Jep bij Tyquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Randy heeft kennelijk zijn onvrede over de samenwerking geuit.
dat wil ik niet zei ze 100 keer hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana : Ik hoor links en rechts dingen over mijn duopartner, dan schrik ik daar heel erg van. Ik ben alleen maar continu positief over jou. En dat mag, maar dan had je naar mij toe moeten komen. Maar ik wil dit niet, ik vind dit niet fijn.
Randy : Ok, maar wat ik jammer vind is...
Ariana : Nee, nu gaan we weer het gesprek aan, en dat wil ik niet.
Neuh, dit suddert nog welquote:
Maar Randy mag er niet meer met anderen over praten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:50 schreef Grawlix het volgende:
In de keuken praat adriana er nu over met karin en ashley
Na haar meditatie-uur straksquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:50 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer heeft Ariana haar spreekuur? Dat heb ik even gemist
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:52 schreef greysbones het volgende:
Ty
Dan is Karen ook een rat
Hou gewoon je bek dicht
Als je je er mee bemoeit
Zorg dan dat het wordt opgelost
Zoals ik
Oeh Randy en Ariana ruzie? Sappigquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, dit suddert nog welArie gaat vast nog lopen roddelen uithuilen bij anderen waardoor Randy nog geïrriteerder raakt
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, dit suddert nog welArie gaat vast nog lopen roddelen uithuilen bij anderen waardoor Randy nog geïrriteerder raakt
Karen had dat opgevangen en liep meteen naar Ariana. Ty boos op Karen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh.. Tyron en Randy dus geen woorden, Tyron stak Randy juist een hart onder de riem. Ariana daar gelijk pissed over.
De COS vanaf nu:quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:54 schreef lonneberga het volgende:
Kumbaya is nu wel echt voorbij he,de maskers gaan afvallen
Ty zit allang in de pocket van Roni , dat scheeltquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ty ze manier van oplossen is zeik niet en hpu je bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:57 schreef Jockari het volgende:
Arana zegt iets over ver-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-t-rouwenFoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |