Nou nou nou! Beetje rustig hoor!quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:11 schreef Thorelf het volgende:
Vals wijf die Ronahi... Nawel de 2e.... 1e indruk is vaak goed!
Ze heeft wel gelijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:15 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nou nou nou! Beetje rustig hoor!
Wat heeft ze gedaan dan? Ik mag haar welquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:11 schreef Thorelf het volgende:
Vals wijf die Ronahi... Nawel de 2e.... 1e indruk is vaak goed!
dat mag....iedereen heeft zijn voorkeurquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan? Ik mag haar wel
Gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat mag....iedereen heeft zijn voorkeur
ik vermoed dat ze wachtliggen voor het alarmquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:27 schreef Xilia het volgende:
Waarom liggen hun met dekbed op de bank?
Oh dacht dat tijdens diner werd gezegd dat dat niet meer hoefde?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze wachtliggen voor het alarm
vanaf het begin vond ik haar niet zo leuk... het commentaar wat ze had over de voorraad in koelkast enz, tijdje daarna dacht ik ach ze valt wel mee... maar sinds dori in huis is ...roddelt ze veel en zegt dingen die niet waar zijn... en doet net alsof ze een lief en sociaal meisjes is maar in mijn ogen is ze vals en gemeen bezig nu!quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Waarom vind jij haar vals?
Ik heb maar weinig streams kunnen kijken de afgelopen dagen dus misschien heb ik een valse acte van haar gemist..
die drie op de bank hebben kort gefeliciteerd gezegd in het luchtledige, daar bleef het bijquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:31 schreef Xilia het volgende:
Nog 1 poging
Geen felicitaties voor Basiri om middernacht?
Die slaapt vast al , ze hadden het er eerder op de avond wel overquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:31 schreef Xilia het volgende:
Nog 1 poging
Raarrrrrr dusquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die drie op de bank hebben kort gefeliciteerd gezegd in het luchtledige, daar bleef het bij
maar is hij nog wakker dan?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:31 schreef Xilia het volgende:
Nog 1 poging
Ja daarom verbaast het me.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die slaapt vast al , ze hadden het er eerder op de avond wel over
nee heb hem al uren niet gezien op stream, als hij wakker zou zijn had hij vast wel op de bank erbij gezeten (vermoed ik)quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef Snoozey het volgende:
ik geloof ineens wel dat rohani 2 keer in de tieten van arian kneep
Geen idee, meestal is het feliciteren om middernach, misschien wilde hij dat niet?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef Snoozey het volgende:
ik geloof ineens wel dat rohani 2 keer in de tieten van arian kneep
Ik denk dat Glenn dan gesaved wordt door Dilano/Jimmy. Veilige keuze want ze kunnen als redenering zeggen dat hij de kans nog niet heeft gehad om zich te ontplooien.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:40 schreef Thorelf het volgende:
als het zo zou zijn dat de koppels alice/danny en Ashley / Glenn zijn waar op gestemd kan worden . dan weet ik het nog niet! daar zit niet echt iemand bij die ik graag zie gaan. kan zo 5 andere opnoemen die ik wel graag zie gaan!
Boeit mij die socials dit is gewoon leuk. Effe een beetje de bewoners doornemen en verder over niets.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:50 schreef ben34567 het volgende:
Ronahi en gezelschap krijgen veel haat nu op sociale media maar dit gesprek heeft het eerste typische BB sfeer van het seizoen voor mij.
Dat doen ze altijd dat is de bedoeling.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:23 schreef Mercedes. het volgende:
De gezelligheid is weg aan het gaan. Dat doet Big Brother erg goed dit jaar.
Huh, waarom?quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:40 schreef marky het volgende:
En ook in de woonkamer gaan de oogjes toe.
Ronahi is helemaal klaar met Tom. Tyron is helemaal klaar met Ariana.
Ondanks dat Tyron vermoed dat Ashley op hun heeft gestemd vind hij haar een topper 🙄
Doriana is bang voor morgen.
Ze zijn alle drie tevreden met een maand tot anderhalve maand verblijf in het huis. Ze zitten er niet zo heftig in. Lachen zich rot om de situatie waarin ze zich bevinden.
Tom slaapt niet naast Ronahi maar heeft zijn matras op de grond naast Ashley gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |