SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Go go go!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
iedereen NUL punten in feb!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
@loveislikeakiss van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
daar moet op gedronken wordenhi
ha
ho maar
![]()
![]()
Gefeliciteerd lilak!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nou gefeliciteerd allemaal, kunnen we nu gewoon weer slap ouwehoeren over van alles dan weer ff?D
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Go your gang!quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:04 schreef kree het volgende:
nou gefeliciteerd allemaal, kunnen we nu gewoon weer slap ouwehoeren over van alles dan weer ff?D
gehehe ik was al begonnen...quote:
Mijn kapper klaagde weer dat ik eigenlijk eerder weer moet komen
Hoe is dat bij jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga naar kapper Ton.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik was al begonnen...
Hoe is dat bij jullie?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dolk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
maar hoe vaak naar de kapper?quote:
Hoor wel eens mensen elke maand enzo, maarja ik laat het gewoon onwijs groeien enzo en dan weer redelijk kort knippen.
En dan denk ik ach kan nog wel ff en dan weer nou ff geen tijd voor etc etc. Zo is er bijna een jaar voorbij dan
Kapper Ton toch wel minstens één keer per week.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
maar hoe vaak naar de kapper?
Hoor wel eens mensen elke maand enzo, maarja ik laat het gewoon onwijs groeien enzo en dan weer redelijk kort knippen.
En dan denk ik ach kan nog wel ff en dan weer nou ff geen tijd voor etc etc. Zo is er bijna een jaar voorbij dan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
Hij wil blijkbaar meer aan je verdienen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:05 schreef kree het volgende:
Oh ja, bed hier.
Toedels.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kutkappersquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij wil blijkbaar meer aan je verdienen?
Oh ja, bed hier.
Toedels.![]()
Blij dat ik er vanaf ben
Want je bent nu kaal?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kutkappers![]()
Blij dat ik er vanaf ben![]()
Of haalt zelf de tond.. - oh wacht.
ik vat de garp.
Moeiii hier , word ziekjes![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bwehehequote:Op donderdag 1 februari 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Want je bent nu kaal?![]()
Of haalt zelf de tondeuse - oh wacht.
ik vat de garp.
Moeiii hier , word ziekjes![]()
Jaquote:![]()
Moe, dus![]()
![]()
![]()
Tot ooit.
Al gebruik ik tegenwoordig ook vaak zo'n scheerapparaat speciaal voor je hoofd. Dan is het écht kaal.
haha nou hij is een soort achterneef van me, dus kom daar al sinds kind.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij wil blijkbaar meer aan je verdienen?
Oh ja, bed hier.
Toedels.
Maar het is wel gezellig kletsen dan ook altijd weer.
Deed nog wel vaak muziek projectjes met zijn dochter, dus daar weer ff over bijgepraat. Ze gaat wel aardig richting de pro kant op nu in musical wereld. Hoewel het nog steeds ver gevorderd amateur niveau is.
Maar haar kennende, tja ze zou het kunnen.
Dus ok paar kilo haar eraf bij mij en weer even bijgekletst enzo. 35 eurootjes.Do what you love, love what you do!![]()
geen haar meer?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kutkappers![]()
Blij dat ik er vanaf ben
De tandjes, 35 eu.
ja haha vond het ook al aan de dure kant, weet dat het denk goedkoper kan. Maarja ach zit er niet om de paar maanden. dus ach.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Altijd zelf doen met tondeuse of scheerapparaat tegenwoordig. Langer dan een paar mm wordt het nooit meerquote:
ja nou voor mij is dat niet echt een optie, denk ook niet dat het er echt leuk uit zou zien.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd zelf doen met tondeuse of scheerapparaat tegenwoordig. Langer dan een paar mm wordt het nooit meer
Past niet zo bij me.
Maar het is wel redelijk kort nu weer.
zat wel weer te kijken en dat had ik nooit, haha al die grijze stukjes haar die ik dan zie, was 5 jaar geleden toch niet zo. mjah ach... leeftijd he.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had weinig keuze
Haar begon zo hard uit te vallen toen ik nog jong was dat ik al snel dacht: fuck it, alles eraf
Jij gaat gewoon naar de Turk op de hoek natuurlijkquote:
echt kaalheid heb ik niet trouwens, de meningen zijn nog al verschillend over mij met lang haar, want kon bijna een staartje. Hahahaquote:
sommige vinden het wel leuk en krijg ik ook beetje krullen. maar het model is er dan uit en kam ik het achterover.
Maar het is een deel ook dat ik denk lang haar is onhandig. dus hou ik het liever wat korter.
Maar nog genoeg haar bij mij om wat mee te doen. Ook nog wel donkerbruin voor het merendeel dus met grijze stukjes tinten. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Grijs word ik ook als de nete, maar dat valt minder op als je de boel kaal scheert.
Ja die hebben zo'n gasbrander, ff 2 keer goed gas geven en HRW gaat weer 15 euro lichter naar huisquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon naar de Turk op de hoek natuurlijk![]()
![]()
Da's voor je oren en neusquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja die hebben zo'n gasbrander, ff 2 keer goed gas geven en HRW gaat weer 15 euro lichter naar huis
dus ik ben niet de enige die daar last van heeft hahahahahahahaha en het boeit me echt geen zakquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Grijs word ik ook als de nete, maar dat valt minder op als je de boel kaal scheert.![]()
![]()
kloptquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon naar de Turk op de hoek natuurlijkUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sta je binnen 10 minuten weer buiten ook.quote:
Deze man weetquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sta je binnen 10 minuten weer buiten ook.![]()
![]()
Als ik nog haar had zou ik ook altijd naar de Turk gaan.
ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik nog haar had zou ik ook altijd naar de Turk gaan.
mijn slager is turk
mijn bakker turk
alleen heb ik nog geen goeie Turkse slijter gevonden hier![]()
![]()
en doet ook niet onder de duurdere kappers met hun moeilijke interessantdoenerij namen als haarchitect-traiteur-delicatessenquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sta je binnen 10 minuten weer buiten ook.Uw ADH vitamine Worst
je hebt ook geen haar? Of Turkse heeft de voorkeur?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook
mijn slager is turk
mijn bakker turk
alleen heb ik nog geen goeie Turkse slijter gevonden hier
En staat niet een half uur irritant tegen je aan te lullen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en doet ook niet onder de duurdere kappers met hun moeilijke interessantdoenerij namen als haarchitect-traiteur-delicatessen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hij heeft gewoon controle over zijn schaar bedoel jequote:Op donderdag 1 februari 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en doet ook niet onder de duurdere kappers met hun moeilijke interessantdoenerij namen als haarchitect-traiteur-delicatessen![]()
![]()
Een Turkse slager, daar zou dit dorp wel van opknappen! Hebben sowieso maar één slager en dat is echt een oplichter met zijn prijzen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ook
mijn slager is turk
mijn bakker turk
alleen heb ik nog geen goeie Turkse slijter gevonden hier
Mijn haar wordt steeds minder en grijzer dus ik knal er af en toe met een tondeuze over of met een scheermes ook wel soms daar heb ik geen kapper voor nodigquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt ook geen haar? Of Turkse heeft de voorkeur?![]()
![]()
Je kan ook naar een kapperschool gaan knippen, ook goedkoop en leuke meidenmaar daar moet je wel even de tijd voor nemen
Uw ADH vitamine Worst
Deden we bij ons thuis vroeger wel eens. Kostte idd geen zak.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
Je kan ook naar een kapperschool gaan knippen, ook goedkoop en leuke meidenmaar daar moet je wel even de tijd voor nemen
Vandaag gedaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
(en het zit best leuk)
Ow jah. Bed.
Maar plasbolk
daar heb ik te weinig haar voorquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
klopt zou ik ook doen, maar ik heb nog teveel haar ervoor eigenlijk. Gehehe kaalheid is er niet bij mij, wel wat grijze haartjes. Maar heej dat is sexy. George cloony achtig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn haar wordt steeds minder en grijzer dus ik knal er af en toe met een tondeuze over of met een scheermes ook wel soms daar heb ik geen kapper voor nodig
Zat net nog in de kroeg met wat vrienden. Eentje moet zijn haar tegenwoordig wel héél economisch kammen om er nog iets van te maken.
Als hij over een jaar of wat dat nog steeds doet ga ik er wat van zeggen
tijd voor zilvershampoo kreequote:Op donderdag 1 februari 2024 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
klopt zou ik ook doen, maar ik heb nog teveel haar ervoor eigenlijk. Gehehe kaalheid is er niet bij mij, wel wat grijze haartjes. Maar heej dat is sexy. George cloony achtig.![]()
![]()
jullie gingen alvast het weekend indrinkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zat net nog in de kroeg met wat vrienden. Eentje moet zijn haar tegenwoordig wel héél economisch kammen om er nog iets van te maken.
Als hij over een jaar of wat dat nog steeds doet ga ik er wat van zeggen![]()
![]()
hahaha ja ik gebruik dus niks speciaals...quote:
weet niet als het uit gaat vallen zie ik het vanzelf wel. maar voorlopig groeit mijn haar te snel eigenlijk. HahahaDo what you love, love what you do!![]()
Kreeg appje of ik mee wat ging drinken. Normaal is woensdag ook niet mijn dag daarvoor maar goed. Was met mensen die ik al ff niet gezien had en als het kan dan kan het hè.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
jullie gingen alvast het weekend indrinken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
zeker welquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kreeg appje of ik mee wat ging drinken. Normaal is woensdag ook niet mijn dag daarvoor maar goed. Was met mensen die ik al ff niet gezien had en als het kan dan kan het hè.ik bedoelde het dan ook absoluut niet negatief
![]()
![]()
Wel zin in het weekend. Weer ff met een groep naar een goed biercafé.![]()
waar ga je heenquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel zin in het weekend. Weer ff met een groep naar een goed biercafé.![]()
![]()
![]()
Paters genoeg daar iig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je een patertje meedrinken?
Dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wil je een patertje meedrinken?
lekker manquote:![]()
![]()
Ik weet ff niet meer wat voor beroepen jullie nou allemaal hadden.
maargoed ik dus technische sector en Elektro daarin. Maar het is drama joh?
eerder waren er zeg maar nog wel wat niet geplande dagen week 1 of 2 verder die je dan nog als vrij kunt aanvragen van je verlof.
Maar nu moet ik echt 3 maanden vooruit gaan denken omdat werkvoorbereiding alles al vol planned zodra ze zien dat je beschikbaar bent voor bepaalde dagen.
We hebben dan ook dik te kort nog steeds aan elektrotechnisch onderlegd personeel.
Dus nu nemen ze leerlingen aan en etc. Maar direct helpt dat niet, want die moet je min of meer half jaar sowieso met iemand mee laten lopen.
Ik werk er nl nu nog net geen 2 jaar en eerste jaar deed ik nog min of meer WTB terwijl ik E achtergrond heb.
Maar dam'n cursussen volgen etc etc die wel weer moeten. En qua loon ben ik er 1 schaal op vooruit gegaan.
Maar zit wel eens te denken is me het al die extra verantwoording waard voor die paar honderd euro..... Hmmmmmms
Vind t wel leuk om die leerlingen dan wat te leren enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Tis wel net overgenomen door een nieuwe eigenaar dus we moeten even in de gaten gaan houden dat die nieuwe het wel goed doet.
Nu zie ik voor me dat je met zo'n witte jas alles komt controlerenquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis wel net overgenomen door een nieuwe eigenaar dus we moeten even in de gaten gaan houden dat die nieuwe het wel goed doet.man man man
Uw ADH vitamine Worst
Ja dat is wel de bedoeling dat voldoende mensen dat doen anders gaat het niks worden niequote:Op donderdag 1 februari 2024 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tis wel net overgenomen door een nieuwe eigenaar dus we moeten even in de gaten gaan houden dat die nieuwe het wel goed doet.![]()
![]()
Da's een beetje afweging voor jezelf maken hè. Als je merkt dat het je tegen gaat staan (en je hebt het geld niet per se nodig) dan zou ik er toch eens over gaan praten met je leidinggevende.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:37 schreef kree het volgende:
eerder waren er zeg maar nog wel wat niet geplande dagen week 1 of 2 verder die je dan nog als vrij kunt aanvragen van je verlof.
Maar nu moet ik echt 3 maanden vooruit gaan denken omdat werkvoorbereiding alles al vol planned zodra ze zien dat je beschikbaar bent voor bepaalde dagen.
We hebben dan ook dik te kort nog steeds aan elektrotechnisch onderlegd personeel.
Dus nu nemen ze leerlingen aan en etc. Maar direct helpt dat niet, want die moet je min of meer half jaar sowieso met iemand mee laten lopen.
Ik werk er nl nu nog net geen 2 jaar en eerste jaar deed ik nog min of meer WTB terwijl ik E achtergrond heb.
Maar dam'n cursussen volgen etc etc die wel weer moeten. En qua loon ben ik er 1 schaal op vooruit gegaan.
Maar zit wel eens te denken is me het al die extra verantwoording waard voor die paar honderd euro..... Hmmmmmms
Vind t wel leuk om die leerlingen dan wat te leren enzo."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vooral of de keuze nog reuze is, de borrelhappen nog smaken en of de tap nog een beetje vlot is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu zie ik voor me dat je met zo'n witte jas alles komt controlerenman man man
Ja precies, daarom.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat is wel de bedoeling dat voldoende mensen dat doen anders gaat het niks worden nie![]()
Zal allemaal wel goed komen, die gast werkt er al jaren dus verwacht niet dat hij heel het concept om gaat gooien."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als ik vrij wil hebben over een paar weken (en dan hou ik rekening met afspraken die ruim vooruit gepland zijn dus geen dagelijkse dingen) en mijn baas zegt dat het niet kan ivm planning dan is mijn antwoord: Dan heb je straks nog een veel grotere uitdaging met je planningquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:37 schreef kree het volgende:
Vind t wel leuk om die leerlingen dan wat te leren enzo.![]()
![]()
Gelukkig heb ik geen werk waar iemand voor mij een dagelijkse planning maaktUw ADH vitamine Worst
nou ja dat klopt wel wat je nu zegt. Echt tegenstaan doet het me niet. Want opzich wil ik dat wel, maar ze rammen het er aardig door en ik weet voor zeker dat de salarissen wat ik verdien niet stroken met wat ik kan verdienen. Maar dat komt vooral door het tekort aan technisch personeel dus in de hele technische sector.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's een beetje afweging voor jezelf maken hè. Als je merkt dat het je tegen gaat staan (en je hebt het geld niet per se nodig) dan zou ik er toch eens over gaan praten met je leidinggevende.
Ik zit niet in een commercieel bedrijf nl direct. en die gaan nu wel uitlopen op onze salaris schalen. Daarom gaan er ook nog eens hoop weg.]
Ik ben meer van heb ik het naar mijn zin en is het genoeg.... Dat is het nu... Dus zou kunnen zeggen blijf waar ik ben met zelfde verantwoording en heb ik het prima hoor. Maar er is een beetje in me van ben ook wel benieuwd naar nieuwe dingen en etc etd. het moet alleen niet te snel komen met cursus achter cursus.
Wil er trouwens best open over zijn hoor, wat ik verdien... En ben opzich benieuwd maar moet iedereen maar zelf weten.,
Ik verdien ongeveer 3200 euro netto p/m nu.
is meer dan genoeg en echt het geld is niet mijn motivatie (hoewel wat meer altijd leuk meegenomen). Maar gaat me meer om het moet in verhouding blijven met wat je allemaal leert en met name je verantwoordelijkheden want die gaan harder omhoog als mijn salaris merk ik.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, dat is wel iets wat kan gaan wringen natuurlijk. Al is het zo dat zolang je het leuk vindt je er iig niet op af zal knappen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja dat klopt wel wat je nu zegt. Echt tegenstaan doet het me niet. Want opzich wil ik dat wel, maar ze rammen het er aardig door en ik weet voor zeker dat de salarissen wat ik verdien niet stroken met wat ik kan verdienen. Maar dat komt vooral door het tekort aan technisch personeel dus in de hele technische sector.
Ik zit niet in een commercieel bedrijf nl direct. en die gaan nu wel uitlopen op onze salaris schalen. Daarom gaan er ook nog eens hoop weg.]
Ik ben meer van heb ik het naar mijn zin en is het genoeg.... Dat is het nu... Dus zou kunnen zeggen blijf waar ik ben met zelfde verantwoording en heb ik het prima hoor. Maar er is een beetje in me van ben ook wel benieuwd naar nieuwe dingen en etc etd. het moet alleen niet te snel komen met cursus achter cursus.
Wil er trouwens best open over zijn hoor, wat ik verdien... En ben opzich benieuwd maar moet iedereen maar zelf weten.,
is meer dan genoeg en echt het geld is niet mijn motivatie (hoewel wat meer altijd leuk meegenomen). Maar gaat me meer om het moet in verhouding blijven met wat je allemaal leert en met name je verantwoordelijkheden want die gaan harder omhoog als mijn salaris merk ik.
Ik ken ook genoeg mensen die er zeg maar voor 2000euro stress en gezeik bij kregen en er netto 150 eu op vooruit gingen. Tja."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb je meer dan ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja dat klopt wel wat je nu zegt. Echt tegenstaan doet het me niet. Want opzich wil ik dat wel, maar ze rammen het er aardig door en ik weet voor zeker dat de salarissen wat ik verdien niet stroken met wat ik kan verdienen. Maar dat komt vooral door het tekort aan technisch personeel dus in de hele technische sector.
is meer dan genoeg en echt het geld is niet mijn motivatie (hoewel wat meer altijd leuk meegenomen). Maar gaat me meer om het moet in verhouding blijven met wat je allemaal leert en met name je verantwoordelijkheden want die gaan harder omhoog als mijn salaris merk ik.maar jij werkt gewoon fulltime 40 uur per week
ik werk maar 4 dagen en dan maken ze zo'n 2500 euro koffiegeld over elke maand![]()
ik heb er wel eens moeite mee, want kijk als het nou alleen voor mezelf was in de Elektro. OK dan kun je nog zeggen zelf gedaan en etc.
Maar de ellende is dat dit dus niet zo gaat meer, want ik moet er ok voor geven dat alles veilig is en dat anderen aan een installatie kunnen werken. (dus elektrisch veilig) dan nog is het aan iedereen om het te checken.
maar ik voel de druk wel beetje van dat ik daar heel erg goed op moet letten dat ik ervoor zorg dat er geen ongelukken gebeuren.
En geloof me het zijn niet recht voor zijn raap dingetjes vaak van groepje uit zetten. Het kan soms nog wat ingewikkelder zijn.
Dus tja...... vind dat daarvoor betaald mag worden ook wel.. en dat blijft wss wat achter. Maar mijn mening hoor erover. Zeg maar wat jullie denken?Do what you love, love what you do!![]()
klopt dat is het dingetje ook wel, zeker omdat je ziet dat er bij andere bedrijven veel meer voor betaald word.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel iets wat kan gaan wringen natuurlijk. Al is het zo dat zolang je het leuk vindt je er iig niet op af zal knappen.
Ik ken ook genoeg mensen die er zeg maar voor 2000euro stress en gezeik bij kregen en er netto 150 eu op vooruit gingen. Tja.
Maar ik vind dit bedrijf waar ik werk zo leuk dat ik het op de koop toe neem. Maaaaar ze moeten dat niet gaan misbruiken vanuit management, want ben daar wel bedacht op onderhand een beetje.
ja is 40 uur per week, maar er zitten 1-2 storingsdiensten per maand bij die per stuk nog euro of 300 opleveren. Die zijn beide dat je wel dus 24/7 per week bereikbaar moet zijn en beschikbaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je meer dan ikmaar jij werkt gewoon fulltime 40 uur per week
ik werk maar 4 dagen en dan maken ze zo'n 2500 euro koffiegeld over elke maand
maar eentje is er direct eerste die aangesproken gaat worden, dus dan is er altijd wel wat. tweede is een backup van alle storingsdiensten. En die wordt bijna nooit aangesproken. Dus eigenlijk je vergoeding voor beschikbaar zijn krijg je.
Maar je bent dus niet 100% vrij want als er wat misgaat moet je beschikbaar zijn. In de praktijk gebeurt dat niet zo vaak trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Wijsheid van deze man.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik weet niet trouwens, want mijn broertje krijgt ongeveer net zo veel of mss nog iets meer.
Maar die doet meer regie en zit achter een computer waarop error meldingen binnen komen en moet aansturen.
Ik doe nog het werk in het veld enzo.
En kan me nog soort van voorstellen dat ik dat later ook zou doen.
Maar eigenlijk vind ik storingen zoeken en dan oplossen een leuk stuk van mijn hele vak. En drukke weekjes ook. Het hoeft niet meer continu te zijn alles achteraan rijden aan storingen nu van mij.
maar om op een bureau stoel te zitten ben ik ook nog niet aan toe. Dus min of meer zit ik op mijn plek qua werk enzo.
maar alsnog zouden die salarissen iets hoger moeten zijn voor de mensen die het werk daadwerkelijk doen (denk ik)Do what you love, love what you do!![]()
Slik ga ook apen mensen.![]()
nou trust dan maar allemaal. Hahaha blijf ik nog ff alleen over denk
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Meer dan 200 soorten bier.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
https://www.biercafe-kandinsky.nl/![]()
![]()
nee dat klopt, maarja ik hang een beetje op dat het van ook nog wel een leuk praatje moet zijn, dat bolk gedoe en punten scoren door niks zeggende posts boeit me niet zoveel net als die hele score.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In DTS ben je nooit lang alleen.
Maar vandaar dat ik hier rondhang soms, want idd soms komt er leuk praatje uit, daar ben ik hier voor
TadaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
toch is fok een stuk doder als 20 jaar terug wel moet ik zeggen. Hahaha. maarja toen was het wat vrijer nog enzo denk kun je wel zeggen. bracht mooie dingen en ook hele hoop gedoe en ellende
Dat fok überhaupt nog bestaat is best bijzonder.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:21 schreef kree het volgende:
toch is fok een stuk doder als 20 jaar terug wel moet ik zeggen. Hahaha. maarja toen was het wat vrijer nog enzo denk kun je wel zeggen. bracht mooie dingen en ook hele hoop gedoe en ellendeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mjah het is toch nog denk soort van uniek ding, maar denk dat het beetje hangt ook op die er van het begin waren. Want ok zeg nu die waren er niet, dan was het helemaal een saaie boel geworden denk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat fok überhaupt nog bestaat is best bijzonder.
Maar komt meer uit de tijd dat social dus nog niet zo belangrijk was op internet.Do what you love, love what you do!![]()
Gezellig, ben er ff niet meer van op de hoogte, hoe is het met jou?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heb ook genoeg werk gedaan dat je om de zoveel tijd een week storingsdienst had (Vind het verschrikkelijk dat je 24/7 bereikbaar MOET zijn) daarnaast heb ik door mijn verantwoordelijkheidsgevoel altijd al storingsdienst want als een collega belt dan neem ik op, altijd en overal (bijna)quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja is 40 uur per week, maar er zitten 1-2 storingsdiensten per maand bij die per stuk nog euro of 300 opleveren. Die zijn beide dat je wel dus 24/7 per week bereikbaar moet zijn en beschikbaar.
maar eentje is er direct eerste die aangesproken gaat worden, dus dan is er altijd wel wat. tweede is een backup van alle storingsdiensten. En die wordt bijna nooit aangesproken. Dus eigenlijk je vergoeding voor beschikbaar zijn krijg je.
Maar je bent dus niet 100% vrij want als er wat misgaat moet je beschikbaar zijn. In de praktijk gebeurt dat niet zo vaak trouwens.
maar dat heb ik nu niet en 12 weken vakantie dus ik klaag niet over de vergoeding die ik er voor krijg![]()
![]()
Goed puntquote:Op donderdag 1 februari 2024 01:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat fok überhaupt nog bestaat is best bijzonder.![]()
![]()
ik ben er ook geen fan van dat 24/7 bereikbaar zijn, maar storingsdiensten draaien was onderdeel van de functie en heb ik voor getekend. wmb mogen ze weg hoor en doe ik het zonder dat geld. Maar het zit er nu eenmaal aan vast dus contract is contract. in de praktijk valt het mee, want ook de hele Regiovoering die zeg maar alles overziet zal je ook niet voor niks wakker gaan bellen enzo tenzij noodzaak.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb ook genoeg werk gedaan dat je om de zoveel tijd een week storingsdienst had (Vind het verschrikkelijk dat je 24/7 bereikbaar MOET zijn) daarnaast heb ik door mijn verantwoordelijkheidsgevoel altijd al storingsdienst want als een collega belt dan neem ik op, altijd en overal (bijna)
maar dat heb ik nu niet en 12 weken vakantie dus ik klaag niet over de vergoeding die ik er voor krijg
Maar je zit altijd met het ding dat je beschikbaar moet zijn.
en ok zeker eerste jaar nog in 1e lijn vaak wakker gebeld enzo door alarmcentrale etc. PIR afgegaan van beveiliging etc etc.
nu 2e lijns die ik nu alleen nog hoef te doen, valt het mee, maar zijn het wel vaak ingewikkeldere die dus echt wel dag en nacht beantwoord moeten worden. incl backup, Dus je zit nog steeds aan wel aaltijd bereikbaar moeten zijn, alleen ze bellen minder vaak.
Trouwens voor elk telefoontje die binnen komt mogen we als extra half uur schrijven, dus dat is 150% of 200% afhankelijk van wanneer ze komen. Dus het betaald wel.
Alleen ja het is ruk als je die krijgt om 3 - 4 -5 in de ochtend en je wel weer 7:30 moet werken..Do what you love, love what you do!![]()
dat het nog bestaat bedoel jequote:Op donderdag 1 februari 2024 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
waardoor denk jij dat dat komt dan?![]()
![]()
owh zeker te weten dat ik ze schrijf? Als ik in me REM slaap wakker wordt gebeld door een hyperactieve die de hele nacht nachtdiensten heb terwijl ik tot uur of 17:00 bezig was en nog terug moet rijden etc. En dan in mijn dikke REM slaap wakker word gebeld enzo..... En laptop opstarten het uitzoeken etc, dan vind ik een half uur over uur daarvoor nog krapjes betaaldquote:
ze doen er hier niet moeilijk over dat hoor trouwens. Maar ik kan me nog wel herinneren van vorige bedrijven om van die dingen drama te maken enzo...quote:
Tja dikke lul denk ik, tijden zijn veranderd nu, je mag blij zijn dat je personeel hebt die technisch bekwaam is.
En dat zou ieder nu moeten weten met technisch diploma en wat ervaring. laat je niet meer naaien die tijden zijn voorbij nu.Do what you love, love what you do!![]()
ditquote:Op donderdag 1 februari 2024 01:42 schreef KillemWieft het volgende:
Fok bestaat nog dankzij de vergrijzing.![]()
![]()
jawel die er nog rondhangen vanaf begin of net ff erna, dat maakt het vaak wel leuk en beetje kletspraatjes. Maar we moeten de nieuwe generatie meenemen he denk ik danquote:Op donderdag 1 februari 2024 01:42 schreef KillemWieft het volgende:
Fok bestaat nog dankzij de vergrijzing.
die zitten op insta en pornhub die hoeven we niet mee te nemenquote:Op donderdag 1 februari 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
jawel die er nog rondhangen vanaf begin of net ff erna, dat maakt het vaak wel leuk en beetje kletspraatjes. Maar we moeten de nieuwe generatie meenemen he denk ik dan![]()
![]()
Voor de jongeren van tegenwoordig heeft een forum teveel tekst en te weinig plaatjes/filmpjes.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
jawel die er nog rondhangen vanaf begin of net ff erna, dat maakt het vaak wel leuk en beetje kletspraatjes. Maar we moeten de nieuwe generatie meenemen he denk ik danProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja begrijpend lezen is wel een dingetjequote:Op donderdag 1 februari 2024 01:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor de jongeren van tegenwoordig heeft een forum teveel tekst en te weinig plaatjes/filmpjes.
overigens zijn die betogen van Kree soms wel lastig om door heen te komen![]()
![]()
nouja wel als Fok een voortbestaan heeft denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 01:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
die zitten op insta en pornhub die hoeven we niet mee te nemen
niet eens, ze zijn het niet anders gewend, maar ok, schat ik mezelf onder beetje oldbie, maar de oude manier is leuker en vinden ze vaak wel ook in mijn ervaring......quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor de jongeren van tegenwoordig heeft een forum teveel tekst en te weinig plaatjes/filmpjes.Do what you love, love what you do!![]()
daar kwam het vandaan mijn username. gehehe.quote:
min of meer ik registreerde me op fok en wist niks te verzinnen en vond die wel een mooie want was helemaal in die sg1 series toen en vind ze nog goed trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb alle aflevering gezien maar herinner me er weinig van. Weet alleen dat ik het een leuke serie vond.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
daar kwam het vandaan mijn username. gehehe.
min of meer ik registreerde me op fok en wist niks te verzinnen en vond die wel een mooie want was helemaal in die sg1 series toen en vind ze nog goed trouwens.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bart was al in gebruik en ik dacht laat ik gewoon een makkelijke Hollandse naam gebruiken dus werd het Harriehad zomaar ook Dennis kunnen zijn geweest Ownee die was al in gebruik
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:58 schreef Harrie het volgende:
Bart was al in gebruik en ik dacht laat ik gewoon een makkelijke Hollandse naam gebruiken dus werd het Harriehad zomaar ook Dennis kunnen zijn geweest Ownee die was al in gebruik
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou het is niet dat ik een die hard fanclub ervan ben, maar ben toch nog eens bij 1 begonnen na de film enzo en mijn mening vond ik het nog steeds eentje van beste gemaakte series ooit voor die tijd trouwens met SFX enzo. Het is een beetje achterhaald, maar het verhaal blijft mooi en nog steeds spreekt beetje ter verbeelding enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb alle aflevering gezien maar herinner me er weinig van. Weet alleen dat ik het een leuke serie vond.Do what you love, love what you do!![]()
mooie tijden als ik het vergelijk met nu wat een pruts de jeugd nu krijgt voorgeschoteld. najaDo what you love, love what you do!![]()
SF series zien er nooit spectaculair uit. Gaat meer om het verhaal. SG-U vond ik ook wel interessant.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is niet dat ik een die hard fanclub ervan ben, maar ben toch nog eens bij 1 begonnen na de film enzo en mijn mening vond ik het nog steeds eentje van beste gemaakte series ooit voor die tijd trouwens met SFX enzo. Het is een beetje achterhaald, maar het verhaal blijft mooi en nog steeds spreekt beetje ter verbeelding enzo.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
net zoals mijn usericon trouwens, want vond ik toen leuk spelletje op de computer en kon nog multiplayer enzo. Maar dat concept was ook alweer verpest want moest meer 3d etc. jajaja goeie oude tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Massa is Kassaquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:02 schreef kree het volgende:
mooie tijden als ik het vergelijk met nu wat een pruts de jeugd nu krijgt voorgeschoteld. naja![]()
yup of het er beter op wordt niet echt. maarja met tijd meegaan is ook een opgave voor ons wat ouderenquote:
zelf kijk ik alleen af en toe Vandaag Inside of Ongehoord Nieuws maar verder kijk ik nooit TV en ik zap al helemaal nooit ff rondquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
yup of het er beter op wordt niet echt. maarja met tijd meegaan is ook een opgave voor ons wat ouderenstaats TV
![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
moet zeggen, de standaard tv kijk ik ook nog maar weinig....quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
zelf kijk ik alleen af en toe Vandaag Inside of Ongehoord Nieuws maar verder kijk ik nooit TV en ik zap al helemaal nooit ff rondstaats TV
want eigenlijk niet meer van de tijd, vroeger had je aantal zenders waar je wat kon kijken op kabel.
Nu heb je de wereld aan je voeten met van alles en hoe meer ik dat kijk ipv NPO bv hoe meer ik denk, tis allemaal toch beetje niet eerlijke berichtgeving. Mss is dat voordeel trouwens.
Want ok de NPO wil ik geen staats tv noemen nog zoals bv in Rusland, maar ok of het objectief is vraag ik me wel eens af.?
jullie denken erover hoe?Do what you love, love what you do!![]()
gewoon staats TV net als die kranten uit Belgie gewoon opschrijven wat de laven in DenHaag willenquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen, de standaard tv kijk ik ook nog maar weinig....
want eigenlijk niet meer van de tijd, vroeger had je aantal zenders waar je wat kon kijken op kabel.
Nu heb je de wereld aan je voeten met van alles en hoe meer ik dat kijk ipv NPO bv hoe meer ik denk, tis allemaal toch beetje niet eerlijke berichtgeving. Mss is dat voordeel trouwens.
Want ok de NPO wil ik geen staats tv noemen nog zoals bv in Rusland, maar ok of het objectief is vraag ik me wel eens af.?
jullie denken erover hoe?![]()
![]()
ik heb moeite met Elon musk zijn hersen implantaat ook, voor het goeie doel zo wordt het verkocht nu.
Maar ken die praktijken zo was het ook heroïne als pijnstiller enzo en noem maar op met lobby van enzo waar die rijker van werden en de ellende op straat komt, (goeie serie btw over, weet ff de naam niet meer, niet docu maar nav waargebeurd)
En zo gaan we de verkeerde kant op...
Echt eerste BLACK MIRROR series laat het zien.Do what you love, love what you do!![]()
Propaganda is propaganda.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:09 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen, de standaard tv kijk ik ook nog maar weinig....
jullie denken erover hoe?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
volgens mij is Musk de minst enge van al die natnekken
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2024 02:14:29 ]![]()
zie het zo voor me en zo ging het, neem maar die pijnstillers het kan geen kwaad etc etc. uiteindelijk heb je heroïne verslaafden op straat door de medicijnen lobby en ze komen er mee weg enzo, out court besloten met schade vergoeding. miljarden op verdient ook onderhand dus was schijntje.
Effe die opzoeken en kijk hem maar, doe zo linkje.Do what you love, love what you do!![]()
Mwa, je hoeft geen implantaat te nemen, hè?quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:12 schreef kree het volgende:
ik heb moeite met Elon musk zijn hersen implantaat ook, voor het goeie doel zo wordt het verkocht nu.
Maar ken die praktijken zo was het ook heroïne als pijnstiller enzo en noem maar op met lobby van enzo waar die rijker van werden en de ellende op straat komt, (goeie serie btw over, weet ff de naam niet meer, niet docu maar nav waargebeurd)
En zo gaan we de verkeerde kant op...
Echt eerste BLACK MIRROR series laat het zien.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik hoef geen linkje hoorquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:15 schreef kree het volgende:
zie het zo voor me en zo ging het, neem maar die pijnstillers het kan geen kwaad etc etc. uiteindelijk heb je heroïne verslaafden op straat door de medicijnen lobby en ze komen er mee weg enzo, out court besloten met schade vergoeding. miljarden op verdient ook onderhand dus was schijntje.
Effe die opzoeken en kijk hem maar, doe zo linkje.![]()
http://Hotels.AndCastles.(...)sideCabins.AndStreamquote:
AdjacentCabins.AndCabinsThatArentNearAnyBodiesOfWaterWhatsoever.AndLakeHouses.AndRegularHousesAndLodgesAndSkiLodges
AndAllThings.Ski/ChaletRelatedAndBoutiquesAnd5StarSuitesAndRetreatsAndBungalowsAndJungle8ungalowsAndOtherKindaLess
ExcitingBungalowsAndCabanasAndOceansideCabanasAndSeaSideCabanasWhichSeemLikeTheSomeThingAndBedAndBreakfastsAnd
JustBedsBecauseThoseAreKindOfARequirementinRoomsOfAnyKindInOurOpinionAndCottagesAndVacationHomesAndHostelsAndYou
CanGetRewardedBasicallyEverywhereAndResortsAndGetawaysAndinnsAndHarborinnsAnd VillasForGuysNamedJamieFromNorthEastern
MiamiAndVillasForHumansNamedAnyOtherKindOfHumanNameAndTreehousesAndHousesNearTreesAndRanchesForPeopleWhoReally
LikeFarmAnimalsAndRanchesForPeopleWhoJustFeelKindO/SoSoAboutFarmAnimalsAndRanchesinGeneralAndCliffHousesAndRewards
AndYesWeAreSurprisedYouAreStillTypingAtThisPointButHeyWeStillHaveMoreAccomodationsSoWeWillJustKeepListingThemBroBroAnd
BeachGetawaysAndSnowyGetawaysAndThoseAreTheOnlyTwoKind/sO/GetawaysAndMansionsAndLoftsAndFarmStaysAndFarmStay
RetreatsSpecificallyInNewZealandBecauseNothingSaysLuxuryLikeAnExcessO1HayAndGoatNoisesAndiceHotelsAndiceCabinsAndice
LodgesAndHotelsWithBalconyCapabilitiesAndHotelsWithRooftopsBecauseEveryHoteiNeedsARoofilisKindOfJustLogisticalAndTimeshares
AndCountryHomesAndPalazzinasAndYesWeKnowWhatPalazzinasAreDontActLikeWeDontWholsTheExpertHereAndPenthousesAndManors
AndStatelyManorsWhichFeelPrettySimilarAndTownhousesAndPalacesAndHousesAndCasasWhichAreHousesButinSpanishAndGuest
HousesForWomenNamedTammyWhoLiveForAGreatDealAndRewardsForEveryoneElseWhoLikesAGreatDealAndAlITypesOfPlacesForPets
AndAll TypesOfPlacesForNotPetsAndThemedHotelsAndPirateHotelsAndFairyTaleHotelsAndHauntedHotelsAndHauntedMotelsOrToPut
ItAnotherWayMotelsAndYesWeAreStillGoingAndFamilyResortsAndPlacesNearGoatYogaAndPlacesWherePeopleHaveMusclesAndPlaces
ThatServeMelonBetweenTheHoursOf6And10AMAndHouseYachtsAndYachtClubsAndOtherThingsOnOrNearWaterAndDolphinMotelsin
LowerSanDiegoAndAlsoYurts.comProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik weet niet, dacht dat het deze was..
https://www.netflix.com/n(...)are%20gebeurtenissen.
Maar mss onder andere titel gezien, iig aanrader...Do what you love, love what you do!![]()
briljantquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:23 schreef KillemWieft het volgende:
https://3.141592653589793(...)75105820974944592.eu
![]()
![]()
het was hem niet, Hugh. het was andere, ik kan ff niet op de titel komen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 35 / +0 / +35 / 25 / 41
2. Harrie / 19 / +0 / +19 / 20 / 36
3. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +12 / 36 / 41
4. KillemWieft / 7 / +0 / +7 / 2 / 14
5. hemarookworst / 3 / +0 / +3 / 6 / 8
6. DJMO / 2 / +0 / +2 / 1 / 2
7. Shii / 2 / +0 / +2 / 1 / 1
8. Sally / 0 / +0 / +0 / 5 / 6
9. Paul / 0 / +0 / +0 / 8 / 8
10. devzero / 0 / +0 / +0 / 7 / 7Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
denk hierbij na ook over covid vaccins enzo en wie eraan verdiende....Do what you love, love what you do!![]()
Nee. Heb deze docu gezien. Is genoeg. https://www.netflix.com/nl/title/81002576Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik die dan nog weer niet. Maar ok, had bij die ik al had gezien wel ff min-twist van ja hoe goed hebben ze het met ons voor en of hoe gaat zo iets. :Squote:Op donderdag 1 februari 2024 02:30 schreef KillemWieft het volgende:
Nee. Heb deze docu gezien. Is genoeg. https://www.netflix.com/nl/title/81002576Do what you love, love what you do!![]()
Ben fan trouwens he van die soort korte semi docu dan zijn, begrijp dat het verfilmd is enzo echt docu niet, maar ik geloof dat verhaal helemaal van die ik net poste en erger nog denk dat dat nu nog steeds zo doorgaat ook met covid.
Ben ik geen gekkie ofzo..... maar heb er allemaal maar beetje twijfels over hoor hoe dit allemaal ging met covid ook. Het lijkt op dat verhaal van magisch medicijn enzo gevonden..... weten we de gevolgen? of is het duidelijk... denk niet?Do what you love, love what you do!![]()
Hey Killem
lekker belangrijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:59 schreef Paul het volgende:
Yesssssssss boven @:djmo en @:rob gekomen hahahaatjessssssss![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Die vaccinaties leken in de verste verte niet op een magisch medicijn. Zo zag ik het absoluut niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:36 schreef kree het volgende:
Ben fan trouwens he van die soort korte semi docu dan zijn, begrijp dat het verfilmd is enzo echt docu niet, maar ik geloof dat verhaal helemaal van die ik net poste en erger nog denk dat dat nu nog steeds zo doorgaat ook met covid.
Ben ik geen gekkie ofzo..... maar heb er allemaal maar beetje twijfels over hoor hoe dit allemaal ging met covid ook. Het lijkt op dat verhaal van magisch medicijn enzo gevonden..... weten we de gevolgen? of is het duidelijk... denk niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou voor mij ook niet, maar zo is het dus wel beetje gebracht denk?quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die vaccinaties leken in de verste verte niet op een magisch medicijn. Zo zag ik het absoluut niet.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Rob. Kon je ook niet slapen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet toch zeggen hoor, moet ook wel eens pissen midden in de nacht, maar ok dat gaat niet zover als ff weer mobiel checken dan enzo. hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Rob. Kon je ook niet slapen.
Echt hoe zit dit? vertel het me? je moet naar de wc, dan pak je eerst je mobiel weer mee ofzo,,,,,?Do what you love, love what you do!![]()
Eerst even blaas legen ik doe het licht aan. doe de linker en de rechter monitor aan en start pc op.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch zeggen hoor, moet ook wel eens pissen midden in de nacht, maar ok dat gaat niet zover als ff weer mobiel checken dan enzo. hahaha
Echt hoe zit dit? vertel het me? je moet naar de wc, dan pak je eerst je mobiel weer mee ofzo,,,,,?
Draai shaggie en rook hem.![]()
Geen idee want ik doe het nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch zeggen hoor, moet ook wel eens pissen midden in de nacht, maar ok dat gaat niet zover als ff weer mobiel checken dan enzo. hahaha
Echt hoe zit dit? vertel het me? je moet naar de wc, dan pak je eerst je mobiel weer mee ofzo,,,,,?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🤣quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:52 schreef Rob het volgende:
[..]
Eerst even blaas legen ik doe het licht aan. doe de linker en de rechter monitor aan en start pc op.
Draai shaggie en rook hem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben alweer vanf 1 uur wakker gggrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gehehe ik rook ook nog wel eens een peukje erbij, eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:52 schreef Rob het volgende:
[..]
Eerst even blaas legen ik doe het licht aan. doe de linker en de rechter monitor aan en start pc op.
Draai shaggie en rook hem.
Maar die hele mobiel checken doe ik niet?
Hooguit beetje voor de tijd enzo en hoelang ik nog heb voor echt wekker gaat is het bij mij. Ga geen berichten meer lezen dan enzo.
is anders, jah?Do what you love, love what you do!![]()
Nee jij blijft gewoon de hele nacht opquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik rook ook nog wel eens een peukje erbij, eerlijk is eerlijk.
Maar die hele mobiel checken doe ik niet?
Hooguit beetje voor de tijd enzo en hoelang ik nog heb voor echt wekker gaat is het bij mij. Ga geen berichten meer lezen dan enzo.
is anders, jah?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou maar wie hier praat is beetje zelfde generatie denk, of mss niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
als het kan wel, maar heb het over normale dagen nachten nu natuurlijk he.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee jij blijft gewoon de hele nacht op
Werk jij geen 5 dagen in de week?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou dat is nog heel stuk voor mij van "83 en zelfs ik kon de tijd zonder mobieltjes.....quote:
Ik hang er niet zo aan hoor en zet ze gewoon uit ook enzo als het me uitkomt. en ingeplande en etc blabla met werk.
Valt me op, m'n ma is wat ouder en mss wat eenzamer nog als ik en die hangt er meer op als ik dat het moet werken altijd ofzo.....Do what you love, love what you do!![]()
jawel 40 uur plus met overuren, maar had gezegd had morgen studie dagje ingeplande en aan gezien ik vorige week zeg maar 20 overuren maakte in een week vind ik het nu wel best en hou morgen de studie dag als uitslaap dag. hahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
tv was er bij mij wel vanaf het begin eigenlijk wat ik weet.quote:
Mobieltjes enzo denk toen ik 16 was eerste dus tel op vanaf "83 die
nee dat was pas toen we in de stad gingen wonen toen ik ongeveer 15 wasquote:Op donderdag 1 februari 2024 03:09 schreef devzero het volgende:
[..]
en stromend water toen je 10 werd?![]()
Netjes. Hopelijk krijgen jullie binnenkort internetquote:Op donderdag 1 februari 2024 03:16 schreef Rob het volgende:
[..]
nee dat was pas toen we in de stad gingen wonen toen ik ongeveer 15 was![]()
Deze man.quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Netjes. Hopelijk krijgen jullie binnenkort internet
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
no shit, naja je bent ff twintig jaar eerder dan als ik. dus ok gezien alleen al hoelang ik hier in het leven ben verbaasd het me niks.quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:16 schreef Rob het volgende:
[..]
nee dat was pas toen we in de stad gingen wonen toen ik ongeveer 15 was
En kan ik het nog begrijpen, maar vanaf "90 geboorte vergeet het maar. hahaDo what you love, love what you do!![]()
hihi LOL mss wss gewoon niet of denk je van wel?quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:22 schreef kree het volgende:
[..]
no shit, naja je bent ff twintig jaar eerder dan als ik. dus ok gezien alleen al hoelang ik hier in het leven ben verbaasd het me niks.
En kan ik het nog begrijpen, maar vanaf "90 geboorte vergeet het maar. haha![]()
euhm ik ga uit van goeie vertrouwen en als iemand weer drama wil maken ga je gang... zal eerste keer niet zijn. Maar ga ff uit van wat eerlijk nu enzo...quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss wss gewoon niet of denk je van wel?. Mijn gedachte krijgen jullie toch wel en eerlijk zoals ie is.
hebben jullie wel eens collega's die je dus vanaf het begin niet zo onwijs mag (als gevoel dus)
Maar je moet ermee samen werken en doe je het op de pro manier?
Hoe gaan jullie daar mee om.?
Nou laatste hoor want ik zit allemaal weer dingen te verzinnen omdat het anders weer in saai gaat worden....
Doe zelf eens ook eens wat vragen of zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
Op FOK! is de regel dat de TS begint. In dit geval de vragensteller, jij dus. Hoe los jij dat op?quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:32 schreef kree het volgende:
hebben jullie wel eens collega's die je dus vanaf het begin niet zo onwijs mag (als gevoel dus)
Maar je moet ermee samen werken en doe je het op de pro manier?
Hoe gaan jullie daar mee om.?
Nou laatste hoor want ik zit allemaal weer dingen te verzinnen omdat het anders weer in saai gaat worden....
Doe zelf eens ook eens wat vragen of zeggen?![]()
haha ja als TS dus wel normaal. maar dit is natuurlijk niet zo'n topic?quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Op FOK! is de regel dat de TS begint. In dit geval de vragensteller, jij dus. Hoe los jij dat op?
Ik lees het wel eens enzo bij en zit er weer tig 1000 berichten over punten etc enzo, en dat mag he.... maarja niet dat het mij boeit?
Ik heb genoeg gezegd denk om iig op in te kunnen gaan, het is vraag en antwoord
En de vraag is, hoe ga jij om met collega's met wie je het persoonlijk niet goed kan vinden?quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja als TS dus wel normaal. maar dit is natuurlijk niet zo'n topic?
Ik lees het wel eens enzo bij en zit er weer tig 1000 berichten over punten etc enzo, en dat mag he.... maarja niet dat het mij boeit?
Ik heb genoeg gezegd denk om iig op in te kunnen gaan, het is vraag en antwoord![]()
Daar moet Kree lang over nadenkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 03:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En de vraag is, hoe ga jij om met collega's met wie je het persoonlijk niet goed kan vinden?
Het is ook niet echt een makkelijke vraag. Ik gebruik iets vergelijkbaars bij job interviews, gewoon om te zien hoe mensen met conflict omgaan en hoe ze in mijn team passen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet Kree lang over nadenken
![]()
goeie vraag, hoe ik er mee om ga met die...quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En de vraag is, hoe ga jij om met collega's met wie je het persoonlijk niet goed kan vinden?
Ik zoek beetje gemeenschappelijke altijd, want altijd zijn we technisch personeel.
En dan is het beetje van dat ik denk ken ff meer als die nieuw zijn en moet ik ze begeleiden en dan controleer ik wel wat ze doen.
Maar probeer zodra ik zie foutjes wat te sturen en zolang ik overzicht heb op wat en het fout kan gaan ze te sturen. zodra het fout gaat ff stoppen en terug naar vorige.... maar ben wel van om zelf te laten doen met toezicht.Do what you love, love what you do!![]()
Pas daar wel mee op. Je klinkt nu een beetje alsof je iemand moet trainen, maar misschien heeft die collega meer ervaring dan jij en ben jij degene die het fout heeft. Mijn instelling is dat op werk ik vriendelijk ben, maar geen vrienden hoef te maken. Ik heb een paar collega's waar ik prive absoluut niet pilsje zou gaan drinken, maar zo lang je vriendelijk en behulpzaam bent, maar op een afstand, je best met mensen kunt samenwerken die je totaal niet mag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
goeie vraag, hoe ik er mee om ga met die...
Ik zoek beetje gemeenschappelijke altijd, want altijd zijn we technisch personeel.
En dan is het beetje van dat ik denk ken ff meer als die nieuw zijn en moet ik ze begeleiden en dan controleer ik wel wat ze doen.
Maar probeer zodra ik zie foutjes wat te sturen en zolang ik overzicht heb op wat en het fout kan gaan ze te sturen. zodra het fout gaat ff stoppen en terug naar vorige.... maar ben wel van om zelf te laten doen met toezicht.![]()
neu weet ik, maar wat je zegt is het gevaar erin en met verantwoordelijkheden tekenen enzo voor bedrijf, `maar snap je punt, ik ga me namelijk niet verder voordoen als ik denk dat ik kan, maar met dat ervoor kan ik nog wel wat helpen die nog leren, zo bedoel ik het.quote:Op donderdag 1 februari 2024 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Pas daar wel mee op. Je klinkt nu een beetje alsof je iemand moet trainen, maar misschien heeft die collega meer ervaring dan jij en ben jij degene die het fout heeft. Mijn instelling is dat op werk ik vriendelijk ben, maar geen vrienden hoef te maken. Ik heb een paar collega's waar ik prive absoluut niet pilsje zou gaan drinken, maar zo lang je vriendelijk en behulpzaam bent, maar op een afstand, je best met mensen kunt samenwerken die je totaal niet mag.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Tijdens interviews is mijn vraag meer over conflict. Als je een probleem hebt met een collega, hoe ga je daarmee om. Er is eigenlijk geen fout antwoord, maar "ik leg ze uit wat ze fout doen" is niet echt goed.quote:Op donderdag 1 februari 2024 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
neu weet ik, maar wat je zegt is het gevaar erin en met verantwoordelijkheden tekenen enzo voor bedrijf, `maar snap je punt, ik ga me namelijk niet verder voordoen als ik denk dat ik kan, maar met dat ervoor kan ik nog wel wat helpen die nog leren, zo bedoel ik het.![]()
MogguuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja man ik wist niet dat het alweer open wasquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 04:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja man ik wist niet dat het alweer open wasalweer een tijdje hoor
![]()
Nou houden zo, dan heb ik tenminste wat te babbelen s'ochtends vroegOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 04:50 schreef sp3c het volgende:
Nou houden zo, dan heb ik tenminste wat te babbelen s'ochtends vroeg
Hey MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Morguh UNWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moggûh Dot
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ben je der weer klaar voor. Een nieuwe rondeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, we gaan eens zien wat het gaat worden
Jip we gaan het zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En voor ik het vergeet: gefeliciteerd @Mazikeen met je mooie puntenaantal en de winst!
@Mickytjuh ook mooi 3e gebleven, jouw eindsprintje was hard genoeg
Het is niet meer zoals het was. Druk
in het begin van de strijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja idd, ik zie halverwege de maand wel hoe het uit komt, ben er sowieso een dag al niet en de maand is korterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Een dag nou dat is toch niets. En de maand is voor iedereen korter dus dat maakt niet uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Feb heeft maar 1 dag minder dan april. En 1 dag maakt niet veel uitquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
ja idd, ik zie halverwege de maand wel hoe het uit komt, ben er sowieso een dag al niet en de maand is korter![]()
Ligt er maar net aan hoe de scores zijn, als het heel dicht bij elkaar ligt kan het al veel schelen maar we gaan het zien, ik ga in ieder geval niet gelijk een target stellen
Ja, dat zei ik al. Alleen kwam mijn post later aan door de afstandquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:33 schreef Dotteke het volgende:
Een dag nou dat is toch niets. En de maand is voor iedereen korter dus dat maakt niet uit![]()
![]()
Hee dev, dankje dat je mij niet nog hebt ingehaald
Nee en het is voor iedereen hetzelfdequote:Op donderdag 1 februari 2024 05:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Feb heeft maar 1 dag minder dan april. En 1 dag maakt niet veel uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die van jou moet een eindje reizenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al. Alleen kwam mijn post later aan door de afstandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vandaag en mogen op de fiets naar het werk.. auto moet worden gerepareerd of wordt afgekeurdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik moest me wel inhouden Woensdag is altijd mijn drukste dag in de week, hoop vergaderingen. Ik probeer meestal een korte theepauze tussen vergaderingen te houden, maar veel tijd heb ik niet om te posten hierquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
Hee dev, dankje dat je mij niet nog hebt ingehaald![]()
dan kwam dat dus mooi uit deze (vorige) maand
Zie jou eigenlijk nooit veel tijdens je werk hierquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:36 schreef devzero het volgende:
[..]
ik moest me wel inhouden Woensdag is altijd mijn drukste dag in de week, hoop vergaderingen. Ik probeer meestal een korte theepauze tussen vergaderingen te houden, maar veel tijd heb ik niet om te posten hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die 50ms maakt echt een enorm verschilquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die van jou moet een eindje reizen![]()
![]()
en dan is de vraag of ze links of rechtsom gaan
Kan der net om spannenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Die 50ms maakt echt een enorm verschilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik geconcentreerd bezig ben, dan kan ik niet FOK!ken, want dan raak ik uit mijn concentratie. En tijdens vergaderingen is ook niet altijd makkelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie jou eigenlijk nooit veel tijdens je werk hier![]()
moet er ook niet aan denken om FOK! open te hebben op de werkpc, lijkt me echt helemaal nietsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Voor FOK! maakt het niet uit, maar als ik met mensen van FOK! het shellshock spel (soort van schietspel) speel, dan maakt het wel uit.quote:![]()
Ik vind het alleen maar top dat je het niet doet, werk tijd is ook niet om te Fok!kenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik geconcentreerd bezig ben, dan kan ik niet FOK!ken, want dan raak ik uit mijn concentratie. En tijdens vergaderingen is ook niet altijd makkelijk.Is mijn mening
Dat spel ken ik niet ligt dat dan aan je internet verbinding of zo>quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor FOK! maakt het niet uit, maar als ik met mensen van FOK! het shellshock spel (soort van schietspel) speel, dan maakt het wel uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FOK! gebruikt cloudfare, geen idee welke server mijn pakketjes krijgenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:39 schreef _UserName_ het volgende:
en dan is de vraag of ze links of rechtsom gaan![]()
En precies dat is de rede dat ik er alleen in de ochtend ben, de avond is voor mijn vrouw en ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
OOk respect voor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
En precies dat is de rede dat ik er alleen in de ochtend ben, de avond is voor mijn vrouw en ik
ben na het werk ook gewoon te moe om nog voor een scherm te zitten, zou ik hoouit bij een spannende pot voetbal doen en dan nog kijk ik dat vaak op tvTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #6quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat spel ken ik niet ligt dat dan aan je internet verbinding of zo>
zo te zien doen de plaatjes het niet meer....![]()
![]()
Tijd voor je vrouw is ook belangrijk toch Of je vrouw moet ook achter de pc zitten dan is het andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WIst niet eens dat zdat dat ook hier was, ik heb wel eens oproepen van moemoe gezien, was dat voor dit spel ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:50 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #6
zo te zien doen de plaatjes het niet meer....
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger deden we 2 spellen, shell shockers is dat schietspel en skribbl wat een tekenspel is waar anderen moeten raden wat je tekent.quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIst niet eens dat zdat dat ook hier was, ik heb wel eens oproepen van moemoe gezien, was dat voor dit spel ?![]()
Die is niet van de computers, die kijkt liever een serie oid. Vaak kijken we law and order SVU, beetje de dag bespreken of weet ik watquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:50 schreef Dotteke het volgende:
Tijd voor je vrouw is ook belangrijk toch Of je vrouw moet ook achter de pc zitten dan is het andersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O ja skribbi was het inderdaad. Ook nooit aan mee gedaan eigenlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het grappige was dat sommige altijd met rare namen inlogden en niet wilden vertellen wie ze op FOK! waren. Terwijl mensen als phoenyx or paultjuh gewoon direct door de mand vielen door of hun flauw opmerkingen of tekenstijlquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:53 schreef Dotteke het volgende:
O ja skribbi was het inderdaad. Ook nooit aan mee gedaan eigenlijk.![]()
Op de FP zit er ook een die stellig beweert dat hij/zij die persoon niet is, maar heeft exact dezelfde opvattingen en manier van reageren, erg vermakelijk
Gelukkig maar, beter met elkaar live babbelen dan met vreemde op internetquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is niet van de computers, die kijkt liever een serie oid. Vaak kijken we law and order SVU, beetje de dag bespreken of weet ik watWaarom zou je met een andere naam komen? Wel mooi dat je ze er dan toch uithaalquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Het grappige was dat sommige altijd met rare namen inlogden en niet wilden vertellen wie ze op FOK! waren. Terwijl mensen als phoenyx or paultjuh gewoon direct door de mand vielen door of hun flauw opmerkingen of tekenstijl
Dat heb je ook vaak met mensen die ineens met een andere naam binnenkomen hier. Vaak herken je die ook gelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Paul had een specifieke tekenstijl, niet slecht eigenlijk. Dus die was makkelijk te herkennen. Geen idee waarom hij niet durfde toe te geven wie hij wasquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, beter met elkaar live babbelen dan met vreemde op internet
[..]
Waarom zou je met een andere naam komen? Wel mooi dat je ze er dan toch uithaal
Dat heb je ook vaak met mensen die ineens met een andere naam binnenkomen hier. Vaak herken je die ook gelijk.![]()
Ja, dat komt toch een keer naar buitenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
Op de FP zit er ook een die stellig beweert dat hij/zij die persoon niet is, maar heeft exact dezelfde opvattingen en manier van reageren, erg vermakelijk
Ach ja, we zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 1 februari 2024 05:59 schreef devzero het volgende:
[..]
@:paul had een specifieke tekenstijl, niet slecht eigenlijk. Dus die was makkelijk te herkennen. Geen idee waarom hij niet durfde toe te geven wie hij was
Ik snap het nut van kloons ook niet, al heb ik er wel een maar die gebruik ik nooit eigenlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
AAn de ene kant wel en aan de andere kant snap ik het ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb 1 kloon uit 2005 en ik was het password vergeten. Maar recentelijk kwam ik achter het email address wat ik had gebruikt met registreren. Maar als ik nu ineens in DTS zou posten, dan zal het wel erg duidelijk zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ik snap het nut van kloons ook niet, al heb ik er wel een maar die gebruik ik nooit eigenlijk![]()
![]()
ja, dat denk ik ook idd, en waarom zou je dat doen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
In sommige gevallen is het wel makkelijk, als je iets persoonlijks wil posten ("ik ben zwanger", "ik heb schimmel tussen mijn tenen"...).quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
AAn de ene kant wel en aan de andere kant snap ik het ook niet
In sommige gevallen kan het grappig zijn, bv als je een beetje aan het trollen bent en een gedeelde kloon hebt (gehoord van een vriend natuurlijk)
Maar ja, scheldkloons zijn gewoon flauw![]()
Of zij die met een hoop tamtam vertrokken zijn of weggaan en zeggen ik ben het zat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:07 schreef devzero het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het wel makkelijk, als je iets persoonlijks wil posten ("ik ben zwanger", "ik heb schimmel tussen mijn tenen"...).
In sommige gevallen kan het grappig zijn, bv als je een beetje aan het trollen bent en een gedeelde kloon hebt (gehoord van een vriend natuurlijk)
Maar ja, scheldkloons zijn gewoon flauwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SLaap lekker en sweet dreams Devquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:09 schreef devzero het volgende:
Maar goed, het is hier ook al weer 0:09 en ik moet straks ook gewoon weer werken, dus![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of zij die met een hoop tamtam vertrokken zijn of weggaan en zeggen ik ben het zat.de meest laffe kloons, vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of zij die met een hoop tamtam vertrokken zijn of weggaan en zeggen ik ben het zat.slaap lekker dev!quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:09 schreef devzero het volgende:
Maar goed, het is hier ook al weer 0:09 en ik moet straks ook gewoon weer werken, dus![]()
![]()
Nou het wachten is op die Speklap ( @Speklap3000 )
En mischien dat Maz ons ook nog gedag komt zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie weet idd, had nog wel een DM ontvangen van haar. En Wouter zal zo ook wel ergens komen gok ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
zoveel posts die me niks boeien weer. hahaha.
het zijn iig niet echt iets boeiende verhalen ofzo, behalve over punten en spel,. maarja.
morgen btw allemaal
inneem niet zo niet serieus meestal ook hoor dit hele topic, maar ik kom vooral binnen als er iets is om over te praten behalve alles over punten en etc enzo,quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
ja begin van de maand he
Moggûh @:kree
Je hoeft hier niet te zijn als je het niets vindtquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:16 schreef kree het volgende:
zoveel posts die me niks boeien weer. hahaha.
het zijn iig niet echt iets boeiende verhalen ofzo, behalve over punten en spel,. maarja.
morgen btw allemaal
Je moet ook niks doen wat je niet leuk vind.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
punten zijn toch wel een dingetje hier idd
weet ik, maarja bij vlagen is het hier soms gezellig kletsen wel en soms moet er ff een opzetje zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te zijn als je het niets vindt
Soms werkt het soms niet.
haha
maar het is koffie tijd wel weer.
Mogguhquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Nou het wachten is op die Speklap ( @:Speklap3000 )
En mischien dat Maz ons ook nog gedag komt zeggenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hey Spekkie. Zet m opquote:
weet ik en vest wmb ook, maarja dat iedereen daar voor gaat zijn ee meest saaie momenten hier in dit gekke tiouc wekquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
punten zijn toch wel een dingetje hier idd
Moggû speklap
in de SC heb je dat niet maar daar is nu niemandquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en vest wmb ook, maarja dat iedereen daar voor gaat zijn ee meest saaie momenten hier in dit gekke tiouc wekTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ditmtopicnis dan ook geen sc. Hier draait het om bolken en puntenquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en vest wmb ook, maarja dat iedereen daar voor gaat zijn ee meest saaie momenten hier in dit gekke tiouc wek
euhm technisch gezien wel, voor het leuke kan het ook op een andere manier denk ik danquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ditmtopicnis dan ook geen sc. Hier draait het om bolken en punten
dit is eerder een FC, hoewel, soms..
Fc ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
fast chatquote:
daarom dit loopt iig nog een beetje dus ok neem er genoegen mee dat 90% bs is alleen voor punten. hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
in de SC heb je dat niet maar daar is nu niemandDo what you love, love what you do!![]()
het enige verhaal dat ik heb is een zielig verhaal, dus daar begin ik niet aan
Mwah ik kan er tegen hoor, want tja meeste van mij is of was en is zielig verhaal. Als het maar een verhaal is denk ik dan/?quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
het enige verhaal dat ik heb is een zielig verhaal, dus daar begin ik niet aanDo what you love, love what you do!![]()
jij misschien wel, maar in deze ben ik het lijdende voorwerp, of eigenlijk mijn auto en ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:31 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah ik kan er tegen hoor, want tja meeste van mij is of was en is zielig verhaal. Als het maar een verhaal is denk ik dan/?
nou als het alleen je auto is dan valt het nog mee, ik had het meer persoonlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jij misschien wel, maar in deze ben ik het lijdende voorwerp, of eigenlijk mijn auto en ik
Maarja, euhm wat ik denk over het algemeen zijn mensen niet zo slecht als ze lijken hoor en medelevend. op uitzonderingen na enzo. maarja.
Vertel maar ?Do what you love, love what you do!![]()
nou, even APK laten doen, 1200 euro armer
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: