dat hij de kans nog niet heeft gehad om zich te ontplooien.
Daarna vrees ik exit Danny door publiek. Hij is een tactische; voorzichtige en analytische speler die duidelijk voorgaande seizoenen heeft bekeken en daarom jammer dat hij dan zo vroeg weg moet.
Als we iemand in dit drama aan Gaslighten doet is het juist Doriana, die Tom laat denken dat het echt niet kan om op je zoontje te zweren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmiddag met Dori, Dori zei dat , had het ook over gaslighting
En Roni ging daar gewoon in mee
Leve ADHD holadiyeeequote:Op donderdag 1 februari 2024 07:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als we iemand in dit drama aan Gaslighten doet is het juist Doriana, die Tom laat denken dat het echt niet kan om op je zoontje te zweren.
Ja Tom is onhandig, Tom is gemotiveerd, Tom is ADHD aanwezig. En ja daardoor gaan mensen je haten.
Hoe Ronahi deed tijdens het landen boek leren, vond ik echt dom. Tom had gelijk, het was hun tactiek, je moet niet anderen net zo slim maken.
Ik herken mijzelf daar in. Mijn eigen vriend wil bepaalde spelletjes niet meer met mij spelen omdat ik te fanatiek ben.
En ja sorry dat kan ik niet uitzetten
Precies dat. Eerste indruk was Nawel 2.0 met d'r geklaag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vanaf het begin vond ik haar niet zo leuk... het commentaar wat ze had over de voorraad in koelkast enz, tijdje daarna dacht ik ach ze valt wel mee... maar sinds dori in huis is ...roddelt ze veel en zegt dingen die niet waar zijn... en doet net alsof ze een lief en sociaal meisjes is maar in mijn ogen is ze vals en gemeen bezig nu!
Dylano had ook al vanaf dag 1 een hekel aan Tomquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies dat. Eerste indruk was Nawel 2.0 met d'r geklaag.
Ze kwamen goed overeen in het kasteel. Tom zei nog blij te zijn met haar als duo. Ik begrijp die ommekeer niet. Meelullen met de rest?
Als Rohani zo doorgaat wordt het verschil nog groter. NL houdt van de "underdog". Zag je vorig jaar met Jason.quote:
En toen had hij hem niet eens ontmoet! Jalousie?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dylano had ook al vanaf dag 1 een hekel aan Tom
Misschien daarom ( samen zaten ze in de mirrorroom )
Volgens mij wel..quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:14 schreef greysbones het volgende:
De laatste die opstaat moet de bedden opmaken ?
Was dat de nieuwe regel?
lief van der en alsnog is die super langzaam hahaha wie ligt er nog?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley tegen Tom : Snel .. anders moet je bedden gaan opmaken.
Ik geloof het ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
geloof dat Tom alsnog de laatste is
Ooh oké... ik loop achter met m'n stream zo irri en ik krijg dat niet goed op m'n ipad vandaar..quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kwam later aanlopen
En daarna doriana
Aah das kak jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké... ik loop achter met m'n stream zo irri en ik krijg dat niet goed op m'n ipad vandaar..
Basiriquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:29 schreef greysbones het volgende:
Tom geeft Ronahi een knuffel
Iemand jarig die ze kent ?
Dat zei ik toch?quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als we iemand in dit drama aan Gaslighten doet is het juist Doriana, die Tom laat denken dat het echt niet kan om op je zoontje te zweren.
Ja Tom is onhandig, Tom is gemotiveerd, Tom is ADHD aanwezig. En ja daardoor gaan mensen je haten.
Hoe Ronahi deed tijdens het landen boek leren, vond ik echt dom. Tom had gelijk, het was hun tactiek, je moet niet anderen net zo slim maken.
Ik herken mijzelf daar in. Mijn eigen vriend wil bepaalde spelletjes niet meer met mij spelen omdat ik te fanatiek ben.
En ja sorry dat kan ik niet uitzetten
Ow ze maakte nog een hartje voor de camera en zei watquote:
Jep bij Tyquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Randy heeft kennelijk zijn onvrede over de samenwerking geuit.
dat wil ik niet zei ze 100 keer hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana : Ik hoor links en rechts dingen over mijn duopartner, dan schrik ik daar heel erg van. Ik ben alleen maar continu positief over jou. En dat mag, maar dan had je naar mij toe moeten komen. Maar ik wil dit niet, ik vind dit niet fijn.
Randy : Ok, maar wat ik jammer vind is...
Ariana : Nee, nu gaan we weer het gesprek aan, en dat wil ik niet.
Neuh, dit suddert nog welquote:
Maar Randy mag er niet meer met anderen over praten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:50 schreef Grawlix het volgende:
In de keuken praat adriana er nu over met karin en ashley
Na haar meditatie-uur straksquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:50 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer heeft Ariana haar spreekuur? Dat heb ik even gemist
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:52 schreef greysbones het volgende:
Ty
Dan is Karen ook een rat
Hou gewoon je bek dicht
Als je je er mee bemoeit
Zorg dan dat het wordt opgelost
Zoals ik
Oeh Randy en Ariana ruzie? Sappigquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, dit suddert nog welArie gaat vast nog lopen roddelen uithuilen bij anderen waardoor Randy nog geīrriteerder raakt
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, dit suddert nog welArie gaat vast nog lopen roddelen uithuilen bij anderen waardoor Randy nog geīrriteerder raakt
Karen had dat opgevangen en liep meteen naar Ariana. Ty boos op Karen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh.. Tyron en Randy dus geen woorden, Tyron stak Randy juist een hart onder de riem. Ariana daar gelijk pissed over.
De COS vanaf nu:quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:54 schreef lonneberga het volgende:
Kumbaya is nu wel echt voorbij he,de maskers gaan afvallen
Ty zit allang in de pocket van Roni , dat scheeltquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ty ze manier van oplossen is zeik niet en hpu je bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:57 schreef Jockari het volgende:
Arana zegt iets over ver-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-rouwenFoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |