quote:
Op donderdag 1 februari 2024 07:29 schreef Mickytjuh het volgende:[..]
Als we iemand in dit drama aan Gaslighten doet is het juist Doriana, die Tom laat denken dat het echt niet kan om op je zoontje te zweren.
Ja Tom is onhandig, Tom is gemotiveerd, Tom is ADHD aanwezig. En ja daardoor gaan mensen je haten.
Hoe Ronahi deed tijdens het landen boek leren, vond ik echt dom. Tom had gelijk, het was hun tactiek, je moet niet anderen net zo slim maken.
Ik herken mijzelf daar in. Mijn eigen vriend wil bepaalde spelletjes niet meer met mij spelen omdat ik te fanatiek ben.
En ja sorry dat kan ik niet uitzetten
Dat zei ik toch?
Dat mensen vaak tegenwoordig overal met ADD schermen kan me niet zo boeien. Ik heb ADD en ik zie er ook een kracht en bijzondere kant in/van , naast een hoop valkuilen.
Maar iemand een narcist noemen en daar wat vieze aannames bij maken over zijn gedrag en persoon vind ik misselijkmakend Roni gaat er wel in mee, gooit olie op het vuur , en ik zie vooral twee sneuneuzen die proberen de boel (bepaalde bewoners) te manipuleren en bespelen
Mijn motto is al jaren ' Onderschat me gerust des te leuker wordt het voor mij'
dat omdat ik wel jaren zo ben weggezet en op een gegeven besefte dat het meer over de ander zegt dan over mij.
Maar dan heb je het wel over ene hele periode van struikelen en weer opstaan en verdwalen in je hoofd .
Terug naar Roni: ik heb gehoord wat ze daarover zei , ik heb dat moment met dat boek niet gezien.
Wat deze vrouwen doen vind ik verwerpelijk . Los wat je dan ook van Tom mag vinden: dit is vies en vals.
Ik zie trouwens wel dat Roni de aanstichter is en Dori meer een schaap wat volgt. maar samen gaan ze nu wel de rest proberen te bespelen.
Ik vind spelletjes ook leuk maar dat fanatieke begrijp ik zelf niet,. maar ik kan fanatiek worden als er iets met onrecht of vieze spelletjes die mensen spelen. Dat triggert wat in mij waarvan ik weet dat ik moet oppassen want dat kan gevolgen hebben voor mezelf.
Doriana heeft wel meer dingen gezegd die ik veel erger vind dat zweren op zijn kind.
, Hoewel ik ook vond dat dat zweren hem zwakker maakte. Maar Roni speelt smerig , Dori zit de pocket en ze heeft nu medestanders waardoor ze zich sterker voelt.